Häsch das bi Thun damals au gseit?
Beiträge von Larry
-
-
Es segi no nüt underschriebe, drum staht au nüt....
-
Ja wänner en Club findet...
-
-
Welcome back Servette & Lausanne!

-
Ob s'letschte Wort scho gsproche isch?
Ich glaub nöd!
-
John Gobbi wechselt von Genf-Servette zu den ZSC Lions. Der 29-jährige Verteidiger hat bei den Zürchern einen Vertrag für 4 Jahre unterschrieben.
-
Was mich echli nervet: Hüt im Tagi de Fischer scho wieder: Ziel isch Meischter & Cupfinal....sorry hebed doch mal d'Schnurre und zeiged dänn öppis uf em Feld und nöd umgekehrt! :roll:
Werum immer sich unnötig under Druck setzte?
-
Ha,ha...bi ManU häd das miteme Trick vom Glazer ztue:
Das zum Kauf aufgenommene Darlehen (790 Mio. Pfund!) schrieb Glazer auf den Verein um, so dass Manchester United jährlich 80 Mio Pfund zur Tilgung aufwenden muss
-
CL-Final...weiss nöd öbi söll luege.
Immer die gliiche Teams
irgendwie langwiilig.Bin scho i de 60er Jahr ManU Fan gsi, wägem George Best, aber hüt bini das nüme, aber ich hilfe traditionell de Engländer wänns im Final sind oder au de Englische Nati.
Han immer gmeint ManU und Barca seged gsundi Clubs, so wie Bayern, aber was lis ich im Tagi?
Barca 534 Mio. Schulde, ManU 840 Mio. Schulde!
:roll:
-
Die beiden Goalies sind einfach der Wahnsinn!
Schade hat es nicht gereicht für Tampa.
Bin im Zwiespalt wem ich helfen soll im Final: Würde Canada den Titel wieder mal gönnen, aber die Canucks sind nicht gerade mein Lieblingsteam. Mit diesem Thomas im Tor liegt was drinn für die Bruins!
Schaun mer mal ganz entspannt

-
-
-
Sehe leider auch in Zukunft eher das Chemiepack als Vizebern vorne :roll:
-
Zitat von Champs-de-Mars
Solange mit Frey, notabene der Hauptsponsor der ganzen Jugendbewegung GCK, ein Mann an der Spitze ist, welcher mehr oder weniger jeden Spieler verpflichtet, welcher sein Sportchef auf dem Zettel hat und einigermassen Hockey spielen kann, wird der (finanzielle) Leidensdruck nie so gross sein, dass man schlicht keine andere Wahl mehr hat als dies Jungs konsequent in die 1. Mannschaft einzubauen. Bei GCN, FCZ und Kloten klappts, wieso nicht in Oerlikon?Der Witz ist dass WF dies schon lange fordert, da die ganze Juniorenabteilung (die grösste der Schweiz!) plus GCK massiv Geld kostet.
Aber der Spagat "Junioren einbauen plus an der Spitze mitmischen" gelingt (im Moment) eben nicht!
Und ob der FCZ in naher Zukunft auch noch so gut dahsteht wenn Basel weiterhin massiv Geld ausgibt und YB erst anfängt damit, da bin ich mir nicht so sicher. Und steht der FCZ nicht mehr so gut da kommen noch weniger Zuschauer, ist ja jetzt schon peinlich!
-
Lightning hold off Bruins 5-4 to force Game 7

-
-
Vo mir us gseh de einzig Job wo er a)no überchunt und b)er öppis bringt.
Es wunderet mich aber das er so en Job nöd i de Schwiiz gsuecht/übrcho häd.
-
Es isch no nüt entschiede!
Jetzt gahts wieder nach Florida und dört schlaht de Blitz wieder ih!
Mit em Mässer am Hals isch Tampa am gförlichschte!
Go Bolts!

PS: Wow, Du kännsch d'Resultat

-
Jedem das Seine!