Beiträge von Thomi

Bin ich eigentlich dä einzig wos schad findt wänn dä lockout verbie isch?

Ich mein die saison isch eh scho verfälscht und ich het lieber no en crosby oder suscht en geile spieler meh bi eus gha als dass jetzt all abrausched. Öb mir dänn würklich uf eimal sölled besser sii als dä rest wag ich mal dezänt zbezwiifle!

Jänu, es chunt wies chunt aber ich han freud gha a all dä browns, zetterberge und co.

Gruess thomi

Gesendet von meinem GT-N7100 mit Tapatalk 2

Zitat von vancouver

Ob wir Ihn haben können, eventuell aber ich glaube nicht das der Z den Preis zahlt.
    Die Frage muss aber lauten, was brauchen wir, Verteidiger oder Stürmer um wieder Meister zu werden ?!?!

I agree to disagree !
    Siehste, wenn wir die möglichkeit hätten einen Sid im Z-Dress spielen zu sehen, ist es mir persönlich piepschnurtzegal ob das die "optimalste" Lösung für eine Titelverteidigung ist !
    Die Schlechteste ist es bestimmt nicht :mrgreen:
    Anyone with me on that?

Zitat von vancouver

....
    Währe es nicht gescheiter einen Super Veteidiger zu holen als Ersatz für Lashof,
    in der Verteidigung ist ja unsere Schwäche ?

ähm.....wer will schon "gescheiter" wenn er Crosby haben kann?
    Ich nicht ! :wink:

Zitat von Maurizio

.... Hätte Forster nicht noch mal Lust für den Zett zu spielen :floet:

bisch nöd ganz putzt? :spinneli:
    dä söll bliibe wo dä pfäffer wachst und zwar bis i alli ewigkeite !! :fight:

Zitat von Larry

Doch! :geil: :cool: :winke:

Oh mann, das het ja wohl nöd müesse sii! Händ sdritte viertel voll verpennt :-o
    Jänu, wird wohl au das jahr nöd lange;(
    Gruess nach florida
    Thomi

Gesendet von meinem GT-N7100 mit Tapatalk 2

Zitat von larlf

wahrschinlich hät sich langsam umegsproche, dass mer sich bi eus chan fit halte & das ohni grosse stress:
    churzi reiseziete, i rel. moderne transportmittel und imne chline, schöne & sichere land! (vergliche mit de khl)

aber de crosby wird wohl i de schwiiz trotzdem niemer wellä zahle, usser er übernimmt de gröst teil vo de versicherig sälber...
    (oder wie erchlärsch de andere, dass mer pro monet glich viel usgit, wie anderi im jahr überchömed?)

ähm ralf, wie erchlärsch ame banker, dass dä "top"-manager s'hundertfache vo ihm verdient? --> gar nöd! ;)) wänndweischwanimein :)

mir egal wie und wers zahlt....ich will dä "sid the z-kid" realisiert ha!!

Zitat von Champs-de-Mars

Der Walti hat zwar schon Unmengen an Geld, aber irgendwie kann ich mir nicht vorstellen, dass er sich auf einen möglichen 5 Monate Vertrag à 2 Mio. einlassen würde. Vorallem nicht, nachdem man mit Brown erst gerade einen Stürmer verpflichtet hat. Am ehesten hätte man beim ZSC noch Bedarf in der Defense anstelle von Lashoff.

und wännd am ehste en goali oder en neue masseur bruuchsch, wänn dä Crosby chasch ha nimmschen ohni 2 mal überlegge!!