gnüsses im stille...
Beiträge von schnägg
-
-
sehe ich genauso.. hammermässig wie ruhig sie bleiben..
und jeder der hockey spielt weiss, wie schwer es ist die ruhe zu bewahren.. bis jetzt ganz klar der schlüssel zum erfolg.
Allgemein haben die playoffs wieder pfeffer drin und die emotionen gehen hoch.. die üblen fouls jedoch auch! Und da zeigt sich, welche spieler zuwenig grips haben.. -
und nochmals: Solange Jenni und Co sich mit Racheaktionen an Pittis beschäftigen ,sind wir doch zufrieden...
-
bi au verdammt nervös: d schlumpfbuebe sind agschosse aber nonig am änd... wird nomal en heisse lauf!!! Da nützt nume e volli halle und stimmig! Cool blibe wie i de letschte zwei spiel ( ich bin uf de Tribüne nume halb so cool gsi)
-
es wirs sicher wieder äng... und de unterschied wird bi de goalies liegge... de rüegger dunkt mi eifach nöd die riesig wand... und solang de jenni sini drü hirnzälle nöd under kontrollä hät und sich uf de pittis fixiert, chunts guet.. si müend eifach de rinti unter kontrolle ha..
-
war gestern genial... schon die Ankunft in Zug und der laute Marsch ins Stadion... hammerknaller!!!
-
Danke! Wenigstens einer der seine Birne nicht völlig zugekifft hat...
-
laut TV Bericht ein weiterer Sulosieg... chapeau.. egal wie.. hauptsache 3 Punkte
-
hmmm... vielleicht war ich ja an einem falschen Spiel aber Adi Wichser hat aus meiner Sicht topp gespielt. Technisch genial, viel Zug nach vorne und gute übersicht.. und ganz ehrlich.. auch blindi war sicher und cool.. aber eben.. war zwei wochen bei den dattelschüttlern in den ferien.. ev. zuviel sonne erwischt..