Beiträge von Caro

Zitat von Blackstar

mach das. würde ich an deiner stelle auch tun. man soll die feste feiern
    wie sie fallen. manche freuen sich über überstandene play-off viertelfinals
    alle jahre wieder.. andere wiederum feiern meistertitel und cl sieg.
    so ist das...

und ja.. das war arrogant. :roll:

nei, das isch d'wahrheit :!: :!:

Zitat von Reto

De Caron isch ja guet und rächt, aber zum ehrlich si, han ich geschter wenig zwingendi Chance gseh. Ja - die paar zwingende hät de Caron zu Nichte gmacht, aber da muess eigentlich meh cho, wämmer de letscht Zwick a de Geisle hät und muess gwünne!

er isch sicher nöd schlächt gsi und hät scho au big saves gha, aber mer muess en gopfetammi nomal au nöd 809340583905843 mal aschüsse... :roll: :roll:

Zitat von Draft

bin ich eigentlich de einzig, bi dem s'Playoff-Fieber nöd usbroche isch?
    Hät nüt mit de geschtrige Leischtig ztue, chume eifach nöd uf Toure.
    Championsleague gsättiged? Bommelmütze gschädigt? Han kei Ahnig a was das liit. Gang aber devo us, dass mer (als Fan) de eigentlich Höhepunkt scho vor de Playoffs gha händ mit em CHL-Titel.

Mal luege öbs no chäm. Tue mich uf all Fäll schwer mit em Gedanke morn uf Fribourg zgah.
    Gahts suscht no öpperem so oder mues ich würkli zum Dokter?

gaht mer zimli ähnlich. suscht scho am morge früeh kribbelig gsi am matchtag, aber das jahr fehlazeig... lit au no chli dra, dass fribourg bi mir nöd bsunders vil emotione uslöst, weiss au nöd warum. aber finds sit jahre en langwilige gägner...

Zitat von Sputnik

Spielort:

Das Hallenstadion und die Stadt Zürich haben dieses Spiel schlichtweg nicht verdient, deshalb hoffe ich dass das Spiel zumindest nicht in Zürich stattfindet.

wiedermal e sehr geistrichi ussag... da de z zuefällig in züri spielt, wür en match in züri sälber scho chli sinn mache :roll: guet, für es nhl-team simmer i dine auge ja sowieso underschti und unwürdig. am beschte gäbet mer grad forfait, gäll...

Zitat von Draft

oh Gott - es isch en Fähler vom Leoni gsi. Punkt und aus.
    Wär das ganzi im 5'er ine gsi, wär's Foul gsi. So sind nunmal d'Fuessballregle. Zumindeschtmal gsi wo ich no pfiffe han.
    Und nei, es isch nöd 1972 gsi....

gsehs au so, dass er sich da a de eigne nase muess näh. guet, ich hans im fernseh öppe 5-6mal gseh, wär ich im stadion gsi, hetti vermuetli im erschte moment au töibelet.
    aber minere meinig nah gaht das goal uf sini kappe - s'isch halt eimal meh es derby gsi :roll:

Zitat von snowcat

herrlich, wenn man am montag frei hat, dann schaut man sich sogar die damen abfahrt an!

und nun meine erstaunliche feststellung:

irgendwie hatte ich in erinnerung, dass jeweils hässliche walrösser die piste runterfahren. und dann das heutige siegerbild: drei äusserst attraktive damen auf dem treppchen!

es kommt mir vor, als hätte ich seit nadig und proell kein damen rennen mehr gesehen... :rofl:

gruss rolinek

guet, isch d'anja paersson nöd no ufs podescht gfahre :shock: :kotz:

Zitat von Lolo

na ja 95% vu de Schiri pfifed aber au Foul, logisch macht er nöd de sicherscht Idruck aber er hät d'Händ uf em Bölle.

Gruss Lolo

obwohl ich d'fcz-brülle ahan, bin ich de meinig, dass de leoni energischer hett müesse igriffe und dass er de ball halt würkli nonig rächt gha hät... aber da gönd d'meinige halt usenand.
    gsehns halt au wie de roli, dass mer sich nachem 2-1 eifach vil z'fescht zruggzoge hät, völlig unnötig und ich hett fascht chöne schwöre, dass mir für das no bestraft werdet.

Zitat von Gysino

aber wäge dem will ich no lang nöd, dass basel oder chloote erfolg händ irgedwo, egal wo.

so isches! wird sich bi mir au nöd ändere, au wänn das paar "kindisch" findet. aber wieso söll ich en verein, wo ich hasse, international uf eimal understütze :roll: :roll:

p.s. bi mir chämt dänn eifach no gc dezue bim fuessball :razz: :cool:

Zitat von Larry

Chönd das mit dem ztue ha:

Beziehungsstatus:In einer Beziehung

Hä???

nei, nei. aber de fred isch a mir verbigange... han en gar nie duregläse gha

Zitat von Gysino

und genau das probiert mer ja sitt jahre und ab und zue isches ja au guet.
    und jetzt im januar wird mer gseh wie das wird....

januar?? hani öppis verpasst??? :nixwiss: