Beiträge von Caro

Zitat von Schäri

Ich han mit dene amigs au no vergliche:

http://www.skyscanner.de/
    http://www.de.kayak.com/

Via Kayak hämmer dänn au dä Flug NY - Vegas buecht.

da chunt ja under anderem au en link vo fluege.de, das sind jetzt die allerdümschte. also s'erscht ärgernis isch ja de fetti calmund, wo im wartefenschter erschint :mrgreen: und zweitens sinds det sit tage mitem swiss-flug uf 700 euro, sta-travel, ebookers, swiss und au travel.ch händ de priis aber sitem wuchenänd scho günschtiger dine...
    ha drum geschter zuegschlage und en direktflug für chf 644.-- buecht. dänke nöd, dass i vil günschtiger chönt fahre. ussert vilicht mit us airways, aber das han mer dänn doch nöd welle atue...

Zitat von Brave New World

Dänn sorry. Hans scho länger mal bi einere gmacht.

ah so häsch es gmeint... sorry, hans falsch verstande :floet:

sött eigentlich scho gah, chaschs ja mal probiere.

Zitat von Reto

Klicke auf Gefällt mir um Fan zu werden!

Hmmm....

es isch komisch... gfalle tuets ja nur öppe 5 lüüt, aber fans sinds vil meh. gsehns im gschäft nöd gnau, fb-applikatione sind bi eus underdrückt. aber müesstisch chöne s'händli une am gefällt mir feld aklicke.

@brave
    nei, chasch nöd. häsch dänn die glich mäldig wie de larry :mrgreen:

Zitat von Larry

Wundered mich nöd!

Ich finde de Flughafe geil, Imigration isch angenehm, und bisch grad vis-a-vis vo Manhattan.

Jetzt frögt sich no öb das bim Priis öppis usmacht?

tunkt mi nöd würkli. priise sind sit letscht wuche aber bereits rächt gstiege, muess mal chli vergliche.

Zitat von Larry

Ich für mich will halt nie meh im JFK ahcho, findi scheisse.

Ich bevorzuge Newark, La Guardia känni nöd isch aber sicher au besser als JFK.

min kolleg - wo eis jahr in manhattan wohnt - hät mer au newark empfohle...

Zitat von Mushu

So gesehen hätte ich weniger Unverständnis; aber desswegen Boykott?

ja, finde ich in ordnung. da spannen die fangruppierungen der verschiedenen clubs zusammen, nur so macht ein boykott sinn und nur so wird man etwas erreichen.

Zitat von Gysino

aha. isch en totale zuefall, dass de mcsorley en nüme het welle, oder?
    also jedefalls wieder en wiitere fehlgriff, egal wem siini schuld das
    jetzt au mag sii.

wer hät en ächt undersuecht bevor er de vertrag underschriibe het?
    de geri?

dass de worst case itrifft, wies jetzt de fall isch, hät ja würkli niemert chöne ahne. also die bi eus i de medizinische abteilig sind ja au kei amateure.

ich find ja au, dass de salis einigi fehler uf sini kappe muess näh (also nöd nur er), aber es schint lüüt da ine z'ha, wo jede tag nach irgendwelchne gründ suechet zum ufem salis umebashe und das nervt eifach gewaltig.
    ich nimm a, ihr machet im eigne läbe - brueflich wie privat - nie en fehler...

Zitat von Eggi

Mag mich noch gut an die Radio Z Sonderausgabe zum Meistertitel 2000 erinnern. Mittendrin ein euphorischer Fetscherin... Und jetzt wird er also Chlöti Chef... Die Zeiten ändern sich...

säg nüt, die hüehnerhuut-cd hani au no dihei nöimet.

Zitat von ZSColin

Damn' ...........
    Ist schon verdammt langweilig, in dieser Zeit nicht ZSC-Hockey im Heimstadion schauen zu können. Zuerst "Rössli-Gumpe", dann Eistanz und jetzt die Nati-Pause.
    Kann's kaum erwarten wieder Spiele live im Stadion zu sehen!!

und das erscht no am valentinstag :mrgreen: