Beiträge von Larry

Zitat von Iceman

Da beim SCB diesbezüglich auch nach mehr als der Hälfte der Quali der Zufall regiert

Wie beim Z....

Habe in einem Zürichsee Käseblatt ein Interview mit einem Spieler von Kloten gelesen.

Er führt den Lauf in Kloten auf den guten Saisonstart zurück, der das nötige Selbstvertrauen gab.

Der Z und der CB haben ja bekanntlich das dumme Grümpi gespielt statt sich seriös auf die Saison vorzubereiten und sind prompt schlecht gestartet. Und es läuft bei beiden Teams immer noch nicht rund.

Für mich einer der Hauptgründe!

Zitat von Mushu

Eigentlich bin i überzüügt, dass in Züri s'Potential für 20000-25000 möglich isch.

Wie chunsch Du nur uf die Idee?

Mit händs jetzt 114 Jahr bewiese das es nöd eso isch!

Vom Reisen her wäre England und USA (vor allem für mich) natürlich super gewesen!

Aber beide hatten halt schon eine WM....

Mit Russland kann ich gut leben, aber Katar ist ein schlechter Witz!

Viel Spass bei der Alkoholfreien WM!

"mer chan au ohni Alkohol luschtig si!" :roll:

Ich gsehn scho wie das Löli-Stadion bi de Abstimmig wäg em Defizit wo d'Stadt Züri dänn jedes Jahr mues zahle duregheit.

Dänn isch finster am Arsch und mir bliibed für imer im Letzi...

Isch sicher nöd de einzig Grund, aber en Teil devo.

Dänn isch no de mit em Überangebot und dänn no d'Tatsach, das de Zürcher im Gägesatz zum Basler/Berner ebe nöd de FCZ/ZSC gaht go luege, sondern er pickt sich Rosine use wie FCZ-FCB (bim ZSC Playoff), er isch en Event Fan, und das isch scho immer so gsi!

Mit dem müemer läbe! :?:

Zitat von ZüriBueb

Und Züri isch halt nöd z vergliche mit chlinere Städt, es hät viel Zuezügler und Lüt, wo sich gar nöd mit de Stadt und de Mannschafte vo da identifiziered. Das isch ganz anderscht in Luzern oder Basel.

Ich han mich lang gfröged, werum das so isch.

Dänn bini aber au uf die Antwort cho, woni mal e Stadtfüerig dur Züri für tütschi Kollege gmacht han und mich mit Zahle ihdeckt han.

Meine Fresse, näb de Ussländer hockt au no die ganz Schwiiz in Züri! :?:

Ja, isch aber beschämend! :oops:

Die gröscht Stadt i de Schwiiz bring das nöd ane wo Basel und Bern chönd, und bald wird wohl au Luzern vor ois stah.

Güllen und Sion sind ja im Momänt au no vor ois..... :?:

Zitat von Champs-de-Mars

Das FCZ-Buch ist ein toller Schinken und jeden Franken wert. Lasst Euch diesen von der Frau/Freundin oder der Lebensabschnittspartnerin schenken und unter den Weihnachtsbaum legen.

Word! Absolutes MUSS für jeden FCZ-Fan! :cool:

Für GC-Fans: Es hat auch ne GC-Mannschaftsfoto drinnen mit Köbi Kuhn im GC Leibchen, auch wenn er dann nie gespielt hat. :razz:

Für mich als Statistik Freak natürlich besonders interessant der entspechende Teil am Schluss des Buches.

Interessant: Wir hatten nie einen höheren Schnitt als 2007/2008 mit 12'186! 1951/52 waren es mal 11'270 (Doppelspiele im Hardturm mit GC!) und 1973/74 11'038.

16'000er Stadion langed also.... :?:

Am meische Lüt häds am 5.12.71 gäge Basel im Hardturm gha: 32'000 und ich bin debi gsi :cool:

De Fritz Künzli isch immer no Rekordtorschütz und de Karli Grob Rekordspieler. Gits hüt doch gar nüme so öppis!

Wie gseit: Chaufe oder schänke lah (oder schänke!) :cool:

Optimistisch gesehen:

BAG holt bis zu den PO's das Maximum aus diesem Team raus, will heissen wir verbessern uns in der Defensive massiv, die 1. Linie skort wieder wie bis anhin, die 2. Linie steigert die Torproduktion, die 3. und 4. Linie hat die Linie des Gegners jeweils im Griff (spielt 0:0), Flüeler steigert sich und kann knappe Spiele "reissen". Dann wäre sogar ein Überleben in den 1/4 möglich.

Pessimistisch gesehen:

BAG kann nicht viel mehr als jetzt aus dem Team holen und wir fliegen in den PO's wieder im 1/4 raus.

Tendiere leider eher zu zwei....