Beiträge von Sbornaja

Sooo also.. den ich halt…

Wennt Männer Federball (jaja Badminton my Ass) oder s’ Männer Chegle würsch so hype wie de allgem. Frauesport, hetsch i dene gnennte Sportarte ~900 Zueschauer meh im Schnitt als im Frauehockey oder Frauefuessball.
    Es isch so :facepalm: aber ja, keine getraut sich, also muess ich wiedermal :mrgreen:….. (wer den suscht 🙄)

Es isch wie di Blinde gg di Lahme bi de 15 jährige Buebe.

Aktuell gits doch de Werbespot im Fernseh….. pipapo… Hey mir Fraue chönd das auuu… bla bla bla

JAAAA IHR CHÖNDS, ABER EIFACH NÖD GUET!!! (Chunt mir immer Sinn)

M*, ich verstah dich, willsch nöd falsch überecho, Held sie für e Generation/Mädels wo sich alli Müeh gänd und au WÜRKLICH Klasse Leistige bringed! Chapeau au vo minere Siete, würklich, bin stolz uf jedi wo sich 100% is Züg leit! Meh gaht ja nöd! Meh bruchts nöd!
    101% söll mer ja zerst mal eine bewiese… gits nöd!!! Aber das isch es anders Thema.

Mini 17 Jährig het ja au grusig Freud am Sport und verzellt wie wild, was für es Tier sie isch! Sie hät ja schliesslich mal n 6 er im Turne gha (ja bitte bitte chlie Applaus!!)

Die druckt grad 2kg, hät nachher n grusige Kuskelmater und meint sie chänt sich bim Lastwagezupfe a de Europameisterschaft ahmälde… (de GrossBrüeder und ich schmunzled, lönd sie natürlich im Glaube, dass kei Hantle git über 2Kg!)

M*, du willschder d Finger nöd verbänne bi dem Thema, (überlass das ruhig mir, ich chan das, ich bin eh unedurre bi dem Thema und hamer scho zigefüfzg mal d Töpe verbrennt :facepalm:)

Aber lukrative Frauesport… im Ernst, mal exgüsi abgseh vo Wältklassesportlerinne ab HF oder Final im Fuessball,Hockey Basketball,Tennis und Stratosphärepingpong (wältklassesportart Hornusse), ischs nöd spannend und nöd guet zum zueluege. Klar, mini Meinig…

Es isch ähnlich, wie wenn eine schriebe würd de Bayer seg de best ZSC Trainer aller Zite gsie will er d CHL und de Meistertitel gholt hät und das nachere Kriese vom alte Trainer. Realy? Ganz falsch isches ja nöd, aber jede weiss….
    (übrigens danke CRAW, BEST aller Zite: and all the BEST ❤️)

Natürlich nüt gäge de Übertrainer Siebesiech Bayer, verstaht sich vo sälber, er wird Senf Gerwett zum Seriemeister füehre.. nur er elei, als Übertrainer mit CHL und SM Trainer wieder abschlüsse in Genf 👍🏻 Er bout nach em ZSC au d Genfer zum Hockey Imperium uf. Wür mi also nöd würklich überrasche…

Zrugg zum Thema:
    Fraue Sport… wird i de Schwiezer Stadie mMn. NIE lukrativ oder schwarzi Zahle schriebe da legi mi fest. Will mer weiss was theoretisch i dere Sportart leistigsmässig/körperlich machbar wär.

ICH persönlich ghei scho übere wenns immer di chlinst (kennemer vom Pauseplatz im Central oder Steimüürli nur zu guet) mit eme Meter Nünefüfzg in Topf stelled, mit ere Sprungchraft vome Nashorn! Ähnlich wie im Hockey bi de Bambini, sobald de erst höch schüsse chan schüsst er 70-100 Goal pro Saison…Wird natürlich nFirst Draft Pick, gseht mer mit 8jährig scho..

Nenn mich was au immer, gib ihm.. Feel you free… lönds laufe (wie gschriebe bin ja de Buumaa ..)

Ich bin REALIST, Fätsch vonere sportliche ÜBERTOCHTER wo meint mit 3x 10 Sets mit 2Kg Hantle heg sie de Weltrekord GSPRÄNGT! OBERSCHÄNKEL Muskelkater (jaaaa sie häts den i de Oberschänkel, warum au immer!!) hät sie wie n Marathonläufer, so dass ICH sie id Bude fahre muess e Wuche lang, bevor ich den chan go bügle…

Ich lah sie, s isch d Prinzessin und di chlie Königin im Huus… genau wies sie muess, sie hät alles geh, das aber jetzt gross welle vermarkte und allne go verzelle was für e Wältklasseleistig sie voll racht hät.… ich weiss ja nöd…

Geld wird sie chum mit Sport verdiene, sölli sie jetzt uf de Planet abe hole? NO WAY! Die wird chum Milionärin mit ihrne 3 Sets, UND GENAU SO SÖLLS SIE ❤️

ÜBRIGENS: Züritütsch ICH LIEBE DICH, schad stirbsch us!

Ps: eventuell nöd ganz so bös und ernst gmeint wie gschriebe, chan eventuell Spure vo Sarkasmus/Wahrheite oder Erfindige drin ha und nur eis isch 100% sicher, MUSKELKATER HÄT SIE DEFINITIV 3-4x pro Wuche und ich muess sie is Gschäft fahre. 8) :mrgreen:

Man darf auch nicht vergessen, dass Malgin offiziell noch ein Angebot aus der NHL vorliegen hatte, sich aber bewusst dagegen entschieden hat, nicht zuletzt wegen seiner familiären Situation…

Er wird sich das nicht (mehr) antun!

99,9%

Mache mir langsam Sorgen um Ghetto und Malgin.....ob die NHL im Sommer nochmals ruft?

DAS BESTE, ausserhalb der NHL!
    Aber ich denke beide tun sichs nicht mehr an wegen FREUNDIN/KINDERN/ Livestyle

Aber ja, wären beide noch 2-3 Jahre jünger….

Doch Büne Hueber und nicht Florian Ast, hätte ich nicht für möglich gehalten und dann noch so ein 1. Drittel, resp 10min davon.

Gratulation, dass ich das noch erleben darf 🙏🏻

Glück gehörte auch dazu, aber wir hatten genügend Pech gegen die Schweden (Fiala WM Final)

Geil! Jetzt als Favorit gegen einen Underdog, auch nicht einfach und CAN-FIN im HF auch ein Leckerbissen 💪🏻

Sehr geil !

EET News

11.05.2026 — Heute Abend macht in der Schweizer Hockeyszene ein spannendes Gerücht die Runde: Offenbar beschäftigen Sich die ZSCLions mit Akira Schmid. Zürich soll die Situation des Schweizer Goali-Talents in Nordamerika derzeit aufmerksam beobachten. Ob es tatsächlich zu eine Rückkehr in die National League kommt, ist zwar offen - das Interesse der Lions scheint jedoch vorhanden zu sein.

Ich sags gerne:

Es gibt nichts besseres als ein Livespiel auf Pro7 mit Uwe Krupp in der Pausenanalyse.
    Krupp ist das BESTE im deutschsprachigen Raum neben / mit Helfenstein…. Danach kommt ewig nichts

Achtung, da begibst du dich aufs Glatteis. Österreichische Mitleser hier drin könnten sich betupft und unwillkommen fühlen :heul doch:

Hörr doch uf… ich ha da sovill uf d Frässi übercho… ist der Ruf mal ruiniert… :mrgreen:

Gummihals bliebt Gummihals

Schluchteschisser bliebt Schluchteschiesser

(Red den schono midm DEG🤣😎)

Die Canes mit dem zweiten Sweep, im Osten klar das beste Team.

Die Avs mussten im Westen die erste PO Niederlage einstecken.

Kann auch Vorteile haben wenn nicht immer alles nur rund läuft.

Übrigens Larry,
    war ein cooles Gespräch mit dir über die alten Zeiten und danke nochmal für die Aufklärung (grüene Tisch).

Bevor öpper am Friitignamittag no Billett muess loswerde...

Hett no de eint oder ander Interessänt zum vermittle. All würdet zu de Stehplätz gah mit de Billett und nöd bi de Sitzplätz hocke. Also alles au kei Davoser! :)

Mäld mi ✌🏻

Unter anderem Niklas Blessing, Jonah Neuenschwander, Nolan Cattin, Mark Sever, Leo Braillard und mit Abstrichen Finn Bichsel…

Sowie einige weitere Spieler, die jedoch nur vereinzelt zum Einsatz kamen.

Sooo …. 😎

Thema erledigt und ich ha genau 6,34 Sek uf d Ufstellig gluegt und s isch erledigt gsie…

Guete 2. Platz und verdiente Meistertitel a Biel

Wooo han ich gschriebe mer schmeisseds use?
    Ich han s Hockey di letschte 28min (nei di letsche 2 Min sind eifach wieder Bayer Alibi hinde-ihne-stah-Hockey gsie, ich hasses und s wär au dasmal fast schief cho😡 für d Füchs 🙄, aber nommal guet gange)

Grant und Hrubec gehört ein Denkmal. Und wie heiss kann ein Spieler laufen? Balti, JA, fuking God YEAH!!!!!
    Sigrist-Chancentod! Aber wie er auf alles los ging und den Davoser Bastard zu Boden prügelte… Extrem viel Liebe von mir für diese Szene❤️ DANKE JUSTIN, weiter so!

Wenn jetzt der Lammi-Fröden-Hollenstein Block noch Fahrt auf nimmt… 😎 Übrigens wer Holle als Sozialprojekt sah, darf gern ein Spiel mit mir zusammen anschauen… ich erkläre ihm gerne was er alles unglaublich richtig macht/(in Spiel 2richtig gemacht hat)! Und de pasdt wie d Fuycht ufs Aug zwüsched Lammi-Fröden, GRANDE BAYER!!!

aber ja, es war nur 1 Spiel und nur 35min davon😎

Abet ich hab soviel geile Szenen gesehn, könnte ein (dünnes) Buch schreiben…

Wenn sie jetzt in den letzten 28min (ohne di letzten 2 Antihockey- Minuten) anknüpfen… 😎

Scheisse, icv könnt noch lange über Game 2 schreiben, aber sch fäbie und fü d Füchs

Schon so. Aber NL-„Stammspieler“ im Line-up zu haben, ist schon nochmals etwas anderes als Swiss League.

Jop, nicht das erste Spiel mit 5000 Zuschauer +. Muss man den Bieler lassen.

Was hat der Gegner an NLA SPIELER.NLA/Spielen zu bieten?

Erzähl mal Lions😎