Beiträge von Thomi

hmmmm...find ja dä Grundtenor im neue overtime no rächt interessant obschon mer viel chan säge bzw. schriibe, was mich aber chli irritiert isch, dass keis wort über es neus stadion drinnstaht :-o
    däfür werded d'hallestadion-kabine renoviert .... pfffffff.... super.....
    oder bin ich da nüme up to date und es git glich kei eigni halle?

Zitat von Reto

Immer eine uf Wayne oder Servette mache da und dänn am Tag vom Summerafang s'Teilnehmerfäld vom SC go poste. Unglaublich.

ufere page mit dä adrässe zscfans.ch über dä schriinercup zschriibe isch eh blasphemie in reinkultur!
    ich bin für e ufnahmeprüefig i dem forum :-o ;)

Zitat von Reto

und de Typ isch übrigens de Kachelmann.

lol, s'gabi macht er ämel bestimmt nöd mit ihre....
    han eher sgfühl dä hät es wasted-chick gfunde und nutzt die gunst der stunde ;)

Zitat von Hübe

Han ich dämit nöd wellä sägä, abär muäsch mal luägä, 2-3 machäd öpis, dä Rescht hinädrah "gigälät" und filmäd. Das das sich ufäschauklät wil jedä no s'krassärä Video vo sich wot xeh, chännt mar ja au biz inäinterpretierä. (au, wänn das sichär nöd s'schlimmschtä isch, trotzdäm närvts mi)
    Häsch Du sichär bi ois au scho xeh, egal, öb bi Schport, odär minetwägä 1. Mai. Nimm a, findsch au nöd cool, odär?
    Han dämit wellä sägä, dass ich das AU bedänklich findä, abxeh vom Rescht. Zudem bin ich det nöd Vorort xi und chann das gar nöd so gnau beurteilä. Isch mir uf denä Bildär eifach ufgfallä. Thats all.

Häsch äs iphone?;-)

logisch sind all gaffer es ärgernis, am meiste regt mich dä gafferstau uf, uf dä gägefahrbahn vo dä autobahn wäns irgendwo chlöpft und du stahsch nacher im stau will all die affe bim verbiefahre abebrämsed zum gaffe!
    aber wänn die smartphone-filmli (nöd jede wo filmed hät es iPhone) hälfed zum dä eint oder ander weichbächer juristisch zverfolge find ich das gar nöd s'tümmscht.
    zuedem isch youtube würkli cool oder wetsch behaupte du hebsch no nie glueged und cooli sache gseh det?
    anyway, schad um dä sport und vancouver hät sehr viel meh verlore als "nur" dä stanleycup i dere nacht!

Zitat von Hübe

S'krässischtä sind diä coolä Siächä mit ihrnä obercoolä iphones zums dänn no ufs obercoolärä youtube tuä.

genau, ich glaub au das DIE s'Problem sind...... :roll:

etz mal im ernst, egal für welli mannschaft mer i dem final isch, die stönd beid zurecht dete und zelebriered eifach geilsts hockey für jede fan vo dere sportart!

was für a pace schowieder i dem game!
    hockey as it's best!
    go canucks!

ps: vorher ischs bild für 10" oder gfühlti 2h iigfrore und mir isch fascht s'herz stahbliibe!

Sorry Bruins, es wird nöd lange :)
    Dihei sind Canucks e Bank.....freumi uf das Game!

Und da für die wo wänd mitsinge ;)

O Canada!
    Our home and native land!
    True patriot love in all thy sons command.
    With glowing hearts we see thee rise,
    The True North strong and free!
    From far and wide,
    O Canada, we stand on guard for thee.
    God keep our land glorious and free!

ich bin au nöd iverstande mitem kent!
    s'problem hirnerschütterig händ glaub all und da muessmer sich würklich öpis dägäge überlege aber das checks zum chopf i dä nhl weniger gahnded werded als bi eus halt ich für es grücht. tatsach isch, dass bi eus jede scheiss abpfiffe wird während mer i dä nhl meh durelaht. wänn dä kent lieber d'affos gäg d'flüger lueged isch das sini sach (mir werded alli älter) aber wäge dem grad e vendetta starte gäg d'nhl findi chli bescheide. ahja und btw, wer eusi liga oder d'olympiade mit dä nhl verglicht und findt det seg schöners oder gar bessers hockey gspielt worde hät sich definitiv no nie richtig mit dä nhl befasst. das isch für mich öpe glich lustig wie wänn dä turnschueh dä jhaqiri oder bisel i eim atemzug mitem messi oder barcelona nännt :-o
    und no öpis herr ruhnke, schriebed sie nüt über sportarte wo sie kei ahnig händ! MMA im allgemeine oder d'UFC im spezielle (das hät er gmeint mit ultimate fighting) hät meh Regle als dä Kent sich vermuetlich chönt merke :) also schuster, bleib bei deinen leisten!

so und jetzt muessi d'UFC 131 abelade ;)

ich hans ganz es geils spiel gfunde trotz nur eim goal isches extrem spannend und schnäll gsii. au dä luongo hät genial ghebed.
    ich hoff es git es siebets, will no eimal hüenerhuut übercho wänn 18860 nase zäme o canada singed, das tönt eifach hammermässig....
    die hettet ruhig scho am sunntig chöne spiele....pfff..nacht vom mo. uf dä di. isch suboptimal....

ich weiss das spiel der bruins auch zu würdigen und bis jetzt ist das erreichte durchaus verdient, dennoch hoffe ich, dass der cup nach canada geht und denke auch, dass es so kommen wird. es bleibt spannend.
    heute nacht werd ich wohl zur abwechslung mal wieder live schauen statt aufzeichnen ;)

Trotz nur 1 Goal es guets, intensivs, schnälls und spannends spiel gsi!
    dä sieg gaht in ornig und d'bruins händ starch gspielt....dä thomas isch unglaublich!

Zitat von Rangersfan

Die NBA koennte von mir aus morgen abgeschafft werden. Die Fans sind auch die duemmsten, sie flippen aus wenn ein 2 1/2 Meter langer Lulatsch einen slam dunk macht. Hockey and Football rule!

Bolts v. Bruins ganz spannend. Die grosse Frage im Moment ist wer fuer die Bolts im Tor sein wird. Wer auch immer gewinnt wird es sehr schwer haben im Final. Die Canucks sind ganz stark, die Sedin's und Kesler super.

haha, thanks guys sochli ruggedeckig tuet zur abwächslig ganz guet ;)

ich frög mich eher, wer die canucks wet schla über 7 spiel :-o
    d'sharks ämel trotz Thornton nöd....aber i beide c-finals geili spiel zum luege!

Zitat von Gysino

jo, immerhin hät dä nba meischter dänn ca. 100 spiel uf em buckel während die schwüggis mit dä enge hösli ihri 16 spieli pro saison händ. und dänn eh nume d'hälfti devo spieled will ja defense und offense GLAUBS strikt trännt isch.

jaha ich chume druus!!

genau und die lange lulatsche mit schuehnummere 72 händs sicher huere sträng und müend wahnsinnig chrampfe für ihri millione ;)
    ich will eifach kein sport luege wos resultat am schluss 92:89 heisst wills für mich total spannend tönt:-0 und wo ich i dä staate no erfahre han wie tür sones ticket isch hanis siilaa...han also no nie es ganzes spiel gseh...