Beiträge von ZüriBueb

Zitat von snowcat

ich sägs ja scho lang: de ceo zahner macht i dere beziehig en hervorragende job. was er jetz eifach no sött, isch en sportchef istelle, wo e vision und e klari strategie hät und die au verwükliche dörf. nöd eifach en laufbursch wie de salis.

gruess roli c.

richtig, macht de zahner würkli guet. so öper wie de hartley als sportchef. wobi de salis ja au lernfähig sii wird!

Zitat von zuercher_sc

im nachhinein chan mer au die wichtige transfers vom schenk guet heisse, wo ois nachem iizug i di neu halle d playouts beschert hend. forster, blindebacher sind no jung gsi und hend drum müeh gha, hüt aber ide nla vom potential her sicher under de 4 beschte schwizer verteidiger. denn isch no de verluscht vom streit dezue cho, wo d mannschaft zwei jahr nöd verchraftet het. de wichser het au e sehr wichtigi rolle gspielt bim z. de bärtschi isch evtl. au no am schenk sin transfer gsi. nacher sind glaubs unter em iten monnet, gardner und bastl dezue cho. denn no sejna und pittis und d wält isch grockt worde :cool: und de cunti hend mer genau au am schenk z verdanke! da hend zahner und salis vor allem gerbt und bis ez nonig viel z stand bracht... wobi, de ziegler findi super :roll:

so isches! ich ha ja nüt persönlich gäge die beide aber wämmer d resultat aluegt, isch s beschte wo die beide bis jetzt gmacht händ, de hartley z hole, de chan nämli au grad luege, weli spieler id mannschaft passed, da die beide das bis jetzt nanig chöne händ. und er hät au s bessere aug fürs potenzial vo junge spieler.

Zitat von Der Weise

-Vetrauen in den Trainer

Das ist doch der einzige Lichtblick aus der Sicht des Managements und aus meiner auch. Hoffentlich wurde hier einer geholt, der sportlich alles zusammenflechten kann. Salis muss dann noch die Telefonanrufe machen und Zahner sich um die Geschäftsleitung kümmern. Wenn das so klappt, ist es eine Lösung, für die Salis und Zahner Lob verdienen.

Wenn nicht, geht der Teufelskreis jahrelang weiter und danach sieht es bisher aus. Aber Hartley soll zuerst noch die Playoffs bekommen, wenn er sie denn erreicht. Da werden die Jungs sich unter ihm bestimmt steigern.

Zitat von ZSColin

Ach ja, und au die wo vom miise Management schriibet, machet das au nur, wänn mer 3 x verlore händ und suscht isch nix z'läse .............

Wer isch dänn i dine Auge für die erfolglose letschte Jahr verantwortlich? Nur d Spieler? Nur d Trainer? Niemert? Doch au s Management?

Aber de Hartley z hole, isch definitiv richtig gsi und au dass mer i dem Herbscht a ihm feschtghalte hät.

Zitat von snowcat

36 punkte abzug! und dänn die begründig, was hät cup mit de meischterschaft z'tue??

jetzt wirds aber offesichtlich um was es em sfv gaht! die wänd eifach rueh vor de fifa, wäsched ihri händ in unschuld, spreched aber glichzitig e irri straf us, tüend die no lächerlich begründe und scho cha sion fasch nüme andersch, als vor gricht günne. aber bis dänn isch basel us de cl usgschide...und d'schwizer nati hät ihri grümpi dure!

http://www.blick.ch/sport/fussball…uer-sion-190832

gruess roli c.

V. a. falls sie ihm s rächtliche Ghör vor dem Punkteabzug würklich nöd gwährt händ, muss das wieder emal verhehrendi Folge ha und bewürke, dass de Entscheid ungültig isch. Us rächtlicher Sicht dörf sich de CC nöd nume wägem rächtliche Ghör wiiterhin Hoffnige mache. Er hät die 6 Spieler igsetzt, wo sie provisorisch spielberächtigt gsi sind. Obwohl de Entscheid nachher ufghobe worde isch, heisst das nöd, dass Sion gäge s Rächt verstosse hät, i dems die 6 Spieler igsetzt händ. Das isch Ermässe und je nach dem chan Sion i dere Frag güne oder verlüre.

Am CC chönts schade, wänn s Bundesgricht us irgendwelche Gründ de Muet nöd söt ha, au i some Fall s Rächt azwände. Halt ich aber für unrealistisch, isch e hypothetischi Ussag.

Dass er d Transfersperri nöd beachtet hät, isch wäg em Entscheid vom TAS zwar klar, das hät ja au de Larry oft betont. Aber er hät die 6 Spieler ja ebe nur i dere Phase igsetzt, wo sie provisorisch spielberächtigt gsi sind. Und s Verfahre wäg de Europa League lauft ja sogar na(?)

Zitat von Simms

Folgendes kann Seger auch noch angelastet werden:
    - Im Flugzeug bei 9/11 war Seger der Pilot. Bei beiden Flugzeugen.

Besonders diese Aussage scheint mir als gewagt, sind sich doch nicht einmal alle einig, ob das jetzt zwei bemannte oder unbemannte Flugzeuge waren :zwinker:

Sonst hast Du natürlich gezeigt, das es völlig verfehlt ist, Fragen zu stellen und spekulieren. Und dass ein Captain einen Einfluss haben kann, ist natürlich auch ein Hirngespinst!

Zitat von Rangersfan

Es geht eben nicht nur um Schweizer Recht, die Fifa hat unzaehlige Mitgliedslaender und es geht ganz einfach nicht das jeder Richter in jedem Land Entscheidungen treffen kann.

Hier ist ein moegliches Scenario: Die Schweiz spielt in der WM gegen ein arabisches Land und gewinnt. Das arabische Land ist unzufrieden und geht zu einem Richter im eigenen Land weil irgend etwas nicht islamischen Vorschriften entsprach. Der Richter erlaesst eine provisorische Verfuegung das Spiel sei zu wiederholen. Was dann?

Genau um solchen Chaos vorzubeugen bestaetigen Mitglieder sich Fifa Regeln zu unterordnen und keine Zivilgerichte anzurufen.

Das macht möglicherweise Sinn, aber das geltende Recht verhält sich, zumindest in der Schweiz und im EU-Raum anders. Private Organisationen kommen bei aller Autonomie nicht darum herum, gewisse Mindeststandards zu beachten. Dazu kommt noch, dass die Vereinsautonomie in der Schweiz um einiges grösser ist als in den meisten anderen Ländern.

Aber auch auf dem ordentlichen Rechtsweg in der Schweiz wird Constantin langfristig eher unterliegen (eine sichere Prognose ist nie möglich), da das Urteil des TAS, das die Transfersperre während zwei Perioden festhielt, vom Bundesgericht bestätigt wurde. Es stimmt also nicht einmal, dass das Schweizerische Recht in diesem Fall das FIFA-Recht inhaltlich aushebelt! Lediglich die längere Verfahrensdauer bereitet hier Schwierigkeiten.

Zitat von Larry

Die "Mannschaft" bzw. Teile von ihr versuchen einmal mehr (nach drei total erfolglosen Jahren!) die Schuld dem Trainer (notabene dem vierten!) in die Schuhe zu schieben.

Geht gar nicht!

Ob es unter diesen Umständen klug ist mit Seger zu verlängern?

Womöglich trägt er sogar eine grosse Mitschuld daran, dass der ZSC seit Jahren nicht mehr vorne mitspielt. Die Misere begann ja mit dem Aufbruch Streits nach Nordamerika. Ist aber eine rein hypothetische Aussage, bin nicht so nahe am Team, als dass ich das beurteilen könnte.

Zitat von Simms

1. Wo habe ich geschrieben, dass sie dies nicht könnten? Sofern wichtige Gründe dafür sprechen, dürfen sie jederzeit ein Mitglied ausschliessen. Allerdings kann man auch einen solchen Vereinsausschluss anfechten. Und ob ein Gericht akzeptieren wird, dass ein Mitglied ausgeschlossen wird, weil es sein (notabene verfassungsmässiges) Recht auf gerichtliche Anhörung wahrnimmt, glaube ich ehrlich gesagt nicht.

2. Es gibt diverse Gesetze, welche dieses Thema tangieren und die meisten können auch von einem privaten Verein nicht aussen vor gelassen werden (Das ganze Arbeitsrecht, Bilateralen mit Personenfreizügigkeit, und und und).

Genau so ist es. Man macht es sich zu einfach, wenn man so argmentert wie Rangersfan, weil es - ob es einem passt oder nicht - nicht dem geltenden Recht entspricht. Und im Spannungsfeld Vereinsautonomie/zwingndes Recht versucht Constantin alles. Das ist sein gutes Recht und damit verletzt er seine Pflichten als Vereinsmitglied nicht.

Zitat von easy

Wir brauchen wirklich keinen Hartley, Simpson, Ruhnke oder sonst einen Schlauch und schon gar keinen Salis oder Zahner, wenn wir doch so viele Strategie-, System- und Sportchefexperten hier auf dem Board haben. Also, packt Eure Trainerdiplome unter den Arm, nehmt alle eure Medaillen und Pokale mit, die ihr in euren langen Karrieren gewonnen habt und bitte, bitte rettet den ZSC. Es ist doch Weihnachten!Vielen Dank im Voraus.

Also mängmal dreiemer ois uf dem Forum scho im Chreis.

Zitat von Simms

Das isch doch eifach populistisch scheisse. Schomal innere Fankurve gsi? Bin i 15 Jahr nöd eimal bedroht worde oder s Fuustrecht a mir agwendet worde. Entweder binich en unglaublich Glückspilz oder die Kurvene sind viellicht doch nöd so gfährlich, wemmers nöd suecht.

Ide Südkurve isch es gang und gäb, dass bedroht wirsch, wänn e falschi Chappe oder en falsche Schal ahäsch. herr staatsmaa.

edit: ide sk und au i andere kurve han ichs ide letschte 5 jahr diversi mal gseh, wie e mehrheit vo lüt uf en einzelne iboxt hät. ob verdient oder nöd seg etz mal dehii gstellt. fakt isch aber, dass de ruum rächtsfrei isch, und nöd igriffe werde cha.

Zitat von gringo

Im Gägesatz zum Autor, bin ich nöd de Meinig, dass die Lüt, wo öpis forderet s Problem sind, sondern allefalls die, wo kei Verantwortig übernämed und s Problem wänd löse, obwohls es chönted. Mit em FC Luzern und au dere Massnahm vo gc sind aber jetzt erschti Schritt ergriffe worde. De Autor argumentiert genau eso, wie s Problem nöd wird chöne glöst werde. Er schribt, dass Fankurve z starch sind und mer da eifach nüt cha mache. Leider verstaht er nöd, dass es bis jetzt nanig probiert worde isch und erscht agfange hät. Die folgende Ussage, lönd mich bsunders am Realitätssinn vo dem Autor zwiifle:

Das kann nicht gut gehen. GC-Präsident Leutwiler fordert Spielabbruch bei Pyroeinsatz und sperrt nach den Vorfällen in Lausanne beim nächsten Heimspiel die Kurve. Beim FC Luzern werden Fahnen und Doppelhalter verboten, weil sich die Fans nicht ans Fackelverbot hielten. ---> Das gsemmer jetzt zerscht, ob das nöd cha guet gah.

Die Pyrodiskussion verkam zu einem Machtkampf zwischen Fans und Vereinsführung. Zu einem der lächerlichen Art noch dazu. ---> Was isch da dra lächerlich? Und was füre Macht händ d Fans bitteschön, ussert eifach nüme ad Spiel gah? Langfrischtig wird das nüt mache.

Wenn sich einige nicht an die Spielregeln halten, wird kollektiv bestraft. ---> Bsunders im Fall vo Luzern dörfed die andere jetzt zwar kei Fahne meh ha. Aber ad Spiel dörfeds ja immerna, singe dörfeds au und die wo nöd wänd, chömed s Gäld über. Was hät das mitere Straf z tue? Das isch einzig e Sicherheitsmassnahm. D Massnahm vo gc würkt eher wie e Kollektivstraf, das stimmt.

Den Fans, die sich zu Recht als integraler Bestandteil eines Vereins sehen, fühlen sich durch so eine Behandlung herabgewürdigt und kontern mit Provokationen, die wiederum eine härtere Gangart zur Folge haben werden. Erste Unterstützung für die Luzerner Kurvenfans gibt es nun von den Sitzplätzen. Schon 60 Saisonabo-Inhaber gaben ihre Sitzplatz-Karten zurück und wechselten aus Solidarität auf die billigeren Stehplätze. ---> Was söll füre herteri Gangart cho, wänn d Lüt kei Billet meh chaufed? Da cha en Verein doch nüt meh mache. Oder isch mit Gwaltaktione vo site vode Usgschlossene z rächne? Das wür ja nur zeige, mit was für Lüt mers da gnau z tue hät.

Der Machtkampf vertieft den Graben zwischen Führungsetage und Fans zusehends. Eine Versöhnung ist nicht in Sicht, denn die Fans wollen die Kurve «als Freiraum behalten», auf die Selbstregulierung vertrauen und sich schon gar nicht durch Strafaktionen des eigenen Vereins vergraulen lassen. ---> Ja, wieso söll das es Problem sii? Hoffetli güned d Verein de Kampf, cha ja nöd sii, dass mer, wämmer ine Kurve gaht, imene rächtliche Freiruum isch wo s Fuschträcht herrscht.

Da steht ein bunt gemischter Haufen von Tausenden von jungen Leuten, und der ist anscheinend nicht gewillt, des öffentlichen Geschreis wegen auf seine Traditionen zu verzichten. ---> Das gsemmer dänn au na mit de Ziit. Ich ha eher s Gfühl, d Fans händ kei Luscht, wäg paar wo umbedingt ihre Chopf mit ihrne Pyros wänd durestiere, nüme ad Spiel gah. Die meischte Lüt händ z wenig Sälbschtdisziplin und Konsequänz zum langfrischtig nüme ad Spiel z gah.

Vereinspräsidenten, die Fans sind euer Kapital und sie lieben euren Klub! Mit unsinnigen Drohungen und Bestrafungen löst ihr das Problem nicht, ihr erntet lediglich weitere Provokationen und Proteste. ---> Das hofft de Autor wohl, damit er lang Problem hät, wo er drüber cha schribe. Wämmer aber konsequänt isch, isch das ines paar Jahr keis Problem meh für d Verein. S Einzige, wo die usgschlossene dänn na chönd mache, isch gwaltsam versueche vorzgah und ihri Inträsse dure z setze. Und dänn gseht mer, wie erwähnt, womit mer s genau z tue hät.

Zitat von snowcat

es kamen etwa die hälfte von heute. ich finde das viel weniger... :wink:

wieviel die kurven zum heutigen hype beitragen, kann ich - und wahrscheinlich niemand - wirklich beurteilen. aber sie tragen zweifellos ihren anteil. in der kurve in zürich, basel, bern, luzern, st.gallen etc. sind 3-6000 leute. anders gesagt: allein in der südkurve sind heute bei jedem match mehr leute, als es phasenweise zuschauer hatte in den 80-er und 90-er jahren im gesamten letzi. und in zürich kannst du nie und nimmer 3-4000 skler mit "anderen" leuten ersetzen. das funktioniert(e) in fussballverrückten ländern wie england, aber sicher nicht hier.

gruess roli c.

Es werden niemals alle jetzigen Südkurvengänger nicht mehr zu den Spielen gehen, wenn die Dachorganisation ein Boykott ausruft.

Dazu kommt: Irgendwann ergibt sich doch für den Verein die Möglichkeit, nach neuen Fans zu suchen mit dem Argument, dass man das "Pyroproblem" sowie den rechtsfreien Raum in der Südkurve eingedämmt habe. Dann kann man ein Jahr lang die Saisonkarten etwas günstiger anbieten und wenn die neuen Besucher mit den Besuchen zufrieden sind, können diese doch problemlos die Lücke füllen. Natürlich muss dem Zuschauer auch etwas geboten werden, aber sobald man nicht nur noch über Probleme sprechen muss, kommen auch die Ideen.

Zitat von Thrash

cooler penalty.

allerdings dachte ich immer, der puck müsse beim penalty immer in der vorwärtsbewegung sein. kane zieht den puck doch mehrmals zurück.

Nei, de spieler muss sich eifach immer vorwärts bewege. De puck dörf zruggzoge werde.

Zitat von Ali Bengali

Die Fans werden den längeren Atem haben, jede Wette.

Das denke ich nicht! Vielleicht 5% einer Fankurve haben einen genug harten "Grind", um so etwas durchzuziehen und ich denke, dass diese 5% auch durchaus in der Lage sind, andere Aktionen durchzuführen, um ihr Ziel zu erreichen. Vgl. die Aktion mit den toten Fischen bei den Blickreportern, wobei mir klar ist, dass es da nicht um Pyros und Ähnliches ging. Langfristig verlieren sie aber, da 95% aller Fans sich selbst zu wenig unter Kontrolle haben, um wegen eines ideologischen Grundes dieser Art, von den Spielen fern zu bleiben.

Im Hallenstadion gehen ja auch relativ viele Leute zu den Spielen, obwohl bei der Fusion eine Änderung erfolgte, die gegen die Grundprinzipien der meisten Fans ging. Und obwohl man heute bei ZSC-Spielen in Bezug auf die Leistung, den Pausenshows usw. regelmässig über den Tisch gezogen wird, schaffen es wenige, sich zurückzuziehen.

Als Beobachter der Pyrodiskussion bin ich gespannt, wie sich das entwickelt. Wenn Massnahmen, wie der FC Luzern sie derzeit anwendet, konsequent durchgezogen werden, dürften wir in maximal fünf Jahren kein Problem mehr haben, da die Stadien durch andere Zuschauer gefüllt werden.

Zitat von werni

Edgar Du bisch nur no peinlich ghört mer vo Dir au mol öppis positivs. Am beschte hocksch bi de Muppets Show zu dene Nörgëler uf de Balkon :spinneli:

Ich dänke nöd, dass das es Argumänt isch, es isch ja praktisch nüt positiv. Er hät scho rächt, wänner usrüeft, au wänn nöd alli idee chönd und söled umgsetzt werde. Aber das isch ja au nöd sin Job, sondern da wäred anderi verantwortlich, wo aber sit vier Jahr nöd id Verantwortig gnah werded. Und so lang mer uf die falsche los gaht, wird sich nüt ändere.

Ja! Würkli guet, luegi mängmal au da am TV! Obwohls spielerisch nöd so guet sind wie Florida und Texas, bin/gang ich ide USA amix go d Maine Black Bears luege. Genial v.a. wänns schneit.

:sensa:

eigetli aber nöd min lieblingssport, verbinde football meh mit de ässkultur. :razz:

Zitat von dantheman

chan die alt hopper-sau eigentlich au ganz normal fcz säge oder laht em das sis insekte-härz nöd zue...ganz schlimm

interessanterwiis hät er vor paar Jahr bime uswerts CL-Spiel vom FCZ mal gseit, dass mer ja wüssi, dass de FCZ gueti Fans heg, wos drüber gredt händ, dass d Südkurve luut gsunge hät.

Zitat von Maurizio

als murphy bei gotteron spielte war er sackstark, vieleicht liegts halt doch am club :nixwiss:

Es liegt mit 100%iger Sicherheit am Klub. Erfolg und Misserfolg sind über diese Dauer hinweg kein Zufall. Es ist erbärmlich, was der ZSC, seit die neue Halle existiert, aus seinen Möglichkeiten macht. Immerhin sieht man anhand der Meistersaison einige Hinweise, was denn die Fehler waren:
    - Mit Kreis nicht frühzeitig zu verlängern, wobei im Zeitpunkt, als er in der DEL unterzeichnete, der ZSC nur Achter war. Dieser Entscheid war der Erste der Ära Zahner
    - Simpson als Nachfolger zu holen (das war ein absehbarer Fehler)
    - Simpson nicht während der Saison 2009/2010 zu entlassen. (Man verlor 8 Mal in Serie, rutschte von Platz 1 auf Platz 6)
    - Colin Muller anschliessend zu beschäftigen, obwohl es klar war, dass das nichts ändern würde
    - Jahrelang nicht richtig zu trainieren (Mit Hartley ist das offenbar besser, was man auch bei den Spielen erkennt)

Aber an Hartley festzuhalten, ist die beste Möglichkeit. Auch gefällt mir sein Konzept, junge Spieler einzubauen. Er kann nichts dafür, dass wir derzeit keinen tollen Goalie haben (wobei Sulo uns in der nächsten Zeit wohl positiv überraschen wird).
    Aber die Führung muss ausgewechselt werden. Ich will mir sonst gar nicht vorstellen, was geschieht, wenn Hartley dereinst nicht mehr zur Verfügung steht.

Zitat von Mirko

Ich hoffe einfach nicht, dass wir in den PO's mit Bern oder Davos starten müssen. Wenn wir aber z.B. gegen Fribourg, Kloten oder Zug spielen müssen, bin ich sehr optimistisch, dass wir durchkommen und danach ist sowieso alles möglich.

Obwohl ich hoffe, dass Du Rächt häsch, glaub ich, dass für das scho na einiges zerscht passiere muss. Da bruchts trotz allem na meh Entschlosseheit und d Goal münd dänn würkli zerscht mal au gschosse werde. Ich haltes für möglich, dass das die Saison na itrifft, aber momentan ischs mir bi na bi keim Playoff Gägner würkli wohl. Und momentan isch au überhaupt NÖD "alles möglich" und e Halbfinalquali e chlini Sensation. Trotz em Ufwärtstrend isch die Organisation na lang nöd det, wo sie here kört.