Beiträge von Thomi

Mir isch dä Typ no nie sympathisch gsii :D
    Genausowenig wie die ganz Mannschaft..

Und Roli, glaub mir, keis NFL-Spiel bzw. kei Superbowl isch au nur asatzwiis so langwielig wie jede Z-Match vo dere Saison !!
    Truurig aber wahr!

Gruess
    Thomi

Zitat von Larry

Natürli Steelers, s'Pack chan mer nöd understütze!!!

Provinzaffe wie d'Daffoser :razz:

Usserdem händ de Ben und ich im gliiche Ort im Emmental s'Bürgerrecht. :cool:

pfff...das miech dänn 2 : 2 ,)

Ich fände es schade, kann es aber nachvollziehen.
    Ich bin einfach ein Fan von ihm weil er imo die richtige Arbeitseinstellung hat und die ist manchmal wichtiger als Scorerpunkte....wie gesagt ich kann es aber nachvollziehen wenn man ihn nicht mehr will, weil im Endeffekt halt nur die Statistik zählt.......trotzdem schade....ich weiss er kann sehr gutes Hockey spielen ! Mich erinnert er halt stark an Ouimet...der war in den Statistiken auch nie zuforderst aber hat gerackert wie blöd und ging dahin wos weh tut und neben Alexey machen das heute eben nicht gerade viele beim Z........ich bleib dabei.....schade wärs....

Zitat von u2

mir bruchet dringend neui spieler, also dini ussag, na ja........

krutov, schnyder, bühler, paterlini, camperchioli und all usländer bis uf dä pittis muesch schnellstens ersetze, au wenn en murphy i dä scorerliste intern debi isch, isch sini plus/minus statistik nöd berauschend, und vor allem isch er zchli, absolut kei wasserverdängig, und verlürt praktisch jete 2 kampf, viel no sötig wo zu goal führet.

ja ne is klar.....
    das isch doch gequirlte Bullenscheisse !
    Mir händ viel Spieler wo nöd würklich schlächt sind sondern eifach nöd in Form !
    Was wetsch, es Hockey-Team nach RealMadrider Art ?
    Es nützed die allerbeste Spieler nüt wännds nöt schaffsch, die zume Team miteme Konzept z'forme und sie uf dä richtig Ziitpunkt in Form bringsch !

zuedem red ich vo dere Saison und nöd vo nächster.
    Ich bin däfür dass dä Westcott und dä Murphy gschickt wird aber dä Krutov wet ich bhalte !
    Wänn dä mal so anebringsch, dass dä letschti Pass jewiils achunt oder er meh dierekte Zug ufs Goal bringt, wird er eus viel freud mache ! Momentan gsehn ich chum en zweite Spieler vo eus wo so quirlig und verspielt isch wie dä Krutov.....es fählt bloss die letschti Konsequenz und die muessmer ihm lehre.....

Zitat von Mushu

Oh doch, sehr wohl. Habe in einer Stadt Einbürgerungen begleitet und bürgere in einer Gemeinde selber ein.

Ein im Ausland geborener Ausländer ohne Einbürgerungsanrecht (wie Sulo) muss in beinden Gemeinden durch einen staatsbürgerlichen Test, und zu einem Gespräch antraben. Der Test muss bestanden werden und beim Gespräch wird die Integration überprüft. Und wer sich nicht in ordentlicher Art und Weise verständigen kann, hat schlicht keine Chance.

Entweder hat Maur ein sehr, sehr lasches Einbürgerungsverfahren, oder der Promi-Status hat gewirkt ...

Oder aber man kennt ihn halt einfach und weiss was er genau bei uns in der Schweiz macht und dass er einen wertvollen Beitrag im sportlichen Bereich in der Schweiz leistet.......pfffff tschiis ihr händ Problem.....

Gruess
    Thomi

Zitat von Vladi19

können wir das thema wayne dubé abschliessen?

gaahts?
    Ich bin in Sache Dube zwar genau gliicher Meinig wie dä Sloggi und chönt mich au am Gysino aschlüsse mit em Servette aber nur will Dir die Diskussion nöd passt muessmer sie no lang nöd beände! Isch ja sogar dä richtig Fred fürs Thema Dubbeli!
    Also tuesch Du geduldig abwarte bis genau niemert meh öpis über dä Chriggeli vo Bärn wet schriibe! gäll?!
    und jetzt ab is Schandeggli.......schäme isch agseit!

Zitat von Champs-de-Mars

Gratuliere zum Sieg, ihr habt ihn euch mit einer disziplinierten Leistung im Schlussdrittel verdient.

Ansonsten gab es tatsächlich viel Gemaxe mit den üblichen Hauptdarstellern (Santala, Taticek, Forster, Ramholt).
    Zum Glück scheint auch Bednar nicht allzuschwer verletzt nach dem Stockschlag von Dubois. Wenigstens hat man beim HCD eingesehen, dass dies kein böswilliges Foul war.

Ansonsten war vorallem das Tempo enttäuschend, bei Teams schienen nicht in Topform zu sein.

schliifts ? händer keis Dihei?
    s'cha ja nöd sii, dass dä Chlotener-Jogg am HCD-Dödel (no offense) muess uf dä ZSC-Pinwand gratuliere oder ?
    mached das bi eu...pfffff

Zitat von Hübe

Du arbeite andere Baustelle. 360 Grad andere Richtung;-) Ich weiss...
    (zumindest nehme ich das an, ist ja auch schon ein Weilchen her)
    Ich arbeite auf alle Gamebaustelle.
    Das portemonnaie schonen ist aber sicherlich ein guter Anfang, besten Dank.

hehe, ich au uf 360, PS3 UND PC am Game-Arbeite aaaaber uf TV/Beamer am Movie-Arbeite :-o weische was meine?

Zitat von Hübe

Trotzdäm beantwortäts mini Frag nöd;-)

Isch als Gedankeastoss gmeint gsii, zum nomeh Gäld spare.....was drus machsch isch halt Dir überlah ;)
    Uf Dini konkreti Frag hani kei Antwort scuuusi :)
    gruutz