Frage an Radio Eriwan: Ist es möglich, dass Männer Kinder kriegen können?
Im Prinzip nein, aber es wird dennoch oft versucht!
Frank(y) (hey there,People, iam Bobby Brown, lieb de Cheib!!! ABER, Willie the Pimp mueni au wiedr mal lose❤️ i Lov It❤️) … du weisch scho wienis mein Zappa10 
ABER türlich weiss ich als alte unglüterete Haas nütetlich dassd n andere Zappa meinsch 😎
Aber ebbe, AND MY NAME IS BOBBY BROWN ❤️
Nei fäfiggt nommal, Sbornaja riss di zäme, Musig Scherz bei Seite, s verstahts ja eh chum 1% da ihne wasi grad schriebe und de Lions am wenigste🤣🤣🙄 (ussert de Trummler voms HCD liebe Gruess, Geile Abig gsie 😎 ❤️😇)
So also, so halbe zum wesentliche:
28min sind di oise eifach nur über d Chlietiervögler gfahre, di Cheibe sind soöppis vo Schaselos und überforderet gsie!! und wäremer nöd so grosszügig und tumm gsie wäred, bim 1-0 ihne e straf Gschänkt hetted will mer en Hockeygott zvill ufm Is gha händ (das händ den Refs sofort gseh… aber kei Ellbow-Stranksy, Fora-Two Hands vs Fröden als er am boden lag.. etc. etc etc / LIONS DU NÖRD der 1. Gymi Sekunde, wo zum Güggel bisch den wenn mer di mal WÜRKLICH brucht 😬) wäreds mit ere guete Packig hei is Bruchtal.
1-0 oder 9-7 spillt kei Rolle:
PLAYOFF!!! (GOD YEAHH ZSCOLIN, thats fucking HOCKEY😎!!!), di oise händ JETZT de Kampf ahgnoh, was mir als DaFOTZEr grad chlie z dänke gäbt….
ZSC, isch nümme, nöd nur schön schön Chäpsle Hockey, oooh Schok, Oh fuck, whats that 😳😎die chönd au anderst…. G E I L! !
de Gehtto chunt jetzt den au id Linie 1 zrugg und ab det… alles vorhande 😎
Jetzt müend sie sich den no glie verzettle und bringed de Lemieux ab Game 4 , daiii pezzo di Merda: andare avanti Muovati, scroto🤣!!!!
Ich will ich will ich will
Heii telli Siech bin iiich heisssssssss 😎