So sgaht los
Lugano - ZSC - Freitag - 26 Oktober - 19:45
-
-
Nach 1. Drittel 0:1 für dä ZSC
Torschütze 9min. Seger (A. Wichser, Gardner)
-
Nach 2. Drittel
Lugano - ZSC 1:1
33.Min Paterlini (Romy, Sannitz)
-
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEG Super Jungs
-
-
die Palmenzüchter geschlagen, zäh? Hauptsache gewonnen
-
wow. bin ich froh... weiter so. egal wie das spiel war, hauptsache 3 punkte.
hörte kurz sportradio, aber da kommt ja eh keiner draus bei diesen kommentatoren
so auf gehts... nochmals drei am sonntag gegen bisel!
-
laut TV Bericht ein weiterer Sulosieg... chapeau.. egal wie.. hauptsache 3 Punkte
-
Gegen uns war New Jersey in ihren Defensivsten Zeiten die absolute Offensivmaschine. HAHA... wir sind sozusagen die Schotten des Eishockey
-
-
schön das mer gunne händ, aber DAS git mir definitv z'dänke:
Guet, ich mues au nüt säge, bin au nöd gsi, aber es chas ja würkli nöd si, dass sich no knapp 40 Nase bewege lönd, eusi Mannschaft go understütze...
-
guet...ich han die kurve vor es paar wuche au scho leerer gseh...
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Draftschön das mer gunne händ, aber DAS git mir definitv z'dänke:[Guet, ich mues au nüt säge, bin au nöd gsi, aber es chas ja würkli nöd si, dass sich no knapp 40 Nase bewege lönd, eusi Mannschaft go understütze...
Das monierst Du nun schon seit Jahren, akzeptiere das doch endlich als Fakt. Der ZSC ist nicht mehr Kult. Punkt.
-
genau larry, der zsc hat es in der führungscrew verpasst etwas für die fans zu tuhen, altes logo etc. würde sicher einen zuschaueraufschwung bedeuten.
-
Ich moniere nöd, ich halte lediglich fescht, au wänn scho sit mehrere Jahre
-
Zitat von Draft
schön das mer gunne händ, aber DAS git mir definitv z'dänke:
Guet, ich mues au nüt säge, bin au nöd gsi, aber es chas ja würkli nöd si, dass sich no knapp 40 Nase bewege lönd, eusi Mannschaft go understütze...
s Truurige isch eher, wie viel lüüt grundsätzlich überhaupt na in frag chömed für so mätch. de ateil wo nur ab und zue id halle und mal uf chlote chund isch verhältnismässig viel z gross, gägenüber dene, wo z gänf und z lugano triffsch.
-
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!