- Offizieller Beitrag
Morn oder Spiel 4?
25 Schtutz?
Morn oder Spiel 4?
25 Schtutz?
Ticketcorner bisches du?
Bi mir chamer sich übrigens auno melde, wenn öpert völlig verzwiflet nachemne (Stehplatz Heim, Erwachse) Ticket suecht für Spiel 4
Ticket weg
Morn oder Spiel 4?
25 Schtutz?
Morn - und ja, CHF 25.00
Falls öper no es Stehplatz-Ticket suecht:
Ich chönnti eis organisiere. Kosten: 25.--
Ticket weg
Ticket weg
Dä verchaufts jetzt für en Hunderter...
Dä verchaufts jetzt für en Hunderter...
Dänn bliibts ja i de Familie ......
Hett no es E2 Premium mit Studi-Ermässigung; Saisoncharte; (Einzeltickets sind mit 84.-- im Verchauf gsi)
Händ's x-Mal wiiter geh, aber i de Serie gäge Davos sind mer plötzlich kontroliert worde (händ zum Glück en Uswiis debi gha). Risiko falls känn Studi ...
PA bitte
E Kollegin hett au no en Sitzplatz im Sektor E hinderem Goal, Priis 96.-
Bi Interesse eifach PN
Hett no es E2 Premium mit Studi-Ermässigung; Saisoncharte; (Einzeltickets sind mit 84.-- im Verchauf gsi)
Händ's x-Mal wiiter geh, aber i de Serie gäge Davos sind mer plötzlich kontroliert worde (händ zum Glück en Uswiis debi gha). Risiko falls känn Studi ...
PA bitte
Chönnt eu es Erwachsnigs defür uutuusche, wänn's der öpper abchauft.
Han hüt zwei Lehrling debi am Match.
Chönnt eu es Erwachsnigs defür uutuusche, wänn's der öpper abchauft.
Han hüt zwei Lehrling debi am Match.
Lueged mer emal, öb öpper Interässe hät ... oder
; je nach dem ...
Scho gschtört, dass mer sogar im Final locker no irgendwie zumene Billett chunnt
OK, isch nanig Schpiel 7 äh 4
Hoi zammä,
Chan leider hüt oobig nöd cho. Drum verkauf i 3 Premium Sitztickets im Sektor D1 unte, orgininale Priis 104 pro Stück, also 312 insgesammt.
Hoi zammä,
Chan leider hüt oobig nöd cho. Drum verkauf i 3 Premium Sitztickets im Sektor D1 unte, orgininale Priis 104 pro Stück, also 312 insgesammt.
Ein Sitz fürd Jagge und eine fürs Bier?
Ein Sitz fürd Jagge und eine fürs Bier?
Ich leider am schaffe, und mini Frau luegt zum kranke Sohn
Gib's doch chli günschtiger use, wänn bisch es wenigschtens weg. Chasch ja au als Stehplatz verchaufe oder so.
Gib's doch chli günschtiger use, wänn bisch es wenigschtens weg. Chasch ja au als Stehplatz verchaufe oder so.
Ja cha au si. Ideal wäre scho kaufpriis aber ja.
Ideal isch, so vill usehole wie möglich. Wänn nachher druf hocke blibsch bringt's der au nüt.
Falls es nöd weg bringsch, chasch mer gern d'Platznummere dure gäh.
Gueti Besserig allne!
Falls es nöd weg bringsch, chasch mer gern d'Platznummere dure gäh.
Falls ich dänn nüme mag schtah...
Aber villicht git's ja Klatsch-Fächer, dänn gseht mer au, wo mer chan go here hocke.
Hab noch ein Ticket Sitzplatz im L3 vorderste Reihe für 50Stutz und es Bier
Bin ab 18.45 im 1930 ... stah näbem Kolleg mit im grosse graue Bart
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!