Beiträge von Thomi

Zitat von Studi66

Ja, das nähmt mich jez also au no Wunder. Han zwar ESPN (via Cablecom), abr da ine hani so Grücht gläse, dass ESPN käi NHL meh überträit...nomal: ISCH DAS DEFINITIV??? :nixwiss:

Fuck! Das wür erchläre weshalb im Programm vo nächst wuche bi cablecom ESPN kei NHL ufgführt isch und dä Hockey-Link uf ESPN-America is Nirwana zeigt! läckmeramarsch isch das Scheisse!

ok, gibs zue, bim seger hettis müesse merke aber hey. da ine gits so vie trantüte wo sönigs ernst meined, da isches amigs schwierig d'ironie vom geistige dünnpfiff z'unterscheide ;)

Zitat von zztop

Oh Mann,
    ist dieser Salis ein Idiot.
    Zuerst schickt er den allseits beliebten Westcott in die Wüste, verpflichtet mit Blindi, Gobbi, und Breitbach drei total unbekannte und ungenügende Backs.
    Dann holt er so einen NHL Loser namens Tambellini, als es immer noch nicht läuft, will er noch so einen Tattergreis, der schon seit zehn Jahren im Altersheim angemeldet ist, mit sieben Millionen NHL Spielen und fast so vielen Toren, einbauen.
    Das kann nicht funktionieren, wieso fragt der Trottel nicht in diesem hochkompetenten Board nach?
    Wir haben es alle besser gewusst, und hätten es auch viel besser gemacht.

Und ich frage mich auch schon einige Zeit: wann hat eigentlich Salis das letzte Mal ein Tor geschossen?

ps: das Segi gegen den halbschlauen Berner geboxt und verloren hat, und somit zwei Wochen gefehlt hat, ist logischerweise auch auf Salis Geheiss passiert.

:galgen:

haha jedesmal wänn ichs gfühl han s'tümmschti posting da ine scho gläse zha werd ich eines besseren belehrt!
    congrats! :applaus:

Zitat von sloggi

igittt!

stell dir das mal bildlich vor :kotz: . die arme falter ...

:nick: ich glaub aber dänn wärer gheilt :mrgreen:
    leider liess sich das nöd mit mim wwf-engagement veriibare..... :floet:

bin ich dä Einzig wo am Kläusli am liebschte wür 10000 Schillerfalter det here schiebe wo d'Sunne bi ihm nie aneschiint?
    wie chammer bloss i jedere zweite Kollumne sones bescheuerts Wort benutze?

Zitat von Reto

Dänn macht mer's aber, wänn er sini Karriere beändet und nöd, will er sich vor en Zug gschmisse hät.

D'Beweggründ sind für mich so nöd die gliche und isch nüt als schiiheilig, jetzt s'19ni irgendwie als schpezielli Nummere z'behandle, wämmer das vorher nöd nötig gfunde hät.

das chan ich nahvollzieh....

Gysino
    Dä Zeiti hät i eusne Farbe mit ufgschlitzte Kehle fascht d'Reis über dä Jordan is Wallhalla aträte! das qualifizierten für mich scho! Egal wo er ane isch nachdem mer ihn nüme hät welle bim Z!

Geniales Spiel, starker ZSC, glücklicher HCD...

Höred mal uf mit dem gechlöne! Sulo hät genau ein Fehler gmacht, so what, passiert am beste Spieler/Goali!
    Mir händ hüt eifach päch gha....

Dä ZSC chan hüt erhobenen Hauptes vom Iis ga! Sie händ die Bündner ziitwiis schwindlig gspielt, kämpft bis zum umgheie, kei Schiibe verlore gä und bis zur letschte Sekunde a sich glaubt!

Ich bin wunderbar unterhalte worde, so chas wiitergah und die Niederlag hüt tuet mir nöd weh....

Gruess
    Thomi

Dä Zaugg isch eifach en Schwachmat erster Güte!

Nur scho d'Frag "Wie lange kann sich Hartley noch halten?" zu dem Ziitpunkt zstelle isch sowas vo schwachsinnig und hät nur zum Ziel Öl is Für z'güsse.
    Ich chan das Züg vo dem Tubel nüme läse! Dä söll über sini Berner schriibe und eus Zürcher mit sim geischtige Dünnschiss verschone!

Zitat von ZSColin

Okay, s'Spiel isch abbroche worde - klar.
    Aber dass mer wieder total Sch..sse gspielt händ isch doch wohl grad so wichtig. 1 - 2 Topchance, that's it. Nöd emal für es bescheidnigs Biel langets im Momänt, unglaublich.

Wie üblich i de letschte Jahre: jetzt bliibt eus nur d'Hoffnig. Hoffentlich schlömmer Chloote morn, hoffentlich simmer echli besser als i de letschte Spiel, hoffentlich spielt Chloote wieder so schlächt wie gäge Ambri ......
    Mann chotzt mich das (wieder) a!!

Mal ehrlich Colin, Du häsch nöd erwartet, dass es miteme neue Trainer grad vo Afang a perfekt lauft oder?
    Step bei Step, mir händ Ziit bis zu dä Playoff zum besser werde.
    Dä Wille und dä Iisatz isch da und s'Potential isch meh als vorhande! Jetzt bruchts eifach es Wiili bis dä Bob dere Mannschaft sin Stämpel ufdruckt hät.
    Rom wasn't build in a day either!
    dä Z hät gäge Zug zeiged was offensive möglich isch und eus es Spektakel gliefered. Ich bin det guet unterhalte worde und freu mich drum uf morn. Und so Scheissspiel wie gäg dä SCB zieht jedi Mannschaft mal ii au Davos und Klötene!
    Also Colin es bitz meh Enthusiasmus und Vorfreud bitte!? ;)

greetz
    Thomi

Zitat von Gysino

teleclub isch gschuld. s'schlächtischte pay tv wältwiit, e einzigi schand.

yep die qualität isch zu dem priis e frächheit!
    guet gits espn-hd!!

Zitat von Simms

Also ich habe nun seit ca. 2 oder 3 Jahren den Gamepass. Ich bin sehr zufrieden damit, auch wenn die Preise relativ hoch sind für die 16 Spiele. Von der Qualität her ist es sehr gut, es ruckelt eigentlich auch bei der höchsten Qualitätstufe nie (mit einem normalen Swisscom DSL Abo) und dann ist die Qualität so, dass wenn ich den Laptop an den 42" Fernseher anschliesse die Qualität immer noch besser ist, als die meisten Fussballspiele im öffentlichen Fernsehen.
    Dazu kann man die Spiele meist schon einige Stunden nach dem Ende ohne Werbeunterbrechungen schauen, sie machen sich also gleich an die Arbeit und schneiden die entsprechenden Sequenzen raus. Schaut man die Spiele live oder gleich unmittelbar nach dem Ende dann sind die Werbeunterbrechungen noch dabei.
    Ich kann ihn also nur weiterempfehlen, hatte erst einmal Probleme, hab mich dann per Mail beschwehrt und innerhalb von wenigen Stunden hat mich ein Gamepass Mitarbeiter aus den USA angerufen und wir konnten das Problem lösen!

Falls du Interesse hast, kannst eine PM schreiben, dann kannst du meine Logindaten kurz haben, um dir mal einen Eindruck zu machen.

Sali Simms

Danke vielmal! Das isch genau die Antwort wo ich mir erhofft han und ich mache sehr gern vo dim Agebot gebruch zum das mal abzchecke bi mir.
    Wänn die qualität würklich so guet isch wie du seisch frög ich mich scho weshalb dänn qualität bi swisscom so scheisse isch wänn en hockeymatch im inet luegsch!

gruess
    thomi

Zitat von larlf

damit mir wieder zrugg zum fred chömed....

Thomi:
    falls du de nfl-gamepass abonniersch & luegsch: wür mi no wunder neh, wie d'qualität isch ;)
    jetzt wo's myp2p nüme git, weiss mer ja nie...

haha Ralf, bischen glatte Siech ;) de abbonier ich ebe genau nöd bevor ich nöd weiss wie zueverlässig er isch, deshalb ja au mini Frag da ine ;))
    für zum guinea pig spiele ischer mir dütlich ztür! zuedem han ich ja NFL uf espn-hd...es wär eifach geil wänn ich all spiel vo dä chargers chönt luege drum hett ich en team-pass gno.....dä so. überträgeds SD @ NE uf espn-hd ;))

gruess
    thomi

hät irgendöper vo eu erfahrig mitem nfl-gamepass?
    mich nimmt wunder wie zueverlässig dä isch und öb d'performance stimmt?

thnx und gruess
    thomi

ps. chargers for superbowl XLVI !!!

Zitat von Supreme

Btw: Die Trauerminute gestern im HaSta hat mich beeindruckt! keine zwischenrufe, kein gejole, einfach Stille für 1 Min. Super, Danke!

hab ich zu meinem sitznachbarn auch gesagt, war beeindruckend und hätte ich so nicht für möglich gehalten, man hätte eine nadel fallen gehört!

Zitat von Jokerit

Cunti und Schommer sind genial zusammen. Könnte uns noch viel Freude bereiten diese Saison. Was mit Pittis und Co. los ist wissen die Geister..

3 von 4 Strafen an Ambühl. Dazu unzählige Fehlpässe und Puckverluste... ein einziges Trauerspiel..

ach höred doch uf d'spieler scho wieder zverrisse no bevor d'saison überhaupt agfange hät !!
    weder in himmel lobe (cunti, schommer) no lästere (Pittis co., Seger) isch zum jetztige ziitpunkt abracht! das chönder dänn mitti oder ändi saison wieder mache!

Zum Seger, shit happens und nur will er Capitan isch wett ich nöd, dass er sich zrugghaltet, im gägeteil, ich erwarte emotione und es bitz agressione vo ihm wärend em spiel (guet i dä vorbereitig isch das chli unglücklich)!
    Wänn er am andere dä wangechnoche broche het, würeder ihn all cool finde, jetzt hät er halt uf d'schnurre übercho und muess es usbade......schad für ihn, schad für eus but that's ice-hockey!