Rangersfan:
Du siehst, es gibt viel zu tun als Frührentner!!!!! ![]()
Bin immer für Tipps dankbar und falls Du mal in der Gegend bist, gib Bescheid!
Rangersfan:
Du siehst, es gibt viel zu tun als Frührentner!!!!! ![]()
Bin immer für Tipps dankbar und falls Du mal in der Gegend bist, gib Bescheid!
Zitat von gringoAber s'wär schad!
Scho, aber er muess jetzt en Schritt vorwärts mache.
Usserdem isch de FCZ dänn für eis Jahr (...) sini finanzielle Problem los, will de Restmüll wo susch no uf em Letzi umegurked dä werdeds sälber müesse entsorge.....
Habe mir den Scheiss hier in Florida Live angetan...... ![]()
Zitat von ThrashWarum die ZLE Betriebs AG ein solches „Jahrhunderttalent“ (Zitat Simon Schenk) nicht frühzeitig arbeitsrechtlich an sich gebunden hat, ist nicht klar......
Haha... Jahrhunderttalent......
Der gute Mann (oder besser Bueb) war damals 17 (!) Jahre alt!
Ich bin auch der Meinung: Muss ich einem 17 jährigen bereits nachlaufen und die Füsse küssen???
Und er galt damals tatsächlich als Jahrhunderttalent, was Arno aus ihm gemacht hat (oder eben nicht) kann jeder selber entscheiden....
Es gibt halt immer zwei Seiten:
Den ZSC und seine Interessen sowie dessen Fans.
Den Spieler (plus sein Vater und sein Berater) und dessen Interessen.
Als ZSC, der den Spieler Stoop von A-Z aufgebaut hat würde ich mir mehr als verarscht vorkommen, und so war es dann ja auch.
Zitat von zappa10Unbedingt !!! aber ebe, vill wichtichter isch, dass du im Land vom grosse Satan es Yuengling oder es Sam Adams uf mich nimmsch, de rescht, wo sich det änne Bier nännt, isch bekanntlich "a love couple by the sea"................... fucking near water !
@Zappa: Ich han natürli grad am Flughafe in Atlanta bim Umstiige so es Juengling gsoffe.
Sam Adams hani scho kännt.
Leider sind beid nöd miin Gschmak, ich han mich sowieso als Biertrinker praktisch verabschiedet, bin eher de Longdrink Typ worde.
Aber immer wänn ich jetzt das Juengling gsehn chunsch mer Du in Sinn!
Gruess us Florida ![]()
Zitat von zappa10Zum Fall Stoop:
Hier noch die Bettlektüre dazu:
http://sih-lbwww-01.odmedia.net/media/native/p…ng_is_stoop.pdf
![]()
Zitat von MessierHe, nüt gägen Schwamedinger
![]()
Wänn Din Junge willsch wiiter bringe, dänn isch de Arno sicher nöd die schlächtischt Lösig, oder ?
Und wänner nachere mehrjährige "Usbildig" zrugg chunt oder will zrugg cho, dänn muesch das ganz eifach prüefe. Es git ja nüt besseres, als wänn en Spiller will cho, bevor es Agebot (mit grossem Lohn) unterbreitet wird. Suscht wärs ja eh nur wägem Gäld. . .
Frey hat damals getobt, als Arno ihn uns rausmontiert hat, war unterste Schublade!
Aus dem Supertalent Stoop hat Arno einen bestenfalls 08/15 D gemacht, und zu uns könnte er wie erwähnt gar nie zurück, da bin ich mir sicher.
Wie schon mal gesagt:
Wäre ich FCZ/ZSC Präsi, ich würde mit Spielern, die ich behalten will, ein Jahr vor Ablauf des Vertrages verlängern.
Wollen sie das nicht werden sie sofort verkauft, klappt das nicht landen sie auf der Bank/Tribühne.
Ganz sicher lasse ich sie aber nicht bis am Schluss spielen um sie dann gratis ziehen zu lassen!
Da kommt man gutgelaunt vom Apero zurück und dann das: Die beiden Sorgenkinder im Sturm haben gebucht!
![]()
Alles wird gut!?
Zitat von Studi66ab nächster Saison mit 4 Conferences und keine Divisions mehr? Wieso nicht...?
http://www.nhl.com/ice/page.htm?id=75862
Ich habe sowieso immer nur die Rangliste der Conference angeschaut!
Panthers überraschen weiter, Bolts enttäuschen weiter.
Die Panthers sind im Moment Floridas erfolgreichstes Profiteam!
Zitat von Champs-de-MarsDiese Geschickte dünkt mich zu sehr an den Haaren herbei gezogen. Zudem ist Abdi seit seinem Aufstieg beim FCZ alles schuldig geblieben. Kein Erfolg in Le Mans, immer noch nicht in Stammelf von Udinese, keine Thema für Nationalmannschaft etc.
Ob Canepa hier über seinen Schatten springt?
Ich würde es verstehen wenn er es nicht macht....
Ich würde mit Pittis verlängern.
Center sind schwer zu kriegen, gute Center noch schwerer.
Zitat von sandro_sf
Das würdi aber ersch mache, wenns würki richtig Ishockey gaht. Dänn defür uf jede Fall. Ned ganz günschtig, aber mit enorme Vorteil für spöter verbunde.
Richtig!
![]()
larlf: Ich han bi Dim Posting das mit de Tochter überläse, und bi scho devo usgange, Du wellisch in
Hockeyclub (déformation professionnelle... :roll:) .
Nur dänn macht das mit em Powerskating Sinn!
Und de Mushu häd rächt: Ich han Söhn gseh vo ex Hockeyspieler wo bim erschte Versuech bzw. bi de erschte Versüech immer nur brüeled hän, die häsch dän im nächste Jahr wieder gseh......und hüt spieleds irgendwo i de ZLE Organisation....
Chauf (oder miet) Schlittschue (git au so Börsene, müend ja nöd noi si) und probiers us!
Zitat von larlf
btw. was mich scho lang interessiert:
chasch in usa eigentlich über sat d'ch sänder au luege? (d.h. müesst ja eigentlich möglich sie, falls du d'sat-charte häsch & de sat. ahvisiert werde chan...)
Nei, d Schwiizer werded nöd über die Satelite usgstahled.
Tütschi Sänder wered möglich, aber wer will das scho luege.... :razz:
Mir langed s Videoportal vo SF völlig!!!!
Ich meine, i ch bin da in Florida und beschäftige mich vor allem mit dem was da lauft, wänn ich wieder i de CH bin isch es dänn umgekehrt!
Gruess us em ewige Summer! ![]()