Beiträge von Thomi

bruchi nüme, ich lueg jedes spiel wo ich wet entweder live oder ufzeichnet oder als zämefassig je nach gusto und däzue ane no mitere tonne voll statistike:-o that's nhl gamecenter:)

Zitat von Supreme

Wow, so viele "neue" Leute an einem Match. Da sind wir doch gespannt. Leider nicht im Teleclub heute.

doch um 22:30 Uhr!
    Einfach kein Radio oder Internet und dann am Abend schauen, so mach ichs ;)

Zitat von Reto

er isch en Held - er wird's verchrafte, wänn er jetzt entschtellt isch.

ok, aber als einäugige held wird ers i dä arena schwer ha ;-o
    han vor 1h en interessante artikel i dä nzz gläse über empathie und weiss jetzt weshalb ich für sötig mänsche kei mitgfühl han.....mit mir isch alles in ornig ;)

Stier vs. Torero 1:0

Achtung nüt für Zartbeseiteti!
    Ich han bi so Videos absolut NADA Verbarme für dä Torero.....isch das schlächt?

Bei Gegnern der von Tierschützern seit langem heftig kritisierten martialischen Stierkämpfe mag sich so etwas wie Schadenfreude zeigen. Bei den Zuschauern in der Stierkampf-Arena in der nordöstlichen spanischen Stadt Saragossa aber löste die Szene Schreie und Entsetzen aus. Sie hatten gerade miterlebt, wie sich das Horn des Stieres durch den Backenknochen der linken Gesichtshälfte des Toreros José Padilla bohrte. Unmittelbar neben dem Auge trat das Horn wieder aus dem Gesicht aus. Im spanischen Fernsehen wurde der Kampf live übertragen.
    Torero José Padilla kündigt bereits Comeback an

Ärzte operierten den Torero fünf Stunden lang, setzten Titan-Platten in seinem Gesicht ein. Padilla ist außer Lebensgefahr, sein linkes Augenlicht wird er wohl verieren. Seine linke Gesichtshälfte werde laut den Ärzten des Miguel Servet Krankenhauses zudem wahrscheinlich gelähmt bleiben. Einige der abgetrennten Gesichtsnerven hätten nicht wieder repariert werden können. Padilla hat bereits angekündigt, dennoch wieder als Stierkämpfer in die Arena zurückkehren zu wollen.

http://www.youtube.com/watch?v=LCKJRxKBhwo

Zitat von Gysino

condensed sind ja aber au kei ganzi spiel, oder?
    jedefalls heisst condensed "gekürzt" soviel ich weiss...

luege mer mal.

ja das sind zämegfassti spiel.....
    ja schaunwermal.....chasch ja nomal schriibe wänns am 0100h nöd gaht bi dir ufem iPad...

Gysino uf mim iPad hani live glueged.
    was ich det aunöd chan sind fertigi spiel nomal luege. vermuetlich sind das die condensed games für welli du die 20.- app bruchsch.
    im pc chammer d'spiel nomal luege wobie dete unter condensed games no kei drinn sind...strange...

häsch du zm live luege ufem iPad s'login für gamecenter au gmacht?
    wänn am 0100h no wach bisch chasch ja nomal schriibe wänns live wieder nöd funktioniert....

ok, han jetzt mal chli umegspielt und bin restlos begeisteret!
    ich hans jetzt ufem iPod/iPad/PS3 und es lauft iwandfrei ! isch huere geil gmacht mit allne statistike, recaps, fotos uvm. es absoluts highlight für jede nhl-fan!
    einzig ufem samsung laufts nöd und ich weiss glaub au wieso, die app gits nöd i dä schwiiz. bi dä ps3 hani en us-account und ich han d'app det müesse suuge aber bim tv chan ich glaub kein zweite account mache...wobie viellicht eifach d'länderisstellig wächsle...muessi grad mal usprobiere....

Zitat von larlf

bi mir duurets bimne wächsel amigs ca. 10-20 sec bis d'qualität würklich guet isch...

bi mir nur s'erstmal, wänn quali dänn mal guet isch chani swape ohni qualiverlust....

die seg jetzt schiints gratis...machmi dänn mal schlau....
    geil isch ja bim PIP dass easy chasch swape wänn gsehsch das sich was tuet ;) isch geil gmacht das ganze!

das mitem registriere checki ebe no nöd...da isch dred vomene registration code vom device also em tv oder dä ps3...aber was das gnau für en code söll sie hani no kein plan...werd dä streit hüt nacht i dem fall ufem pc luege :-)) isch ja au en 27" und drum gross gnueg ;)

Zitat von larlf

de mit espn america uf em tv hani ja au, aber nhl wär scho fein.
    s'gamecenter choschtet ja nöd alli welt, vergliche mit de espn priese. aber eigentlich isch nhl zäme mit nfl de grund, warum ich mir das ganze paket überhaupt zuetah han.

geschter hani no gseh, dass es glich no paar streams im netz git, wo nhl gratis überträged, aber qualität isch halt au dementsprächend und es isch ja au nie sicher, ob mer all spiel (wo mer wett) so chan luege...

gaht mir ja genau glich wie dir...ich han jetzt schwupsdiwup en gamecenter account gmacht mal für es jahr.....jetzt luegi mal öb ich das via samsung tv herebringe (git glaub irgendwie en app däfür) oder suscht halt via ps3....mal chli usprobiere....
    gruess
    thomi

ps: jetzt lauft aber zerscht mal zsc im tc ;)