bastl und tambellini zum interview am drz-stand ab 19.00 uhr, das thema vertragsverlängerung wird gem fb-eintrag auch diskutiert mit bastl
Beiträge von Caro
-
-
-
Zitat von Rangersfan
Zum Unterschied von Hartley und Crawford. Es sind nicht nur die grossen Dinge wie Beginn des Eistrainings zwei Wochen spaeter usw. es sind auch die Details. Hartley hat die Schweizerische Eigenheit bei der Fahrt zu einem Auswertsspiel fuer Kaffee und Kuchen anzuhalten abgeschafft. Das verstehe ich auch gut, es ist bekannt das Kaffein und Zucker sehr schlecht sind fuer einen Athleten vor einem Wettkampf. Es gibt einen kurzfristigen Zucker and caffeine rush und dann faellt man in ein Loch. Crawford weiss das ganz genau, selbst der Junioren Coach meines Sohnes sagt den Spielern sie duerfen aus diesem Grund kein Coke vor einem Spiel trinken. Trotzdem hat er diese Tradition wieder eingefuehrt. Ich verstehe nicht warum.Nun, ich sage sicher nicht dass wir ohne Kaffee und Kuchen in Fribourg gewonnen haetten. Aber ich finde es doch sehr bedauerlich dass man so viel vom Professionalismus und Pflege der Details die Hartley eingefuehrt hat wieder ueber Bord geworfen hat und zu alten Gewohnheiten zurueck gekehrt ist.
da müssten die spieler aber auch etwas selbstverantwortung übernehmen, indem sie von sich aus darauf verzichten, oder sehe ich das falsch?
sind ja schliesslich nicht mehr 12... -
-
Zitat von nepal
immer wieder geil!

-
mer mag ja vom schawinski halte, was mer will, aber er bringts so ziemlich uf de punkt: http://www.radio1.ch/de/podcasts/podcast-morgenkolumnen.html# (sändig vo hüt morge)
-
bickel definitiv zu yb...
-
Zitat von Simms
Als Xamaxfan in der Sache neutral, frag ich mich schon, wo den die Vernunft bei den Fans ist, dass es als Provokation für Fankonfrontationen gilt, wenn man ein grosses Leibchen in der Stadt präsentiert, auf dem vermutlich hauptsächlich Kinder unterschreiben können.
Wenn man eine solche Aktion bereits als Provokation ansieht und es bestrafen will ("ungestraft"), dann muss man sich nicht wundern, wenn die Nicht-Fussballfans kein grosses Verständnis gegenüber den Fans und deren Anliegen aufbringen.
jetzt macht mal kein drama draus!!
es kam niemand zu schaden. da gibt es eine vielzahl an anderen aktionen aus allerlei fanlagern, die es weitaus mehr zu verurteilen gilt.man könnte ja meinen...

-
-
Zitat von Jokerit
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2120788.html
Starke Aktion. :roll:
Eure drecks Kurve sollte mann am Sonntag ausrotten.
stimmt, viel besser als die feige aktion eurer kurve damals!!
-
Zitat von ZüriBueb
Edit: Diese Mannschaft braucht solche Demütigungen, sie muss richtig unten durch gehen. Nur dann, wenn sie gebrochen worden sind, beginnen sie wieder, Schritt für Schritt das zu tun was sie können. Ein Einsatz nach dem anderen mit voller Konzentration und vollem Kampf.ich hoff, dass mit "une dure" die letschte beide spiel langet...

-
Zitat von ZüriBueb
Die Mannschaft isch jetzt genau dete, wo sie vor eme Jahr gsi isch. Und das mit abstiigender Tendänz. Ich säg das nöd us Fruscht, aber wänn da zueluegsch: die händ null chance, und die werded namal 5 Goal kassiere, wänn das eso wiiter gaht.
Ich verstah s ächt nöd, eimal top, dänn so schwach. Wie gaht das? Ich meins ernscht und würkli nöd us Fruscht
sglich hani au grad dänkt... die sind völlig näbet de schueh

-
isch jetzt aber nöd wahr?!?!
-
-
Zitat von ZüriBueb
Wiso chömemir eigetli gäge Fribourg oft so derb unter d Räder, dass mer s Gfühl hät, sie sind völlig machtlos? Händs nöd det vor 2-3 Jahr mal 10 Goal kassiert?
momentan sinds eifach stark... händ immerhin 2mal hinderenand gäg servette gwunne.
s'3-1 isch halt chli päch, die andere träffer hani "leider" nöd gseh.gemäss kommentator hämmer sit 3 jahr nüme gwunne in fribourg, das wäg de höche niederlag hani aber nüme in erinnerig (vilicht au verdrängt
) -
-
Zitat von larlf
eigentlich dörft au langsam de bickel es Thema sie, aber ich nimm nöd ah, dass er ohni Canape gah wird?
Holed doch de Fischer wieder, de isch sicher no uf de Lohnliste?
Jedefalls 100 mal besser als en Gross (wo nur Spieler "ü 180cm" holt) oder en Schälli (wo s'Läbe gnüsst)!!!Was isch mit em Vogel? Also de Heiko, nöd de Erich...
gemäss blick und nzz isch de bickel ufem sprung zu yb... er heg vo de fringer-entlassig wieder erscht im nachhinein erfahre.
und sorry, wänn ich de fischer wär, würdi i 100 jahr nöd zrugg cho (oder sicher nöd i de ära canepa). de spielt doch wieder die beleidigt läberwurscht und wett am fringer en frischtlose ahänke. scho unglaublich, wie ers immer wieder schafft, im striit usenand z'gah (abdi, fischer, fringer). und immer sind die andere tschuld :roll:
-
Zitat von Mac
Ich bin nie en Fan gsi vom Fringer und dem ewige hin und hergeschiebe vo de immer gliche Trainer, wo scho bi de helfti vo allne Superleague Verein gsi sind. Was mir aber immer meh Sorge bereitet sind de Präsi und sin Sportchef! Bin mir gar nümme sicher eb die zwei Herre gnueg vo ihrem Fach verstönd. Viellicht hät de eint eifach zvill Geld wo die fehlend Qualifikation wett macht und der ander isch sin Spezi. Uf all Fäll ziemlich wenig Ruggedeckig für en Trainer wo hett söle en Umbou vo de Mannschaft vorneh. Sonen Plan muess doch längerfriszig uusgleit sii! Ganz es komisches Gewurschtel wo da momentan abgaht, vor allem i de Füerigsetage!!!
gsehn ich ähnlich... bin nachwievor de meinig, dass de fringer vo afang a de falschi gsi isch (min favorit wär de ulli forte gsi). und dass mer ihn nöd grad nach de peinliche entlassig vom fischer (au so e glanzleischtig vo de füehrigsetage) hät schaffe lah, spricht au nöd die beide glöön.
-
-
Zitat von Lolo
Hauptsach jede chann nachem Training i sis schöne Auto sitze mit em Chäppli uf em Grind, da muesch meh wie nur de Trainer schicke, da muesch Spieler schicke, aber sofort....
Gruss Lolo
du häsch no s'louis vuitton oder gucci necessaire vergässe z'erwähne...
am schönbi sini autonummere händs übrigens guet verpixlet