mode-fan? :roll:
![]()
Beiträge von Thomi
-
-
-
hahaha zuuu geil

-
ich gsehs eigentlich nöd gross anderst! mir isch kampf und siegeswille au wichtig und es isch mir lieber es spannends spiel zverlüre wo mer gseh hät dass eusi jungs sich dä arsch ufriessed und bis zur schlusssirene alles und nie ufgänd als en gurkematch mit unmotivierte player womer am schluss no günnt will dä gägner no schlächter gsii isch!
aber ich möcht au, dass e mannschaft wo ufem papier unter die erste 4 ghört, au unter dä erste 4 platziert isch am schluss. das muess au s'ziel sii womer erreicht und zuedem wetti im playoff mal wieder heimvorteil (guet, wämmer dänn wieder jedesmal i 4 spiel günned ischs egal wer agfange hät ;))
ziit gä und geduldig sii isch ok und muess au sii aber d'iistellig "egal was i dä regular lauft, uf playoff muessmer parat sii" findi schlächt und gaht i dä regel eh nöd uf!
ich will mal en Z gseh wo dä favoriterolle chan gerächt werde und es Biel, Rappi oder Langnau i dä Halle abwatscht und mit 4-5 goal unterschied heischickt!
dass das nöd jedesmal gaht ischmer scho klar, bin ralischt gnueg zum wüsse, dass das ebe nöd immer so lauft (süscht hettis toto kei dasinsberächtigung) aber 2-3 vo vier spiel gäg die schlächteschte muesch eifach chöne günne wänn meischterschaftsfavorit bisch. -
ich han mir aber nöd e saisoncharte kauft zum eifach irgendwie unter die erste 8 cho!
ich will das restliche pack scho während dä regular demüetige und am schluss us dä playoff kicke....
sozäge en start-ziel-sieg im hockey ;)) -
-
isch mir scheissegal wer ihn wie nach züri holt aber ich will dä Malkin bi eus während em Lockout!!!
ah ja und falls öpper uf d'idee chunt zfröge weshalb dä Evgeni.....
http://www.youtube.com/watch?v=zrks3i4vjJg -
Zitat von Larry
[size=14]
....Damit sei auch die Kaderplanung soweit abgeschlossen, sagt Salis auf Anfrage. [b]Man plant in Oerlikon momentan nicht aktiv mit weiteren Zuzügen, auch nicht im Falle eines Lock-Outs. "So wie wir das sehen, würde der Lock-Out kurz sein, wir gehen momentan von sechs Wochen aus", äussert sich Salis über zum Thema. "Dazu Spekulationen anzustellen scheint mir unangebracht. Unser Kader ist für die Meisterschaft bereit". (ska)Q: sport.ch
Miner Meinig nah die richtig Iistellig und en gangbare Wäg zur Titelverteidigung!
-
2 mal shannon uf wick und wrumms!

also vo mir us chan d'saison starte, bin so richtig giggerig uf hockey! -
holy shit, 20°C :-o
das bi dere Hitz überhaupt no chan tschutet werde?!
haha eusi kommentatore sind scho die geilste!
schomal temperatur gmässe amene australian-open? und die spieled dänn nöd nur 90'....pfffff -
also wänn dä del curto mal kei ziit hät würi d'martina hingis oder dä trainer vom schwiizer synchronschwümm-team is tv-studio iilade....pfff
-
ä challenge wär ja nöd nur im fall vomene hands sondern i jedem spielentscheidende fall awändbar. mit verschiedene kammeras und superziitluppe enttarnsch jetzt aber jedi schwalbe. die beide torrichter chasch dänn au grad wieder schicke.
bim hands brüchtis halt viellicht e kombination vo eidütigere regle und challenge.kei angst, sone regleänderig (challenge) wirds eh nie gäh! ich bliib aber däbi und säg dass wür sehr viel fählentscheid verhindere.
-
-
mein gott die ganz schiri-lamentiererei!
macheds doch eifach wie im football, jedi mannschaft chunt pro halbziit ein bis zwei challenges über dänn gits videobewiis mit allne 100 kammeras und guet isch!
haha han bis uf dä sieg vo dä russe au nö nüt richtig vorusgseit
aber hüt chund dä gaynaldo uf d'chappe über! ;-o -
bitte nöd d'oranjes !
ich find sittem rüüde chullit all holländisch fuessballer unsympathisch!!ich bin für d'spanier und dänk aber dasses die dütsche mached und mögtenes gönne!
zuesätzlich sympathisier ich no mit dä engländer......dä rest chamer gstohle sii und am meiste d'portugiese wäg dä dämliche diva!
my 2 cent zu dä em..... -
Zitat von snowcat
dä hät sogar en glismete pulli gha, wo näbel druf gstande isch. wänn ich mit de s9 amigs uf zug bin, isch er immer in birmensdorf igstige. ha ihn aber sit sicher 3-4 jahr nüme gseh.
haha, das isch en geile siech gsii "chömed emal!" und "wo simmer dihei?" sind zwei vo sine sprüch wonimi no mag dra erinnere

-
caro isch das es golden circle ticket oder en hundskomune stehplatz?
-
-
-
ich gsehn, dass dä spielplan für viel vo eu scheisse isch aber ich han riesig freud!
ich schaffe unregelmässig und viel am abig und am weekend aber am mo./di. hani studium und chan immer an match und mir spieled vieeeel am di. ;))
des einen leid, des anderen....oder so