Beiträge von Caro

uf teleclub händ all gfunde (inkl. d'interview-partner nachem match), es seg en härte entscheid, aber mer cha de penalty gäh. gsehn ich übrigens genauso...

Zitat von Eggi

Genau das habe ich auch gedacht... Hoffe mal es hat keine Konsequenzen

wär ich im stadion gsi, wäri anderscht duretreit wäg däne huere selbstinszenierer (und nei, es sind "normali" fans gsi, nöd die übliche verdächtige...).
    min cousin hät glaub au e liechti krise gha... muess en mal fröge, ob er scho dihei isch :wink:

Zitat von fäbe

naja, die lange nachspielzeit gabs wegen den herthanern. das was die hertha anhänger abgezogen haben ist auch schlimmer als die vergehen von fortuna seite. platzsturm war ein missverständnis. keine verletzte, kein schaden.

trotzdem etwas vom dümmsten, was ich seit langem gesehen habe!! bei aller liebe zu diesem verein (war 1982 im altehrwürdigen rheinstadion gegen die bayern, mein allererstes fussball-spiel), wie kann man aus purem egoismus den platz stürmen und somit riskieren, dass der verein unter umständen doch nicht aufsteigt... :roll: :roll:

ich hoffe, dass das ganze kein nachspiel haben wird. aber da hoffe ich natürlich vor allem aufgrund meiner fanbrille, verstehe hertha natürlich irgendwie schon. auch wenn sich dessen fans teilweise auch wie neandertaler aufgeführt haben...

Zitat von Brave New World

Wenn das stimmt, dann müsste man Bircher an de :galgen: hängen.
    Wie kann man in einem Jahr soviel Minus machen. Das ist ja Grössenwahn hoch 10...

doppelzälle mitem tschagajew!!

Zitat von Rangersfan

Heute geht es schon wieder weiter mit Spiel 1 gegen die Devils. Ich habe nicht so ein gutes Gefuehl, nach zwei Serien mit 7 Spielen bin ich nicht sicher ob noch genuegend Kraft da ist gegen ein ausgeruhtes Devils team. Tortorella forciert zudem die Topspieler mehr als jeder andere Coach, die 3 Ice time Leader in den Playoffs sind Girardi, McDonath und Staal.

Caro, wenn es wieder zu einem Spiel 7 kommt brauchen wir dich!

gerne, wenn du meinen flug und die unterkunft zahlst, wie etwas shoppinggeld :mrgreen:

p.s. vermisse dean&deluca und shake shack jetzt schon :sad:

Zitat von Larry

Nä gä! :cool:

Caro, de Bricht!

aaaaalso... es isch idrücklich gsi und es händ au die richtige gwunne, aber nie, würkli NIE wett ich so e fankultur, sofern mer das wort kultur i däm zämehang überhaupt dörf benutze. ussert "let's go, rangers" singets nüt und au das nur uf befehl (bis uf wenigi usnahme). ah entschuldigung, bi "make some noise" und "clap clap" chömets au paar sekunde us sich use. s'lied bi de goal findi öpe glich schlimm - wänn nöd schlimmer - als das z'chlote :wink:

ha glaub eifach chli en schock, wil i nöd dänkt hett, dass das klischee i somene wichtige spiel zuetrifft... s'highlight für mich isch gsi, dass de jude law au det gsi isch :mrgreen: :wink: und dass ich wiedermal es pet-fläschli ha dörfe inenäh, sogar inkl. deckel :cool:

p.s. wänn ich orgle wett ghöre, gangi id chille!! :mrgreen: so, habe fertig :floet: :winke:

p.p.s. Rangersfan, du bisch sicher no underwägs. aber jetzt dörf ichs ja säge: mini statistik vo no nie verlorene 7. playoff-spiel trifft nur uf finalpartie zue, isch mer no in sinn cho :nick:

Zitat von Rangersfan

Ich hoffe deine Game 7 Ungeschlagenheit wird am Samstag so weiter gehen! In welchem Sektor wirst du sein?

chunt scho guet!!

sektor 415... wit obe, aber alles anderi isch fascht unerschwinglich gsi.

Zitat von Modano09

Für die Rote Karte, die Chermiti letzten Sonntag sah, bekommt er nun drei Spielsperren. Somit ist die Saison für ihn gelaufen..

gottseidank!!!

sini saison isch ja eigentlich scho lang gloffe... :roll: :roll:

Zitat von Eggi

kann ich nur unterschreiben... und nicht einen Hauch von Gewalttourismus... Super Sache, auch in hohem Alter :wink:

stimmt, du bisch ja scho soooooooooooo alt :roll: :mrgreen: :mrgreen:

Zitat von Reto

Also für das würdi mir jetzt nöd e Wuche frei näh, ehrlich gseit.

Zudem hani nüme vill Kollege, wo hauptsächlich suufe im Chopf händ. Villicht mal amene Abig, aber grad e Wuche?

muesch di ja au nöd jede tag is koma suffe... sightseeing etc isch ja sicher au es thema

bestönd ächt ernsthafti chance, für es allfälligs spiel 7 vo de rangers tickets überzcho zumene einigermasse verträtbare priis?

wies de zuefall so will, bin ich abem mittwuchabig det :cool:

Zitat von Champs-de-Mars

Us minere Sicht sind alli Elfer ok gsi und mer het sogar no chöne 1 meh pfiffe (Foul gäge Chermiti).

Also dä Kever isch definitiv besser gsi als jede FCZler uf em Fäld.

wänn eine pro spiel im schnitt 2-3 penalty suecht, dänn muess er sich nöd wundere, wänn dänn gar nüt meh pfiffe wird (ussert vilicht mal e schwalbe gäg ihn)... gott, nervt mich de!!!
    und wägem chikhaoui, jedem sini religion... aber muess mer würkli wie en taliban umelaufe? bim zouaghi genau s'glich...

Zitat von snowcat

das uns ausgerechnet die basler ein revival vom marsch über die brücke bescheren... :nixwiss:

aber wirklich bedenklich das ganze, nun ist wieder die polizei und der staat schuld! auch hier wird ursache und wirkung wieder einmal kräftig durcheinander gebracht!

kenn die hintergründe zu wenig (da ich heute glücklicherweise nicht im stadion war). aber muss man sich über rigorose sicherheitsmassnahmen wundern, wenn man vor einem jahr das halbe stadion auseinander genommen hat?!?

Zitat von larlf

Tickets sind ab Montag 12:00 Uhr online, an der Hallenstadionkasse (Mo - Fr: 09.00 - 13.00 Uhr und 14.00 - 18.00 Uhr) oder im Ticketing der ZSC Lions an der Siewerdtstrasse 105 (Mo - Fr: 10.00 - 16.00 Uhr) erhältlich. Ebenfalls an allen anderen Vorverkaufsstellen.

sind jetzt d'tickets überall erscht ab em 12i oder i de halle & im büro scho ab 9i, resp. 10i erhältlich?

also mängisch... :roll: :roll:

es sind doch eifach d'öffnigsziite vo de kasse und vom ticketing, wo's da agäbet. los gahts überall am 12i (kasse 13.00 wäg de öffnigsziite)