Posts by virus

    Nur wenn es auch verkündet wird! :mrgreen:

    2012 mit Hartley war nichts dergleichen bekannt, doch irgendwann nach der Meisterfeier (welche in dieser komischen Messehalle stattfand und Bob mit seinen Worten insgeheim verriet, wie es mit ihm weitergeht), zog er dann ab, zurück in die ÄnHaÄl.

    OMG, dich git's no??? Aaaaahh, ich weiss. Du häsch scho lang welle mal zrugg cho da ine go luege. Aber mit dim Nickname häsch dänkt ... hmmmm ......

    Ja, hät sich einiges da uf de Pinnwand. Din Bro schriibt immerhin no zwüschet dure. De Ari nur wänn's um Corona gaht (wobi ich scho au eher sinere

    Meinig bin), de Gysino nur wänn er mal wieder de alte Säck da ine eis as Bei pinkle will ...... aber hey, "IT'S ALIVE" ....... :shock:

    Klar gibts mich noch, hab dich auch in der Halle gesehen kürzlich, aber du mich nicht. :)

    Ich habe schon vor dem Corona Zeug eine Weile nicht mehr hier geschrieben bzw. gelesen. Kam wohl so, als ich den Job wechselte und die Seite gesperrt war und/oder ich nicht wirklich die Zeit hatte während dem Tag um mich hier aufzuhalten.

    War wohl schon ein Entzug :suff: im Nachhinein, aber das Forum ist ein rechter Zeitfresser.

    Dann kamen noch so bekannte Veränderungen im Leben, die einen auch zeitlich beschäftigen und das hat dann bewirkt, dass ich gar nicht mehr auftauchte hier.

    In der Zwischenzeit wären meine Beiträge auf jeden Fall auch nicht mehr so emotional wie damals... :oldie:


    Ehrlich gesagt habe ich das erste Mal hier wieder reingeschaut, als Hoffmann das mit dem Netz nach Spiel 1 erwähnt hatte und die auf MySports das tatsächlich gefunden haben - nahm mich wunder ob das viele mitbekommen haben. War ja schon schräg und amüsant, dass Zug das falsche gechallenged hatte. :D

    Gruss

    Ich weiss ja, dass dies alles (Spiel 4 des Finals am Sächsilüüte, im Hallenstadion und der ZSC ist mit 3:0 in der Serie vorne) von Anfang an (seit dem Einzug ins Hallenstadion) von der Elite (unter anderem Zünfter) so geplant war.

    Der Titel heute wäre somit schon recht zünftig!

    Hallo übrigens. 😀

    Ja, jetzt hani dä Scheiss, han 95 Pünkt, genau glich wie dä Tommy und dä Snowcat, aber well die "Schpiiltagessieger-Reglä" nöd usgschalte isch, bin ich 4te, anstatt mit em Tommy und em Snowcat 2te (und dä Gwünnbetrag vom 2te und 3te Platz wür uf eus drü ufteilt werde).

    Schad, bi mine zwei Tippschpil woni organisiert han, hani das abgstellt, well ich nöd finde, dass die "Schpiiltäg" (wo ja vo kicktipp zämegstellt sind), sell i d'Ranglischte ineschpile. Bin nöd devo usgange, dass öpper i dä vorere Räng glich vill Pünkt wird ha am Schluss, drum hani da mal nüt gseit. Wobi ja dä Tommy scho am aafang abgwunke hät mit dä Apassig vo dä Punkteverteilig bimene falsche Unentschidetipp (au die hani bi mine Schpiil apass).
    Also dänn, gratulation an Zesi.

    Gruess

    Jesses, Fählentscheid, Scheisse gsi, abhake...
    Passiert überall, isch mänschlich, schliesslich isch Iishockey en schnälle Sport und das isch ja wohl sGeile dra.

    Wenigschtens nur im 2te Viertelfinalschpiil und nöd...

    ...im 6te Finalschpiil 10 Sekunde vor Schluss -> Foul vom Weber am Huet

    ...im 6te Finalschpiil, 3 Sekunde vor Schluss - Ich muess au hüt no vo Berner alose, dass das es unzuelässigs Gestochere gsi isch

    usw.

    Quote from Larry

    Das sind so Täg wo die ganz alte :oldie: wieder hine füre chömed! :winke: :mrgreen:


    Isch mer eifach grad wiedermal in Sinn cho, dass dä gäge dä Z i so „Ändschpiil“ immer verlüürt:
    Playoff Final 2000
    Playoff Final 2001
    Victorias Cup 2009
    CH Cup Final 2016

    Hani öppis vergässe?

    Dä weiss das sicher au.

    Gruess

    Isch das en schräge Match gsi. Komplett gäge dä Schpiilverlauf bzw. gäge dVerhältnis uf em Iis, wänn mer ebe dGoal nöd aalueged.
    Was ich mich fräge isch, was di erschti Goalieuswächslig het selle beabsichtigä bzw was di zweit dänn grad hett selle nach em Goal.
    Das und di ständig Linieumstellig (oder isch es nur wäg em Cunti gsi?) sind für mich nöd würkli navollziehbar und mini einzige Kritikpünkt.

    Isch ja geil gsi, wies wieder cho sind, bimene 5:0 nöd verständlich und sicher au nöd eifach, vorallem wells ja (minere Asicht nah) domimiert händ, aber trotzdem e Klatsche übercho händ, das gaht schono a dSubschtanz.