Beiträge von Simms

Zitat von Carole

Da gib ich dir rächt, isch scho nöd ganz putzt...

aber was ich fast no tragischer finde, isch das, wo mir und mim fründ am 1.3.08 im hallestadion passiert isch: Da isch irgend so en 60-jährige opa uf min fründ losgange wil mir schnell hend welle durelaufe.... tragisch nöd? Defür fanemer für die glich mannschaft und mit sim getue het ja s'durelaufe nur no länger duret!

Es git ebe bi allne fan-gruppe irgendwelchi deppe wos gfühl hend sie müsstet ihri frustratione a anderne lüt loslah, sogar a lüt, wo für die glich mannschaft fanet!

öper wo im forum vo lions redet faned nöd für de glich verein... vo dem her, ja chanich de gueti herr no verstah.

und zum zum thema zrugchere, wie chamer nume chlötis lobe? de gysino het scho recht, hasse muemer die lüüt!

Zitat von domibe

SO alli id HALLE

AUF JETZT!

übrigens du bisch mittlerwille uf rang 4 wemmer d azahl postings aluegt. das heisst, wenn du witerhin so viel unnötigi biträg schribsch, schaffsches vermuetli afangs nägscht saison uf platz 1!

gratuliere der schomal, ein titel hesch scho, de user mit de meiste sinnlose und dumme postings (guet da hani ets mit dem au gad eis gmacht, aber s muess ets mal gseit werde...)!
    es ischmer es rätsel wiemer s chan schaffe, das vo knapp 400 postings mind. 350 absolut langwillig und sinnlos sind!

schad hend der d eltere uf de 16 geburtstag en pc mit internet kauft, wär würkli nöd nötig gsi...

so min lieber edgar, ets langeds mer eifach e mal du bisch sonen volldepp, wies eigendli sött verbote si!

nimmt mi ets wunder öb usnahmswiis mal antwort gisch, uf mini frage, das machsch ja grundsätzlich nöd...

1. wie söll de kreis merke dass bern de goalie wechsled ide pause?
    und 2. wie heter sie sölle druf istelle? und 3. het de goalie d goals gschosse?

naja und wieso fragt sich niemand, was das für eine saudumme regel ist, dass ein schütze überhaupt von 6 penaltys 3 schiessen darf? das wäre doch viel meh zu diskutieren, das kreis alston nach 2 guten penaltys (einer rein, der andere mit pech nicht rein) ihn noch einmal antretten lässt, verstehe ich vollkommen.

aber edgar würde sogar über kreis motzen, wenn alston alle 3 verwandelt hätte..

schade um den punktverlust und ich finde kreis spielt auch zu defensiv, aber ihm einfach für alles die schuld zu geben ist genau so schwach!

Ja und man könnte ihn ja durch Tiegermann ersetzen, der hat ja richtig aufgeblüht, als er das letzte Mal ran durfte :roll:

Erschtens kämpft de bast guet und zweitens gsehni echt kei gueti alternative...

Zitat von Trodat

Uf was zielt jetzt dine "fundierti" Uussag wieder ab? :shock: Wer sind die "Viele" wo i de letschte 2 Jahr öppis "nöd begriffe" händ?

Aso lueg, die letschte 2 jahr, bsunders das vor 2 jahr womer ide playouts glandet sind, hend eus vorallem so kämpfertype wie en bastl oder so gfehlt. jetzt hemer wiedermal so eine, wo kämpft und sich in dienst vode mannschaft stellt, und er passt vielne da ine nöd, wiemer i dem threat cha lese.
    drum hends die leider nöd begriffe, dass das eine vode hauptgründ isch, wieso mer trotz de vielne stars kei erfolg gha hend.

Zitat von Lionking

Lieber en Penalty im echte Penaltyschüsse meh ghebet, wär glaubs wichtiger gsi. Sicher hät dä Forster oder au dä Suchy steialt usgseh, aber mer dörf au mal dä Herr Sulander kritisiere. Han eifach s'Gfühl, er hät de Zenit überschritte, anstatt en klare Schritt fürd Zuekunft mache, hät mer ihm namal en Jahresvertrag gäh. Dä Flüeler wird nächschti Saison kei zeh Minute spiele, so hät mer scho dä Berra und dä Genoni versure lah und vergrault.

Bring mal e schlaui alternative... oder würsch ernsthaft uf de flüehler setze? de berra spielt bi davos alles anderi als überzügend, de genoni isch immerhin durschnitt ide nla. nur wils mitem hiller eimal klappt het, muemer doch ets nöd zwangsläufig en junge goalie isetze und hoffe dasses au klappt. usserdem bini gottefroh isch de aebischer nöd cho!

Zitat von Edgar

doch noch was kleines positives:

LugaNO hat auch verloren

und Seger hat im Interview wieder mal
    geheult und gejammert, was für WL
    sicher definitiv der falsche

captain

was für eine lachtruppe, wer rettet uns ?

Sodeli ich han gschwind zellt, im ZSC-Ambri und ZSC-Bern Spiel het de Edgar insgesamt 13 Postings gmacht woner sich entweder über de Kreis beschwert oder sini Entlassig forderet!

Sperred de doch endli! (oder wieso macht mer dass nöd reto? oder wer für das forum verantwortlich isch...)

Ich han absolut keis Problem wenn eine d Absetzig vom Kreis forderet aber 13 Mal i 2 Threads? Come on...

ja aber glaubst du einmal pro thread würde reichen? 15 mal ist zuviel!!!!!!

Sodeli ich muess ets mich eifach zu wort melde, ich bin au frustriert aber was de edgar bütet, isch doch eifach immer die glichi alti scheisse und viellicht het ja de ceo sone funktion, dass wenn de edgar zum 1000. mal (das sött glaub gege bern so si) d entlassig vom kreis forderet, dass denn en alarm losgaht und sie denn chönd de kreis entlah...

ich finds eifach müesam, wenn imne matchthread über 50% vode biträg vom edgar sind, wo eifach immer nume s gliche dine staht, und drum frägich mich scho, ob mer de nöd sperre chan? ich bin grundsätzlich degege dassmer user sperrt, aber so öpis hani au no nie imne forum erlebt...

nervt eu andere das eigendli nöd? :shock:

Zitat von domibe

Jo das hoffe ich auch, und hoffe auch die Fans werden da sein und den Z in dieser Krassen (IDIOTEN SEHV) Woche zu unterstützen.

Hopp Z

Gruess Domi :welle:

Stimmt, de blöd SEHV het würkli chöne luege, dass s hallestadion nöd immer volle isch. wieso hend die deppe vom SEHV nume am tennisturnier und am rösslirite de vortritte lah vorem zett.

(Mussich ets da en smiley mache, damit au de domibe merkt, dasses ironisch gmeint isch? :?: )

Gebe dir absolut Recht, war ein echt geiler Match. Wäre 10 Sekunden vor Schluss der Ausgleich noch gekommen wäre es wohl der perfekte Match gewesen. Trotzdem war das Spiel sehr unterhaltsam und ich bin ebenfalls stolz endlich wieder kämpfende Spieler in den ZSC-Shirts zu sehen!