Beiträge von werni

Lösige für dini Problem:
    - Mit em Schneepflueg
    - Will's kei Saisoncharte händ
    - Will ZSC Fan's bessers z'tue gha händ!(de Match luege) :wink:

Zitat von BlueYellowSide

Oha, jetzt bekommen die lions schon unterstützung von "ferien-bären"!

ja ich weiss einfach nicht ob ihr verbalen Schlachten vertragen kömmt! hehe

Mer chönd verbali Schlachte sehr guet erträge, dänn mer sueched Gegner und kei Opfer! :wink:

Ich han gern öppis gschpändet. Hät hammer usgseh z'Chlote, au wänn ich's nur uf de Fotene g'seh han. Gang halt nüme uf Chlote sit ich vor 25 Jahr mal us dere Tubelihalle gfloge bin.
    Machet wiiter so :wink:

Zitat von Edgar

hat Kreis mitgespielt ?
    genial wie du schlau bist
    lächerlich deine aussagen, mach mal pause :oops:

Wänn mer dini Kommentar während de Quali gläse hät, het mer chönne meine de Kreis sig nöd nur Trainer, sondern hät die Spiel wo verlore worde sind au no ganz allei gschpielt!!

ändlich eine vo dene wo's so gseht wie ich. Danke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zitat von Robs

Wie habt ihr eigentlich die 3 Zuger Fans unten auf der ZSC Seite gefunden ?
    Der eine hat ja brutal provoziert !

Gruss

Ich bin abe ihne go d'Meinig säge. Meh han ich nöd chönne mache dänn d'Security hät mich g'stoppt :twisted:

Zitat von Iceman

Der "Z" war nahe daran, den 3en Sieg gegen den SCB zu landen. In der NZZ wird der SCB etwas zu hoch gelobt; wie immer bei einem knappen Resultat wird ein solcher Sieg als taktische Meisterleistung eingestuft. Dabei kam der SCB nur selten zu wirklich guten Gelegenheiten und musste sich hinten des öftern auf das Glück und Bührer verlassen.

Alles in allem das schwächste Spiel des SCB.....seit der letzten Niederlage gegen den "Z", irgendwie war man noch nicht so recht aus der Nati-Pause zurück. Schwein gehabt.

ändlich mal en objektive scb Fan. Has ähnlich gseh. :wink:

Zitat von Aargovia

ha no än Vorschlag.
    I däm Forum fählt en Chnopf!
    Dänn chönned die standard Laferis nur no drücke.

"....würdsch gschiiter mal is Stadion choh...."

Das bruuchts. genau sone Chnopf. Wenn mer nümm weiss was schriebe,
    eifach däää Chnopf drucke.

Aber die Standardlaferis stönd wenigschtens no hinder ihrem Verein und düend nöd alles schlächt schribe.
    Ich würd ehner säge die bruched en Chnopf, aber zum abstelle.
    :heul doch:

Und hoffentlich blibsch au det. Du bisch doch genau eine vo dene wo am Spielabig de Chüelschrank i d'Stube holed, d'Füess ine hebed und meined si seged live amene Match. Würdisch gschiter is Stadion goh und d'Mannschaft underschtütze als ständig die negative Ergüss useloh! :evil:

Zitat von sloggi

die einzige noch übrig gebliebene wirklich wirkungsvolle massnahme, den zuschauerschnitt endlich unter 2500 zu bringen.

wer dann noch eine saisonkarte will, muss zuerst zum vertrauensarzt!

jeden, nur den nicht!

De Sletvoll isch mit em Kaufmann det gsi. Wird warschindlich eher de Nachvolger vom Mc Parland

Warum schnappsch der nöd es Megaphon und machsch es besser. Derig Nörgeler händ mer gnueg im Stadion! :evil:

Zitat von zuercher

das ist also echt so. an einem samstag spielt der zsc um 16.00 uhr?
    super. und nur weil am sonntag irgend einen piiipiiifuc* event ist motocross oder so was...

und der fcz spielt am 18.45... suuuuper!

weiter so, hallenstadion!

Ich han gmeint de Match vom FCZ sig scho am 17.45