Zitat von virus
au guet möglich, dass es sovil gluegt händ, wils neugierig gsi sind... ich luegs würkli nöd regelmässig, aber hans geschter au mal ufgno, wils mi eifach wunder nimmt, wies isch...
Zitat von virus
au guet möglich, dass es sovil gluegt händ, wils neugierig gsi sind... ich luegs würkli nöd regelmässig, aber hans geschter au mal ufgno, wils mi eifach wunder nimmt, wies isch...
blick und 20min bestätiget de transfer vom rodriguez zu wolfsburg, uf de fcz-page isch no nüt.
andrea guatelli verlängert den vertrag bis juni 2013
da costa kehrt im sommer 2012 mit einem 5-jahresvertrag zurück.
fcz-sms
jetzt isch grad s'sms cho, dass sin vertrag um 3 jahr verlängeret worde isch.
mehmedi per sofort zu dynamo kiew, hät en vertrag bis 2016 underschriebe.
es isch unfassbar, was das arschloch sit monate verastaltet!!!
aber no unfassbarer isch, dass de verband seeleruhig zueluegt... ![]()
der vertrag von fredy bickel wurde um 2 jahre verlängert.
isch ja absehbar gsi... solangs paar millione git, spricht gar nüt degäge. und vil schlächter chans ja eh nöd werde.
das isch doch nöd euses problem, wänn aston villa (oder wer au immer) gwillt isch, 3 mio. z'zahle...
Zitat von RetoGeili Diskussion bi dem Artikel:
http://www.blick.ch/sport/fussball…-fan-ein-190278
Da isch de Blick mal "pro Huhligäns" und dänn isch au nöd guet ;o)
he de bricht nonig agluegt, aber sorry. wänn die en fan agrifft, dörfsch di doch no wehre... also alles muess mer sich ja au nöd gfalle lah und überhaupt, wtf macht de fan überhaupt ufem spielfeld?!?
und täglich grüsst das murmeltier... :roll:
de balkon müesstets aber (zurecht) scho lang usbaue für paar lüüt meh ![]()
da costa kostet vermutlich weniger als unsere momentane nummer zwei. die ich übrigens auch lieber heute als morgen nicht mehr beim fcz sehen möchte...