Beiträge von Caro

Zitat von doem

Zum stadion:
    Ufä dä linwand därfmer lut sehv kei heikliszenä biringä. Dötä wo nonig klar gsii isch obs äs gool gsii isch oder nid isch es scho ahzeigtwordä uf dä linwand.

das hani det au dänkt, wiedermal typisch gsi :roll: :roll:

und das mitem goal verschiebe gsehn ich glich. cha ja mal passiere, aber nöd grad drümal hinderenand - natürli nur zuefällig :depp:

Zitat von Gysino

krass, du bisch so de stereotypisch davoser. schlimm.

aber hauptsach "porororopopo wer nöd gumpet isch en zürcher hueresohn" singe...:rofl: :rofl:

ich muess mich wieder usklinke.

schwürkli super, chli sk-lieder nazplappere... aber was wett mer anders erwarte vo paar möchtegern-davoser, wo suscht i de sk stönd.

en kolleg hät mer geschter au ehner chli befremdet es sms gschickt, ob die jetzt d'sk-hymne na-äffet :roll: :roll:

Zitat von The Fan

War gerade noch auf dem Murmeli-Forum: Die sprechen von einem Foul von Alston, welches noch Folgen haben dürfte....wo wie wann was? :cool:

Habe ich nicht gesehen...ihr?

isch en stockschlag is gsicht vomene davoser gsi (weiss nüme gnau, wer), vorem goal. das ganze isch nöd gahndet worde, chönt aber guet si, dass es no es nachspiel für de alston wird ha.

Zitat von Messier

Als Inzucht-Verwandte vom Walter Steiner cha de gar nöd anderscht als so schön flüüüge. . . .
    Wäg dere huere Scheiss-Schwalbe bini fascht heiser worde, ha mi so gottlos ufgregt. Und de Mandioni pfifft de Müll no. . . :skandal:

da bisch also i gueter gsellschaft gsi... :roll: :roll: :roll:

Zitat von BlueYellowSide

wenn man aufsteht wird man ja gleich von denen dahinter angefiggt!

nochmals zum stadion: 1. wieso sooooo enge Gänge machen. 2. wieso in diesen engen "Raucher"-gängen nur so wenig Luftabsaug?!? naja.

In Davos wird das mit den Fans wieder anderst laufen keine angst! hehe

und nochmals, glückwunsch zum verdienten Sieg! die Serie wird noch spannend werden.

ihr sind aber au mit abstand die einzige, wo im gästesektor sitzet. das isch jetzt halt eifach fact!

Zitat von Mushu

D'Caro hät irgendwie au griifed.
    Ich erinnere mich da a Ziite ......

:zwinker:

natürli bin i zueversichtlich, aber bern isch es bispiel gsi für gläbti überheblichkeit (verein wie au fans) und wie heissts so schön: hochmut kommt vor dem fall :oldie:

apropos griifed... chasch drümal rate, wer sich letscht jahr im vorfäld bereits mit 10 stehplatz-tix fürs s'halbfinalspiel in bern ideckt hät :roll: :wink:

Zitat von Carole

ich find das het nüt mit Überheblichkeit z'tue, sondern dass mer a sinere lieblings-mannschaft glaubt.

wäg däm chamer trotzdem ufem bode bliebe

Zitat von Bodie

So ähnlich häts bi de Berner vor es paar Wuche au no tönt ..

es git halt lüüt, wo sehr schnäll, sehr überheblich werdet...
    playoffs händ kei logik und ihri eigne gsetz. zerscht müemer mal im halbfinal 4 spiel gwünne..

Zitat von Edgar

super
    tippe nun auf Fribourg gegen uns im Final
    geil
    gute nacht
    läuft alles nach Plan !!

glaub nöd, dass mir mitem kreis e chance händ gäg fribourg :roll: :roll:

Zitat von Gysino

Ja, gratulation ad Chloote Fans! Riese Lutscher sinder, wahrschinli sogar no ide Ferie.

Au für nägscht Saison; nämed en im Muul. Und zwar ganz chräftig. Ich hass oi.

Tuet guet. :cool:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zitat von backinreality

habe bis jetzt auch noch nichts gehöhrt, kann aber sehr schnell gehen. Das ganze muss einfach superprovisorisch ausgesprochen werden sonst wäre es sowieso für die Katze...

gemäss radio 24 ist er gesperrt - sofern ich mich nicht vollends verhört habe

Zitat von ZSColin

Find' au em Lemm sini Aktion gäge de Krutov isch nöd suber gsi. Und bin au defür, dass er sitzt.
    Aber als Reizfigur No. 1 langts ihm bi mir für das nöd.
    De Jenni hät da für mich doch einiges meh a Potential.
    Das isch für mich ganz en liderliche Siech! Gott Lob (für eus) hät de Ladehemmige, suscht wär's wohl no schlimmer.
    Provoziere isch ja okay, findi sogar geil. Aber jedesmal en Gägespieler arämple, wänn er vo de Bank chunt find' ich eifach zu billig.
    Oder hinter em Rugge vom Schiri/Linesman immer wieder ein chline Stockschlag ...... sorry, --> es Weichei!

de jenni isch e chlini feigi sau!! schebe schono geil, wämmer immer no hinderrücks no muess go schupfe und rämple... hoffentli kriegt de morn no chli! ganz e armseligi figur...

Zitat von snowcat

ich tänke vor UND nach em match i de lions bar (heisst die überhaupt eso? eifach die bar, womer uf tramschlaufe abegseht...bin ebe doch nur en huere turischt worde...)

gruss roli c.

ok, dänn lueg ich so um die halbi 7i, viertel vor det verbi.

grüessli
    caro