Beiträge von Caro

Zitat von Reto

Ha ha, Tippschpiel.
    Bi eus im Gschäft sind die drü, wo meined, sie seged die gröschte Fuessball-Experte momentan rächt abgschlage ;o)

ich ha bis jetzt genau 2 spiel richtig tippt... :roll:
    aber bi 20.-- isatz tuets mer nöd weh.

dütschland muess eifach europameischter werde, dänn hol ichs wieder use :floet: :mrgreen:

Zitat von Mirko

Geschter bi Spanie-Italie. Und gemäss Akündigung isch er au hüt bi England-Frankrich wieder im Studio...

Mir häts glanget, ich luege jetzt amigs ufem dütsche Sänder, det isch au s'Niveau vom Kommentar rächt viel höcher. Nur de Glatzchopf findi no interessant

da wäri nöd sicher... ha nur paar kommentär uf fb gseh, die müend sich am samschtig extrem über de ard-kommentar ufgregt ha. schlimmer als de beni chans aber nöd si, chamer de nöd endli pensioniere?!?!

und ich mach definitiv nüme bimene tippspiel mit :oh_no:

Zitat von Thomi

also wänn dä del curto mal kei ziit hät würi d'martina hingis oder dä trainer vom schwiizer synchronschwümm-team is tv-studio iilade....pfff

das hani au dänkt...

wahrschinli händs nachholbedarf, wil er ide playoffs nur so kurz im mittelpunkt gstande isch :mrgreen:

Zitat von Simms

Ich verabscheue schiris eigentli, scho immer so gsi. Aber han mi die letschte paar jahr so ufgregt, dass d schiris bi jedere hand am ball gad uf de punkt zeigt hend. Es hands muess absichtlich di und das isches sehr sehr selte.

ganz unrächt häsch scho nöd... aber i däm fall ischs öppe 3mal hinderenand gsi und das muess mer eifach gseh mit 6 offizielle. das mit de challenge hani mir au scho überleit, jedes team hät pro match 3 zguet oder so und fertig wärs mit däne diskussione.

mein gott, holland unglaublich harmlos!! :kopfschlag:

guet, de schiri MUESS das hands zwingend gseh!

zum glück hani ja bimene tippspiel mitgmacht... 3 spiel, 0 pünkt

Zitat von vancouver

Anscheinend hat Fetscherin die Aktien auch noch nicht rausgegeben
    und möchte Kohle für diese !

ZURECHT!

und wänns no irgendwo müend go chüeche verkaufe :wink:
    ich wür das uf de rappe gnau zruggverlange!

gaht mer glich... und bi däm wätter chunt au nöd würkli luscht uf public viewing uf.
    zudem sind d'paarige hüt abig so richtig abtörnend :gaehn:

Zitat von Larry

Caro: Jahrmarkt der Eitelkeit, kännsch?

Er isch natürli es Bizzeli Beleidiged, dass usgrächnet I-H-N nüme wänd, was ihn aber nöd devo abghalte häd, scho vorher klar Schiff z mache mit andere Clubs!

Kännemer doch alles! :gaehn:

ich weiss, aber s'hät trotzdem wiedermal müesse gseit werde :cool:

p.s. für 600'000 im jahr wärs mer übrigens glich, wien ich vo minere kündigung erfahr :nick:

Zitat von Ari

caro: hett er unterschriebe, wärs vom zett laengst kommuniziert

machsch am besserwisser langsam konkurrenz :razz: :wink:

finds halt nur "amüsant", wie sich gwüssi spieler amigs über so sache ufreget, aber im umgekehrte fall kein dräck besser sind. um das ischs mer gange... de wick liebäuglet und flirtet längscht mit andere clubs (oder nur mit eim, eigentlich egal) und regt sich jetzt künstlich über so öppis uf.

Zitat von Ari

was erwarted ihr? söll en wick saege: ja ich freu mich dass ich vo chlote daem draecksverein weg chan...dschwiiz isch zchli und gründ gitts au kei daefür

nei, sicher nöd.
    aber er muess au nöd umebrüele, dass er dur d'medie erfahre hät, dass er muess gah. vor allem, wänn er sit 345908439 jahr nöimet andersch underschribe hät...

Zitat von Simms

Was söller au suscht säge? Mir ischs eh egal, was passiert, ich han scho vor 1-2 Wuche bim Erzrival underschriebe?

am beschte nüt :mrgreen:

wils der nämli i däm fall am arsch verbigaht :wink: