- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinoabwarte.
....und tee trinke und däzue chasch nochli das spiele.....schaffsch meh als 15" ?
Zitat von Gysinoabwarte.
....und tee trinke und däzue chasch nochli das spiele.....schaffsch meh als 15" ?
20.997
aber zuegeh...bi däm Klassiker steckt Erfahrig dehnider
Zitat von Thomi....und tee trinke und däzue chasch nochli das spiele.....schaffsch meh als 15" ?
wow, älter als gott. das hämmer ois damals no zuegfaxt gha so alt isch das.
Meinungen? Ich finds nöd so de Burner...
s'Hauptlogo links findi gar nöd Geil! Royal Canadian Air Force Hockey Club?
übel. Aber eigentlich rächt Wayne!
Ich sperr Dich für de Fred!
Haha, das bringsch DU eh nöd ane
Aber ebe, i 2 Wuche hämmer scho wieder s'erschte Spiel hinder eus!
Chunnsch au mal i de Vorbereitig go luege?
Zitat von Gysinoallerdings nöd.
ich han i dä letschte paar wuuche entwürf vo lüüt verteilt über die ganz welt gseh...
mindeschtens 50% vo dene entwürf sind meilewiit besser gsi.
aber ebe. schad v.a. will die alte jets liibli supergeil gsi sind.
dänn isches ja eigentli wie bim zsc.
i dem sinn:
HOPP Jets!
Zitat von LarryMeinungen? Ich finds nöd so de Burner...
s'Hauptlogo links findi gar nöd Geil! Royal Canadian Air Force Hockey Club?
S'grosse Logo (links...F/A 18?) findi zu "militärisch" aaghuucht, abr die andere zwäi findi glunge.
Ja, s'alte Logo wär natürlich scho cool xi...der alten Zeiten wegen. Abr die Ziite sind definitiv vrbi!
Wie immer wänn Teams neui Uuftritt kreieret, wird a Logos und was susch no däzue
ghört, umegnörglet. Siehe ZSC, Chlootte, Zug, Rappi usw...abr a dere Kreation giz,
abxeh vom Army-Fetisch, minnere Mäinig nah nüt z'bemängle.
Elegant finde ich nur, wie sie das "True North" (Name der Eigentümer) eingebaut haben. Insgesamt gefallen mir die Designs aber ehrlich gesagt nicht. Offenbar sind sie in Winnipeg aber mehr oder weniger zufrieden, das ist ja die Hauptsache.
Ich finde kein True North, wo findest Du das im Logo?
Das Hauptlogo, Royal Canadian Air Force, gefaellt mir auch nicht. Die alternativen Logos gehen noch. Wenn Sie schon den alten Namen uebernehmen, haetten sich auch das Logo behalten koennen.
Das Hauptlogo finde ich übelst schlecht. Die beiden Alternativen Logos... (Sprich das obere wird wohl der Schulter Patch auf dem Jersey sei).... finde ich aber gut.
Zitat von Studi66Ich vermute er meint, wie beim Hauptlogo die "Nase" des Flugzeugs 'gen Norden zeigt und dementsprechend auch die weisse Fläche mit einem Spitz nach aussen bzw. "true north" zeigt...
Genau, der weisse Spitz im Logo, der nach Norden zeigt. Der wurde ja bewusst eingebaut, sonst hätten sie einfach das Flugzeug ein bisschen kleiner machen können.
Ich hab hier bisher nichts gefunden, daher:
Brian Rolston zu den Islanders.
Mark Streit und Nino Niederreiter erhalten einen neuen Mitspieler. Brain Rolston wird in Zukunft für die New York Islanders spielen.
Die New York Islanders, das Team der Schweizer Mark Streit und Nino Niederreiter, haben Brian Rolston von den New Jersey Devils erworben. Der 38-jährige Flügelstürmer spielt seit der Saison 1994/95 in der NHL und gewann 1995 mit den Devils den Stanley Cup. 2002 holte er mit den USA Olympia-Silber. 2007 nahm er am All-Star-Game der NHL teil. In der vergangenen Saison erzielte Rolston in 65 Partien 14 Tore und 20 Assists. Insgesamt brachte er es in der besten Liga der Welt in 1256 Spielen auf 768 Skorerpunkte (354 Tore/414 Assists). Im Gegenzug gaben die Islanders Stürmer Trent Hunter (31) ab.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!