Beiträge von Caro

Zitat von larlf

Was bisher (glaubs) nonig erwähnt worde isch:
    I de Bundesliga wird de Zueschauer scho jenschtes vor em Spiel öppis botte, dh sie werdet bitz underhalte und d'Lüüt chömed au viel früener is Stadion.

Wänn sowas bi eus au gmacht würde, dänn hett mer doch viiiel meh Ziet für d'Iegangskontrolle... (sprich: mer chönt au en Uswiis und es Ticket mitenand vergliche)

Aber es brücht halt au es umdänke bim CH-Sport Bsuecher:
    Es git viel wo sseeeehr spaht chömed und dänn no de Ahspruch händ, innert chürzischter Ziet im Stadion z'sie.

es git aber au vil, wo under de wuche nöd früehner chönd det si, nur so als hiwies... und agno, dine gits nur alkoholfreis bier, bringsch d'lüüt au nöd würkli früehner is stadion - au nöd miteme maskottchen :schtrunz:

Zitat von Larry

Ich war selber an einem Auswärtsspiel dabei mit dem Zug, beim Aussteigen wird erst mal die Scheibe der Türe rausgekickt, unter allgemeinem Gegröle natürlich. Dann macht sich der Saubannerzug auf den Weg ins Stadion. Nicht meine Welt!

das ist aber nicht gang und gäbe. ich habe vermutlich doch einige auswärtsspiele mit dem extrazug (national wie auch international) und habe so etwas noch nie erlebt - zum glück.
    im gegenteil, als wir mal in frenkendorf zwischenhalten mussten - da ein fan durch von den baslern geworfene steine schwer verletzt wurde und von der ambulanz abgeholt wurde - meinten ein paar minderjährige halbstarke, sie müssten noch den kiosk während des halts plündern. als der eine davon bei uns einsteigen wurde, wurde er von der einen gruppierung daran gehindert mit den worten "solche wie dich wollen wir nicht"... der "kleine" hat fast geheult ;)

Zitat von Messier

Wieso sprichsch jetzt mich a ? Ha mich immer FÜR de Sejna usgsproche und nach sim Abgang da ine mal gschribe, dass ich mich nie so wenig über en Usländer gnervt ha wie bi ihm. Am Afag hani eher sogar Angscht gha, dass wänn er me Töpf macht (Gol schüsst...), er schnäll i de KHL landet, was dänn zum Glück nöd de Fall gsi isch. Öpis vom beschte womer je gha händ.
    Warum er gange isch oder hät müesse gah, entzieht sich minere Känntnis.

Gruess und es "Bölle use"
    Andy

sorry, dänn han ich eventuell i däm zämehang öppis verwächslet... :oops:
    vilicht ischs au de schalamütss gsi oder eventuell gar nöd um de sejna gange...

sejna...

immer no unverständlich, wie mer so eine hät chöne gah lah (messier & co, chömet mer jetzt nöd vo wäge er heg nöd welle oder hät zvil welle - bi so eim muess mer halt mängisch au über sin schatte springe).

Zitat von 007

So wie es aussieht, ist es noch nicht offiziell. Aber immerhin versucht man (endlich) etwas. Ob es dann das Richtige ist, werden wir sehen.

Wenn ich aber an letzte Saison denke, ist zumindest für ein paar Spiele "dank" Nolan unser Team ganz anders aufgetreten. Wäre schön, wenn es diesmal auch so wäre und noch besser, wenn es dann anhalten würde.

natürlich hofft man auf einen nolan-effekt.
    nur sind diese (vorübergehend teils erfolgreichen) alibi-lösungen nicht von nachhaltigkeit geprägt und genau dies würde ich mir mal wünschen...

Zitat von Reto

wänn eine "Peter Jaks" seit, gsehn ich immer die Szene grad nach em Schlusspfiff am 01.04.2001 vor mir, wo er mit anderne uf de Schpielerbank ufgumped...

und kurz druf abe brüelet... sin vater isch det kurz vorher doch gstorbe.

Zitat von Eggi

Geht mal ins Ausland, da werden von Unfallopfern etc. sogar noch Name und Vorname veröffentlicht... Es geht noch schlimmer. Aber in diesem Fall hab ich kein Mitleid, auch wenn es wie du sagst, bei sämtlichen Verbrechern so geschehen dürfte. Es sollte bei allen gleich gehandhabt werden...

mitleid isch da irgendwie s'falsche wort... aber es cha würkli nöd sie, dass die gröschte sauhünd anonym blibet und mer da eifach us reiner profitgier s'bild inestellt. wahrschinli händs es de schmier erscht aschlüssend gäh.

Zitat von Ali Bengali

http://www.blick.ch/news/schweiz/z…-polizei-183685

komisch, plötzlich hat der Typ ein Balken im Gesicht. Scheiss Blick.

das isch s'einzig, woni nöd würkli korrekt find...
    jede verdammti pädophil wixer isch i de ziitig verpixlet, aber bi so öpperem macht mers nöd.

wänn ich mich nöd tüsch, isch er aber nur im blick z'gseh gsi, die andere medie händen nöd zeigt (also ich red jetzt vo tagi und 20min). finds scho sehr grenzwertig...

Zitat von Larry

He, he :razz: im Gägesatz zu Dir und em Gysino schaff ich nöd uf de Bank bzw. han nie gschaffed.

Wänn älter wirsch kännsch meh Lüüt als wänn jünger bisch, dänn bini no en Vereinsmeier, und de eint oder ander isch halt echli erfolgriich gsi und häd es Büüdeli und dänn bisch mal iihglade.

No big deal!

Ich verchere nöd in Chreise, ich bin en Schwamedinger wo (natürli) nöd studiert häd, das bliibi au, das häd mich prägt, au wenns jetzt mängmal anderscht usgseht, aber es geht ebe nur so us!

Ich gange mit Kollege uf Malle oder i d'Sunne, das isch immer so gsi und wird immer so bliibe! :razz:

ha demit nöd d'high society gmeint (det zähl ich dich definitiv nöd dezue, suscht wärsch vermuetli au gar nöd da ufem board :razz: ), sondern eifach s'umfeld vo dir... und dass i däm höche alter vermuetli no paar so dänket wie du :winke: :mrgreen: