Beiträge von Caro

Zitat von snowcat

genau! :rofl:

bin sehr selte i de sunne. schisst mi ah 10 stutz für es bier zalle, nume will es paar thais schlager singed... :spinneli: meischtens gangi nur ine, wänni ufs wc muess. schnallt dete kän mensch, ob du zahlende gascht bisch oder nume wc tourischt.

p.s. ah ja, nach de uswärtsfahrt mit drz, bini amigs au dete. caro hebt ja ihri bölle nie use im car, so gangi dänn amigs nachher dete go bölle luege! und zum teil gsesch atomari sache...:geil:

gruess roli c.

ich heb doch mini bölle nöd gratis use :mrgreen: :winke:

Zitat von Larry

Rest. Sonne im 4i isch au no krass: 55 T im Monet Mieti! :spinneli:

Da muesch mängs Bier uselah... :suff:

das hani au dänkt, wonis gseh han...
    die werdets sicher au merke, dass du nüme i de nöchi wohnsch :mrgreen: :mrgreen:

Zitat von Jokerit

Oh mann.. ich würde alles geben um auch Live zu sehen, wie es denn Trottel der aus dem Zug springt auf die Fresse haut :mrgreen:

das isch de, wo nachher es wägeli als gehhilf gno hät :mrgreen:

verreck jedes mal schier ab däm bild :sensa:

Zitat von Larry

So isch es. Im FCZ-Forum wird scho länger bemänglet, das mer OT-WT-SK nüme bringt. Ich frög mich au wieso!? :?:

Und ja, ich han au vo "FCZ-Fans" müesse blödi Sprüch ahlose geschter will ich, was ich eigentlich NIE mach, es paar Minute vor Schluss gange bin. :roll:

ha eigentlich de match letscht samschtig gmeint (hans grad no gänderet), wo au vil früehner gange sind (und ich verurteil niemert devo bi däm anti-kick!!). das ewige "ich bi de besser fan als du" nervt generell... jede wo itritt zahlt hät, chan doch au selber entscheide, ob er no e stund klatscht (für das hani letscht samschtig au kei verständnis gha - mannschaft fiire? äh, für was gnau?!?) oder halt früehner gaht - us wellem grund au immer.

Draft
    defür gits wieder sk-badhose :mrgreen: :mrgreen:

gseh das mit de stimmig ähnlich... bi geschter rächt enttüscht gsi.
    volls huus (ok, au vil mode- und eventfans), aber rächt wenig usegholt findi...
    statt mal d'ot mit izbezieh, eifach nöd degliche tah. wahrschinli sind no paar igschnappt gsi, wil sichs es paar (zurecht) erlaubt händ, de match früehner z'verlah letscht samschtig... :roll:

Zitat von snowcat

chum jetzt! e chli "scheiss fc bayern" singe macht fürchterlich spass, vor allem i dere arena! :rofl:

falls du mier das nöd glaubsch, frög caro, die hät nämed mier so lut grüeft, ha jetzt no s'pfiffe i de ohre... :floet:

gruess roli c.

:heilig:

debi hett mers ja au ghört, wänn all nur halb so luut grüeft hettet :mrgreen: :mrgreen:

Zitat von snowcat

und usserdem werded d'saisoncharteinhaber (eimal meh bim fcz!) belohnt und d'eventfans bestraft! min platz choschtet 120.-, muess aber nur 60.- zalle! :nick:

gruess roli c.

es fetts WORD!!!!!

Zitat von ZSColin

Völlig Hirnlos!
    Und nicht falsch verstehen, von mir aus könnte GC absteigen und im Nirgendwo versinken. Aber als Spieler solchen Müll mitmachen? Sorry, völlig respektlos.

aber grad luut nach sanktione etc. rüefe, wie i paarne kommentär, findi genau so weich.

Zitat von snowcat

ändlich mal öpper wo de cc toppet! :geil: :geil: :geil:

das schalamassel wänn sich de tschagajew us neueburg zruggzieht, wett ich ja nöd müess ufrume. vermuetlich chönt die nöd i de 1. liga neu afange sondern müend über die 5. gah...

gruess roli c.

lieber 5. liga als mit somene schafseckel!!

Zitat von Larry

Wenn drei mal einer ALLEINE vors Tor kommt ist das der Fehler der Abwehr, die allerdings diesen Namen nicht verdient!

sorry, wämmer en 2-0 vorsprung e so fahrlässig priis git, dänn chas nöd elei am goalie liege!!!

Zitat von Champs-de-Mars

Ich bin so ein ViP-Member und diese 49 Stutz sind auch nicht alle Welt. Fairerweise muss ich sagen, dass es heute erst das zweite Mal war, dass ich mir im Vorvorverkauf kein Ticket sichern konnte. War sonst nur noch bei ACDC der Fall. Bin pro Jahr bei 4-6 Goodnews Konzerten und mit wenigen Ausnahmen klappts meistens. Aber die Tendenz ist schon so, dass der Vorvorverkauf immer mühsamer wird, weil sich die Tickethändler als VIP-Member schon frühzeitig solche Tickets sichern und diese dann schon vor dem offiziellen Vorverkauf anbieten. Siehe aktuell Ricardo mit bereits 29 Rammstein-Angeboten.

ich han geschter und hüt mit ganz vil glück je 2 stehplätz chöne sichere. ha dänn miteme andere login für de arbetskolleg hüt de ganz tag no witer probiert, aber kei chance meh gha...
    dass mer aber de vorvorverkauf vo rammstein nöd uf die 10i verleit, wo de RHCP-vorverkauf abgschlosse isch (9i hett au scho glanget), das verstahni hingäge nöd! :roll: