Beiträge von Caro
-
-
Zitat von Reto
Ja, cooli Sach. Nur isch am Mittwuch d'Meischterschaft nanig entschiede - egal, was passiert.
S'Foul vom Aegerter hüt isch aber au de Hammer gsi. Und dänn go meckere, wäg de rote Charte ;o)
sälte dämlich, und so einte nännt sich captain... magnin übrigens au sälte dumm, de hät zwüschetine also au eini a de waffle.
übrigens, de 20er und 7ner vo sg sind au meh umegläge als anders... :roll: :roll:
-
-
-
snowcat
hetsch au früehner öppis chöne säge... (guet, bi hüt nöd da ine gsi). hät uf de tc-siite immer wieder sporadisch tix gäh. bhalt aber d'auge mal offe. -
Zitat von Reto
scho geil, wie de Huggel schtah bliibt bim 1:1. Aber en Pfiff hät's ja keine gäh, drum gsehni eigentlich kein Grund für Diskussione.
zumal sie sich ja zu däm ziitpunkt händ chöne glücklich schätze, dass dur das nöd 1-0 für xamax gsi isch... und lernt mer nöd scho als f-trainer, dass mer als trainer ufem spielfeld nüt verlore hät??

-
-
Zitat von Mitsch 2006
könnte dann mal einer am 11. mai filipescu mit der schubkarre in den basler fünfmeterraum karren, damit er dort den fuss hinhalten kann, dies zwecks meistertitel
wämmer under de hütige - doch zimli schlächte vorussetzige - eso en match gwünnt, dänn chamer au basel schlah! wänn nöd jetzt, wänn dänn...
-
-
-
-
-
-
ha nöd vor, nur no über de tv z'surfe, ehner die fixe page (youtube etc). bi hüt mittag rasch im lade gsi, die händ mer so es teil empfohle: http://samsung.de/de/Privatkunde…=specifications
-
wäg däm dörf mer die aktion trotzdem als glunge und guet bezeichne!
-
ha mal e technischi frag. ha vor kurzem de samsung UE46C6820 kauft, hät under anderem internet tv. en kolleg hät mer gseit, ich bruch defür es ethernet-kabel. schön und guet, aber wie mach ichs dänn mit de hispeed-box? die staht nämli im schlafzimmer... vilicht bini au eifach z'blöd :oops:
um tipps wäri dankbar
-
mag si, aber sie machet immerhin öppis und d'idee findi zimli guet.
-
vor allem mag ich mich au an en trainer erinnere, wo de spieler dampf gmacht hät. wie das usecho isch, muessi glaub da ine nöd verzelle...
-
-
stadt züri chunt de beide clubs entgäge, neu zahlets "nur" no 450'000 anstatt 870'000