Beiträge von Thomi

    was für a pace schowieder i dem game!
    hockey as it's best!
    go canucks!

    ps: vorher ischs bild für 10" oder gfühlti 2h iigfrore und mir isch fascht s'herz stahbliibe!

    Sorry Bruins, es wird nöd lange :)
    Dihei sind Canucks e Bank.....freumi uf das Game!

    Und da für die wo wänd mitsinge ;)

    O Canada!
    Our home and native land!
    True patriot love in all thy sons command.
    With glowing hearts we see thee rise,
    The True North strong and free!
    From far and wide,
    O Canada, we stand on guard for thee.
    God keep our land glorious and free!
    O Canada, we stand on guard for thee.
    O Canada, we stand on guard for thee.

    ich bin au nöd iverstande mitem kent!
    s'problem hirnerschütterig händ glaub all und da muessmer sich würklich öpis dägäge überlege aber das checks zum chopf i dä nhl weniger gahnded werded als bi eus halt ich für es grücht. tatsach isch, dass bi eus jede scheiss abpfiffe wird während mer i dä nhl meh durelaht. wänn dä kent lieber d'affos gäg d'flüger lueged isch das sini sach (mir werded alli älter) aber wäge dem grad e vendetta starte gäg d'nhl findi chli bescheide. ahja und btw, wer eusi liga oder d'olympiade mit dä nhl verglicht und findt det seg schöners oder gar bessers hockey gspielt worde hät sich definitiv no nie richtig mit dä nhl befasst. das isch für mich öpe glich lustig wie wänn dä turnschueh dä jhaqiri oder bisel i eim atemzug mitem messi oder barcelona nännt :-o
    und no öpis herr ruhnke, schriebed sie nüt über sportarte wo sie kei ahnig händ! MMA im allgemeine oder d'UFC im spezielle (das hät er gmeint mit ultimate fighting) hät meh Regle als dä Kent sich vermuetlich chönt merke :) also schuster, bleib bei deinen leisten!

    so und jetzt muessi d'UFC 131 abelade ;)

    ich hans ganz es geils spiel gfunde trotz nur eim goal isches extrem spannend und schnäll gsii. au dä luongo hät genial ghebed.
    ich hoff es git es siebets, will no eimal hüenerhuut übercho wänn 18860 nase zäme o canada singed, das tönt eifach hammermässig....
    die hettet ruhig scho am sunntig chöne spiele....pfff..nacht vom mo. uf dä di. isch suboptimal....

    ich weiss das spiel der bruins auch zu würdigen und bis jetzt ist das erreichte durchaus verdient, dennoch hoffe ich, dass der cup nach canada geht und denke auch, dass es so kommen wird. es bleibt spannend.
    heute nacht werd ich wohl zur abwechslung mal wieder live schauen statt aufzeichnen ;)

    Trotz nur 1 Goal es guets, intensivs, schnälls und spannends spiel gsi!
    dä sieg gaht in ornig und d'bruins händ starch gspielt....dä thomas isch unglaublich!

    Zitat von Rangersfan

    Die NBA koennte von mir aus morgen abgeschafft werden. Die Fans sind auch die duemmsten, sie flippen aus wenn ein 2 1/2 Meter langer Lulatsch einen slam dunk macht. Hockey and Football rule!

    Bolts v. Bruins ganz spannend. Die grosse Frage im Moment ist wer fuer die Bolts im Tor sein wird. Wer auch immer gewinnt wird es sehr schwer haben im Final. Die Canucks sind ganz stark, die Sedin's und Kesler super.

    haha, thanks guys sochli ruggedeckig tuet zur abwächslig ganz guet ;)

    ich frög mich eher, wer die canucks wet schla über 7 spiel :-o
    d'sharks ämel trotz Thornton nöd....aber i beide c-finals geili spiel zum luege!

    Zitat von Gysino

    jo, immerhin hät dä nba meischter dänn ca. 100 spiel uf em buckel während die schwüggis mit dä enge hösli ihri 16 spieli pro saison händ. und dänn eh nume d'hälfti devo spieled will ja defense und offense GLAUBS strikt trännt isch.

    jaha ich chume druus!!

    genau und die lange lulatsche mit schuehnummere 72 händs sicher huere sträng und müend wahnsinnig chrampfe für ihri millione ;)
    ich will eifach kein sport luege wos resultat am schluss 92:89 heisst wills für mich total spannend tönt:-0 und wo ich i dä staate no erfahre han wie tür sones ticket isch hanis siilaa...han also no nie es ganzes spiel gseh...

    Zitat von Gysino

    ...

    sehr super isch au, dass sport1+ jetzt nba finals in zeigt, und natürli in HD. das freut mich am meischte, das isch für mich genau so wichtig wie d'stanley cup playoffs. :cool:

    haha, über NFL wättere aber NBA cool finde :)) das Chorbball söll en sport sii?
    NHL-Playoff rockt aber scho derbe wämmer öpis mit hockey am huet hät! das tempo det isch im vergliich zu eusere liga usserirdisch....

    Zitat von Gysino

    nei es isch nöd geil us ganz ganz vielne gründ. die eifachschte sind d'bildqualität (ROFL) und d'kommentär. die andere chasch sälber zämesueche.

    drum:"es lebe ESPN-HD!"
    s'einzig wo dete schad isch, isch das währed em superbowl kei werbig chunt aber dä geil sport isch für dich ja eh servette :)

    What a Hockey-Night in Canada !

    10 Goals, 1 Fight (Bieksa wins), Emotione, en Weichbächer par excellence (Eager) und dä verdienti Sieger wo zeiged wiemer Powerplay zelebriert!

    Please do it again Canucks!

    Zitat von Larry


    Hämmer scho tuusig mal besproche :gaehn:

    1. Bundesliga und Premier League händ das sicher im Griff, je wiiter südlich das gasch händs nüt me im Griff, aber ebe au susch nüt nöd nur bim Fuessball....

    Premier League chasch nur Usswärts go luege wänn en registrierte Fan vom Away Team bisch.

    Es wird behauptet, dass sich i denen Länder das ganze dänn i underi Ligene verlagered, öb das so isch weis ich nöd.

    Edit: Oisi Präsis, au de vo Basel und de Canape wänd sichs mit ihrne Fans halt nöd verderbe, drum sinds gäge so Sache wie Fanpass oder so e Regelig wie in England. Dört liit de Hund begrabe!

    Danke Larry, dass mir gliich g'antwortet häsch obschon das wohl en alte huet isch :-o

    Also muess würklich zerscht en unschuldige dä löffel abgäh bevor mer öpis unternimmt wos au bringt....
    ja, dä schnöde mammon verhindereds wohl mal wieder oder verzögerds zumindest.
    aber no zu dim edit, was hät dän en "fan" dägäge sini personalie azgäh bimene ticketkauf?....(isch im fall rhetorisch!)

    nei, direkt hät das nüt mitenand ztue, obschon söttig uschriitige natürlich nöd grad förderlich sind für die öffentlich meinig pro neuem stadion (falls nomal müesst abgstimmt werde us irgend eim grund).

    wänn ich züri-brülle abzieh dänk ich dassmer gäg jedi art vo saupack öpis muess unternäh, so pack gits nämli nöd nur in basel.....

    a alli "experte" da ine, wie handhabt das s'ussland? ischs det besser oder gar schlimmer und falls besser, chöntmer dene ihres modell nöd übernäh?