Beiträge von ZüriBueb

Zitat von larlf

gc hät bisher au nonig chöne überzüge! (d.h. isch immerno öppe so wie die letschte jahr...)

ich tippe druf, dass hüt de fcz sicher nöd verlürt, aber de "ufschwung" gäge bisel grad wieder gstoppt wird!

genau, sicher, nöd verlore :)

Es isch unsäglich, wie gwüssi Sportler am Erfolg überhaupt nöd gwachse sind. Eimal Vizemeischter und de Hunger isch weg. de ZSC eimal Meischter und CHL-Sieger, de Hunger isch weg.

Zitat von larlf

Danke Fischer! ...wänn ich s'Interview früehner ghört het, dänn wär mir niä im Läbe in Sinn cho uf de FCZ z'wettä :warnix:

("...ich bin froh, dass mir nöd gäg de FCB spieled. und ich bin froh, dass mir hüt usswärts gäge Sion spieled, suscht hetted mir grad wieder s'Mässer am Hals..." ABER "mir wännd natürlich Meischter werde!")

Naja, damit hat er sicher nicht gemeint, dass Sion schlecht oder besonders leicht zu schlagen sei. Dass eine Niederlage zum Auftakt gegen Basel schlimmer gewesen wäre als gegen Sion, ist jedoch tatsächlich nicht nachvollziehbar.

Es nervt, s erschte Spiel z verlüre, und müse Geduld zha!

Zitat von NoName

Wie lief das früher mit Mark Streit? Kam er auf direktem Wege in die NHL? Eben nicht. Dieses Rückkehrer-Bashing ist unangebracht und zeugt von wenig Fachkenntnis

Ob es von Fachkenntnis zeugt, zu implizieren, dass auch Wick (genau wie Streit) es ja später immer noch schaffen könnte? Wie gross ist die Wahrscheinlichkeit noch einmal, dass jemand über 25 es noch schafft, nach NA zu gehen und sich in der NHL zu etablieren?

Das ist eine Enttäuschung, hätte aufgrund seiner Leistung an den olympischen Spielen in Vancouver gedacht, dass er von allen Schweizer Feldspielern die grössten Chancen hätte, sich in Nordamerika durchzusetzen. Dass er es nicht noch ein Jahr versucht, ist für mich schwer verständlich.

Zitat von Thomi

. ahja und btw, wer eusi liga oder d'olympiade mit dä nhl verglicht und findt det seg schöners oder gar bessers hockey gspielt worde hät sich definitiv no nie richtig mit dä nhl befasst. das isch für mich öpe glich lustig wie wänn dä turnschueh dä jhaqiri oder bisel i eim atemzug mitem messi oder barcelona nännt :-o

Jetzt musch aber scho erchläre, in wiefern die beide Spiel ade Olympia zwüsched de USA und Kanada nöd uf NHL-Niveau sölled gsi sii? Anderi Spiel zwüsched de Grossnatione hani nöd glueget. Aber au 2002 isch USA - Kanada, USA - Russland öpis vom Beschte gsi. Schwede - Finnland 2006 au ganz toll.

Nähmt mich also scho wunder, wieso mer jetzt au das nöd mit de NHL söt dörfe vergliche.

Zitat von Larry

Er häd nöd rächt, vor allem nöd dass d'Kanadier (!) lieber Softie Hockey würded gseh!

Aber am Schluss isch es Gschmacksache, nur ich gsehn lieber wänns zur Sache gaht als das was i de CH underdesse no "lauft".

Edit: Viel gönd däne AHL oder ECHL go luege, bin au scho gsi, will dört im Gägesatz zu de NHL no Old School Hockey gspielt wird! Schrum, Bumm, Massenschlägerei! :cool:

Chasch ja mal de Blindi fröge! :razz:

Er kritisiert ja nöd, dass hert gspielt wird, sondern, dass wüescht gspielt wird! Und seit, dass wänn er muss ussueche, zwüsche soft und korrekt oder hert und unfair, dänn wür er lieber soft und korrekt wähle. ob chlote - davos würkli so gsi isch, chani nöd säge, han kän match glueged.

ich glaub au, dass es sich schlächter wür verchaufe, wänn d NHL öpis wür ändere, aber trotzdem merk ich bi mine usflüg uf Maine immer wieder, wie die meischte lüt viel lieber College Hockey lueged als NHL und zwar genau us dem grund.

Woner Rächt hät, häter Rächt! S git tatsächlich immer meh Lüt, wo a oisem Hockey viel meh Froid hetted als dem, womer im Stanley Cup Final gseht. Au en Grund, wieso College Hockey sehr beliebt isch, det staht de Sport stärcher im Vordergrund als s Boxe und d Unsportlichkeite. Han ich immer sehr gern gluegt in Amerika.

Öpis vom beschte sind die olympische Spiel gsi. Herter als oisi Liga, aber fairer als d NHL.

Isch aber au logisch, dass grad in Europa wieder viel Froid a dem Rumpelhockey händ, will es isch ja öpis anders, als da und me muss sich abgränze gägenüber de andere Hockeyfans vo da. (Ironie)

Zitat von Eggi

Aber ich verurteile einfach hinterlistige Sachen wie sie in Game 4 meiner Meinung nach des öfteren zu sehen waren. Aber vielleicht stehe ich ja mit dieser Meinung alleine da, kein Problem :?:

Gwüss nöd de Einzig au nöd ide USA und in Kanada. Han aber ebe s gfühl, dass weniger NHL gluegt würd ohni so züg. Eigetli schad. Aber evtl unterschätz ich de durchschnittlich NHL Zueschauer. Evtl wär sie sogar beliebter ohni so züg.

Zitat von Eggi

Ich gehe davon aus, du meinst damit das das genau nach der Liga's Geschmack ist... Wohl schon ja...

Ja. Habe mich schon oft gefragt, wie sich die Nachfrage verändern würde, wenn man viel strenger wäre und die Spieler vor Verletzungen, die nichts mit dem Sport zu tun haben, viel besser schützen würde. Bei der Zusammenfassung des 8:1 Spiels, fiel auf, was die dauernd den andern Spielen ins Gesicht fassen müssen usw. Was soll das eigentlich?

Mit einer solchen Änderung wäre der Expansionskurs der NHL wohl vorbei, weil sich mehr Zuschauer abwenden würden, als neue Zuschauer aus Begeisterung zum Sport sich zuwenden würden.

Somit weiss man, dass man mit solchen Szenen, wie sie oben geächtet wurden, rechnen muss. Wieso also NHL gucken, wenn man sich nachher ab so was aufregt?

Zitat von Eggi

Scheiss Thomas, primitive S..hund. Üble Stockschlag gsi... Marchand genau so en primitive Siech... Rome wurde für einen Check mit angezogenem Arm für vier Spiel gesperrt :skandal:

Hoffe schwer die Canucks kriegen die Kurve nochmals, aber dann sollten sie langsam mit dem Toreschiessen anfangen :roll:

Brot und Spiel ganz nach NHL was wetsch meh? :razz:

(Achtung Ironie)

Zitat von Mushu

Und wenn wünschen wir uns?

Mögliche Gegner des FC Zürich:
    Panathinaikos Athen (2. der Meisterschaft in Griechenland), Twente Enschede (Ho/2.), Dynamo Kiew (Ukr/2.), Benfica Lissabon (Por/2.), Standard Lüttich (Be/2.). – Auslosung am 15. Juli (12.00 in Nyon), Spiele am 26./27. Juli und 2./3. August.

Lüttich

Zitat von Larry

Was mich echli nervet: Hüt im Tagi de Fischer scho wieder: Ziel isch Meischter & Cupfinal....sorry hebed doch mal d'Schnurre und zeiged dänn öppis uf em Feld und nöd umgekehrt! :roll:

Werum immer sich unnötig under Druck setzte?

Ohni Druck und klari Ziel gaht nüt!

Zitat von Champs-de-Mars

Wieso dieses Spiel von Servette mitmachen und nicht auf eigene Junioren setzen? Gibts bei GC keine hoffnungsvollen Verteidiger?

Zudem sehe ich auch nicht ein, was an Globi so toll sein soll, dass man in sehr teuer (mehrere hunderttausend) aus einem Mehrjahresvertrag kaufen soll. Bei Zug hätte ich ja noch Verständnis, da man verzweifelt einen Ersatz für Diaz sucht. Aber beim ZSC ist nun wirklich kein Bedarf, zumal man dank Blindi sowieso schon besser besetzt ist als im Vorjahr.

dich schissts doch nur aa, dass de ZSC bald wieder besser isch als Chlote :)