Beiträge von Thomi

    Zitat von Gysino

    genau das wetti, ja.


    aber villicht gitts ja au eifach gar kei gueti iichaufszentre i de schwiiz, chönnt ja au sii. :nixwiss:

    ja wänn mit singapore oder de USA verglichsch sinds viellich nöd die wältbeschte aber ich chan mir nöd vorstelle, dass mir im grossrum züri würklich bedarf hettet fürs mega-zentrum aber hey viellicht tüsch ich mich ja au:-o
    hahaha, was ich aber zu 100% weiss isch dass mir in züri sones iichaufscenter gar nie chöntet verwürkliche! mir bringed ja nöd mal es stadion zstand!

    Zitat von Gysino

    äh wie bitte was???? :rofl:
    du machsch witz, oder? oder isch hüt gegenteil-tag?

    ja wetsch öpe säge, dass sihlcity, letzipark, glatt, shoppi und tivoli (näbed dä ganze bahnhofstrass) zwenig isch fürs iizugsgebiet züri ?
    baued nomeh und es chömed nomeh innerschwiizer und konsorte bi eus go shoppe....(sprüch über aargauer grad abeschlucke!)

    Gysino

    danke für dini iischetzig vom Tambellini

    ich dänke din letschte satz chönti dä entscheidendi sii....

    au wänn er wäg dene vo dir beschribene schwächene kein nhl-star mag sii/werde heisst das ja nöd, dass er nöd chan bi eus iischlah....

    also mich häsch scho bi "schnäll" und "zug ufs goal" gha!
    chunt no däzue, dass er ime guete alter und motiviert isch und sich druff freut meh verantwortig z'überneh und wieder mit "fun" hockey z'spiele....

    also ich freu mich uf ihn und die kommendi saison...

    gruess
    thomi

    Zitat von Lionking_ch

    habe noch keine rechnung erhalten...
    wartet noch jemand auf die rechnung?

    nööö, übercho und zahlt.
    dini charte händs sicher scho wiiterverchauft :-o

    Läck isch die Marta vo dä Brasilianerine e doofi Diva :-o
    Christiano Ronaldo mit Möps.

    Verührt bi jedem Fehlpass vo dä Mitspielerinne d'Händ, macht sälber chum was gschiids und lueged all 3' uf d'Liinwand öb sie ächt im Bild isch :-o
    Schad händ d'Aussies nöd no 1-1 gmacht....
    Ich weiss interessiert da inne wohl niemert aber hey, cool wänni eim chan uf dä Sack gah mit mim Thema ;)

    Zitat von larlf

    machsch es wie ich: entweder member (han aber kei bock denä @#°§ no meh kohle in arsch z'schiebe) oder dänn halt uf- & ahstah :shock:

    weiss nöd, ob bi rammstein morn weniger los isch...

    bim tel. heissts scho (vor 10min), dass red hot usverchauft segi

    bin ja member drum chönti hüt scho rammstei chaufe, wänns dänn gächt :-o

    Zitat von sandro_sf

    Olymp Garderobe wird renoviert, nicht die im Hallenstadion.
    Über das Stadionprojekt ist ein separater Bereich auf der Homepage geplant.

    Danke für d'Info!

    hmmmm...find ja dä Grundtenor im neue overtime no rächt interessant obschon mer viel chan säge bzw. schriibe, was mich aber chli irritiert isch, dass keis wort über es neus stadion drinnstaht :-o
    däfür werded d'hallestadion-kabine renoviert .... pfffffff.... super.....
    oder bin ich da nüme up to date und es git glich kei eigni halle?

    Zitat von Reto

    Immer eine uf Wayne oder Servette mache da und dänn am Tag vom Summerafang s'Teilnehmerfäld vom SC go poste. Unglaublich.

    ufere page mit dä adrässe zscfans.ch über dä schriinercup zschriibe isch eh blasphemie in reinkultur!
    ich bin für e ufnahmeprüefig i dem forum :-o ;)

    Zitat von Reto

    und de Typ isch übrigens de Kachelmann.

    lol, s'gabi macht er ämel bestimmt nöd mit ihre....
    han eher sgfühl dä hät es wasted-chick gfunde und nutzt die gunst der stunde ;)

    Zitat von Hübe


    Han ich dämit nöd wellä sägä, abär muäsch mal luägä, 2-3 machäd öpis, dä Rescht hinädrah "gigälät" und filmäd. Das das sich ufäschauklät wil jedä no s'krassärä Video vo sich wot xeh, chännt mar ja au biz inäinterpretierä. (au, wänn das sichär nöd s'schlimmschtä isch, trotzdäm närvts mi)
    Häsch Du sichär bi ois au scho xeh, egal, öb bi Schport, odär minetwägä 1. Mai. Nimm a, findsch au nöd cool, odär?
    Han dämit wellä sägä, dass ich das AU bedänklich findä, abxeh vom Rescht. Zudem bin ich det nöd Vorort xi und chann das gar nöd so gnau beurteilä. Isch mir uf denä Bildär eifach ufgfallä. Thats all.

    Häsch äs iphone?;-)

    logisch sind all gaffer es ärgernis, am meiste regt mich dä gafferstau uf, uf dä gägefahrbahn vo dä autobahn wäns irgendwo chlöpft und du stahsch nacher im stau will all die affe bim verbiefahre abebrämsed zum gaffe!
    aber wänn die smartphone-filmli (nöd jede wo filmed hät es iPhone) hälfed zum dä eint oder ander weichbächer juristisch zverfolge find ich das gar nöd s'tümmscht.
    zuedem isch youtube würkli cool oder wetsch behaupte du hebsch no nie glueged und cooli sache gseh det?
    anyway, schad um dä sport und vancouver hät sehr viel meh verlore als "nur" dä stanleycup i dere nacht!

    Zitat von Hübe


    S'krässischtä sind diä coolä Siächä mit ihrnä obercoolä iphones zums dänn no ufs obercoolärä youtube tuä.

    genau, ich glaub au das DIE s'Problem sind...... :roll:

    etz mal im ernst, egal für welli mannschaft mer i dem final isch, die stönd beid zurecht dete und zelebriered eifach geilsts hockey für jede fan vo dere sportart!