Beiträge von ZüriBueb

Zitat von Larry

Ha ha! :razz:

Nun, bin ja FCZ Fan und der Artikel handelt ja auch vom FCZ.

Es ist nun mal Tatsache was da steht, ebenso was im Artikel über die Schadenfreude steht, kann mich noch sehr gut erinnern!

Ich meine, jeder ZSC- und FCZ-Fan hat auch GC- und Kloten-Fans ins seinem Freundes-/Bekanntenkreis, so wie ich auch.

Ein bisschen gegenseitiges Provozieren gehört halt dazu, für mehr habe ich aber kein Verständnis.

Mol, de Artikel isch scho guet da. Aber d Zuekunft wird zeige, dass gc z früeh globt worde isch. 1 gueti Saison und evtl. na e zweiti langed da nöd. Und de FCZ wird us siim Tüüf finde und au wieder besser sii.

Gross isch de Unterschied zwüsche de beide Mannschafte scho letscht Wuchenänd nöd gsi.

Aber es isch möglich, dass sich die beide Mannschafte über längeri Ziit uf Augehöchi begägned. Das isch ide letschte 20 Jahr praktisch nie de Fall gsi. Ich froi mi uf die wiitere Derbies!

Es freut mich sehr, dass hier in den letzten Tagen etwas gegangen ist! Das heutige Spiel zeigt genau, wie es eine Frage des Einsatzes und auch der Konzentration war. Die Verteidigung sieht viel sicherer aus, auch wenn Lugano einige gute Chancen hatte. Darauf kann man aufbauen. Wenn sie diesen Weg so weiterfahren und sich auf die Playoffs hin steigern, werden sie wieder ein Kandidat sein für den Titel. Sobald die Konzentration jedoch nachlässt, oder man meint, man gewinne automatisch, wird man spätestens im Viertelsfinale ausscheiden.

Jetzt Lugano nicht zurückkommen lassen und die drei Punkte einfahren. Es ist noch nicht vorbei.

Zitat von Sbornaja

Du verglichsch Öpfel mit Bire.
    De Brown het sicher nöd die Scorer qualitäte wie de Zetterberg. De Dustin isch en Zerstörer, en wusler en fighter wo hin und wiedermal en Rahme macht. De Zetterberg isch überall s gegeteil.

De Z het mehrmals betont, dass das nöd sueched da mer das scho gnüdegend i de Mannschaft vorhande het.

Dustin chunt scho no, brucht aber sicher no sini Familie da und no öppe s einte oder ander Game..

mir sölls rächt sii, wänns guet chunt. aber de Brown hät doch immerhin viel Pünkt ide Playoffs gholt? Ich verfolg d NHL würkli praktisch nöd, ich han ihn einzig vode Spiel mit de USA in Erinnerig und det isch er würkli kän Skorer gsi. Isch aber au länger her.

aber de zetterberg schiint glich en guete transfer xi z sii, will als NHL spieler isch er, obwohl er en techniker isch, sicher au ide playoffs, wos herter zur sach gaht, en starche Spieler.

Zitat von Lolo

ich würd kein Christbaum chaufe und uf jedes Gschenkli verzichte und de Crosby wär mir sicher au meh wie 50 Stützli wert. Ich denk am Geld dörf das nöd scheitere, es wär en Hammer....

Gruss Lolo

Ich verstah ja scho, dass NHL Fans Froid a ihm hetted. Aber mich interessiert würkli nur d Titelverteidigung. Und ob er da hilft? Eigentlich müsst er das. Aber vom Dustin Brown isch au nanig das cho, wo ich mir erhofft ha. V.a. wänn ich mit em Zetterberg vergliche, müsst da scho meh drin liege.

Drum frag ich mich au us sportlicher Sicht, ob sich die Investition würkli lohne wird?

Zitat von Mac

Kann mich bitte einer unserer Daueroptimisten aufbauen. Möchte gerne sowas hören wie: "Diese Mannschaft wird uns noch sehr viel Freude machen", oder: "Wir brauchen keine NHL Stars, wir können mit unseren Ausländern auch so locker mithalten". Bin verzweifelt, unsere Defensive ist angsteinflössend, leider nicht für den Gegner!

Müsste nicht so schwierig sein, die Optimisten zu finden. Jedes Mal, wenn jemand nach den letzten Spielen von mehr als einer Niederlage sprach, kamen antworten wie "jetzt macht Euch nicht in die Hose", "das ist doch geiles Hockey, das wir sehen", usw.

Und man kann ja eigentlich nicht sagen, dass diese Mannschaft keinen Blumentopf gewinnen wird. Dann übertreibt man sofort mit der Analyse.

Aber im Ernst: Das sieht genau so aus, wie in den zwei Saisons vor Hartley. Es kommt der obligate Niedergang nach dem Erfolg. Derzeit bange ich um die Playoffs. Und falls sie es in die Playoffs schaffen: Gegen wen wäre das Ausscheiden am leichtesten zu ertragen? Genf?

Edit: Diese Mannschaft braucht solche Demütigungen, sie muss richtig unten durch gehen. Nur dann, wenn sie gebrochen worden sind, beginnen sie wieder, Schritt für Schritt das zu tun was sie können. Ein Einsatz nach dem anderen mit voller Konzentration und vollem Kampf.

Die Mannschaft isch jetzt genau dete, wo sie vor eme Jahr gsi isch. Und das mit abstiigender Tendänz. Ich säg das nöd us Fruscht, aber wänn da zueluegsch: die händ null chance, und die werded namal 5 Goal kassiere, wänn das eso wiiter gaht.

Ich verstah s ächt nöd, eimal top, dänn so schwach. Wie gaht das?

Ich glaube, dass sich mit der Niederlage gegen Davos einiges geändert hat. Ich bin überzeugt, dass die Mannschaft jetzt wieder mit beiden Füssen auf dem Boden steht und den letzten Meistertitel vergisst. Ich gehe davon aus, dass jetzt wieder richtig gekämpft und gearbeitet wird. Womöglich wird es nicht sofort zu Siegen reichen (wenn schon umso besser!). Aber wenn man der Mannschaft jetzt etwas Zeit gibt (soweit sie tatsächlich kämpft) halte ich den turn around für realistisch.

Ehrlich gesagt, ist mir die jetzige Situation viel lieber, als wenn sie mit Abstand unter den ersten Drei wären, ohne an die äussersten Grenzen gehen zu müssen.

:zsc:

Was will diese Mannschaft diese Saison genau erreichen? Weiss nicht, ob Crawford die Jungs rechtzeitig zu einem turn around bewegen kann. Wir sind an einem sehr kritischen Punkt. Ich denke aber, dass das schöngeredet wird, weil man (mit einigen Spielen mehr) Zweiter ist.

Habe die Hoffnung ein bisschen verloren.

Zitat von larlf

abgseh vo de resultat isch es die bescht quali sit langem, vor allem wänn mer de underhaltigswert ahlueged & für mich gahts i de quali um nüt anders als underhaltig! für s'team sötts no drum gah, dass sie gwüssi automatisme is spiel bringed, es team bildet & gwüssi erfahrig sammled; ich glaub mir sind uf guetem weg!

Ja aber im Querverglich mit andere Mannschafte... Simmer würkli uf so wahnsinnig guetem Wäg?

Positiv:
    - sie händ gäge Zug super 26 Minute zeigt und gäge Gänf und Biel spat usgliche.
    - obwohl die andere Mannschafte so schiined, als ob sie gäge ois immer die beste Mätch iziend, simmer trotzdem zäh z schlah
    - anderi Mannschafte profitiered vode NHL Spieler, obwohl mir das nanig mached, simmer debi

Negativ:
    - Obwohl mer Meister sind, gits gar kei liechti Sieg.
    - 5 Niederlage us de letschte 7 Spiel
    - au vorher oft über d Verlängerig müse

Es muss halt würkli na e Steigerig here, ich find, wänns so witer gaht, simmer nöd ufeme guete Wäg. Und spötischtens im Januar muss mer afange au mal paar Gägner wegzbutze zum richtig in Form sii für d Playoffs. Ich dänk aber, dass es nöd wahnsinnig viel brucht, bis mer wieder i dere Form isch!

Das Interview mit Marc Crawford im ZSC TV stimmt optimistisch. Auch wenn diese Krise noch grösser werden sollte, ihm traue ich es zu, die Mannschaft auf die Playoffs hin in Form zu bekommen, wie Hartley es geschafft hat.

Angenommen, der Lockout würde die ganze Saison dauern: eine Playoff Revanche gegen Zug wäre spannend. Und ich glaube, unsere Mannschaft könnte noch einmal klar gewinnen.

Zitat von cm8

Und vonere Krise chasch rede wämmer emal no knapp vorem Strich sind, aber junge, mir sind immerno zweite!

tönt ja scho kuul, aber e krise fangt nöd erscht dänn aa, wämmer vom zweite Rang duregreicht worde isch. die eint oder ander niederlag gits immer, aber die letschte paar mätch sind es alarmzeiche. klar, me cha alles verharmlose und schönrede. nur hät de ZSC ide letschte jahr dänn am beschte gspielt, wämmer sich nüt vorgmacht hät. isch aber schwierig, wämmer grad na Meischter worde isch, scho klar.

Wenn es so weiter geht, werden wir nicht mehr lange in den ersten vier sein. Aber who cares, Hauptsache, sie kommen in die Playoffs und haben ab dem neuen Jahr einen Lauf. Wenn sie es nicht durchziehen, bringt es auch nichts, jetzt alles zu gewinnen.

5:0 in davos?? Stimmt mich nachdenklich. Klar kann man nicht immer gewinnen. Aber gleich 5:0, wenn man eigentlich gut in Form sein sollte? Ist meines Erachtens ein Alarmzeichen, da muss sich vor lauter Erfolgen die Trägheit wieder eingeschlichen haben.

Ich glaube, dass wir mit Crawford den richtigen Coach haben, um die Mannschaft in solchen Situationen zu führen. Rechne nicht mit Abstürzen wie 2009 und 2010. Aber es muss etwas gehen.