Beiträge von Thomi

Zitat von u2

mir bruchet dringend neui spieler, also dini ussag, na ja........

krutov, schnyder, bühler, paterlini, camperchioli und all usländer bis uf dä pittis muesch schnellstens ersetze, au wenn en murphy i dä scorerliste intern debi isch, isch sini plus/minus statistik nöd berauschend, und vor allem isch er zchli, absolut kei wasserverdängig, und verlürt praktisch jete 2 kampf, viel no sötig wo zu goal führet.

ja ne is klar.....
    das isch doch gequirlte Bullenscheisse !
    Mir händ viel Spieler wo nöd würklich schlächt sind sondern eifach nöd in Form !
    Was wetsch, es Hockey-Team nach RealMadrider Art ?
    Es nützed die allerbeste Spieler nüt wännds nöt schaffsch, die zume Team miteme Konzept z'forme und sie uf dä richtig Ziitpunkt in Form bringsch !

zuedem red ich vo dere Saison und nöd vo nächster.
    Ich bin däfür dass dä Westcott und dä Murphy gschickt wird aber dä Krutov wet ich bhalte !
    Wänn dä mal so anebringsch, dass dä letschti Pass jewiils achunt oder er meh dierekte Zug ufs Goal bringt, wird er eus viel freud mache ! Momentan gsehn ich chum en zweite Spieler vo eus wo so quirlig und verspielt isch wie dä Krutov.....es fählt bloss die letschti Konsequenz und die muessmer ihm lehre.....

Zitat von Mushu

Oh doch, sehr wohl. Habe in einer Stadt Einbürgerungen begleitet und bürgere in einer Gemeinde selber ein.

Ein im Ausland geborener Ausländer ohne Einbürgerungsanrecht (wie Sulo) muss in beinden Gemeinden durch einen staatsbürgerlichen Test, und zu einem Gespräch antraben. Der Test muss bestanden werden und beim Gespräch wird die Integration überprüft. Und wer sich nicht in ordentlicher Art und Weise verständigen kann, hat schlicht keine Chance.

Entweder hat Maur ein sehr, sehr lasches Einbürgerungsverfahren, oder der Promi-Status hat gewirkt ...

Oder aber man kennt ihn halt einfach und weiss was er genau bei uns in der Schweiz macht und dass er einen wertvollen Beitrag im sportlichen Bereich in der Schweiz leistet.......pfffff tschiis ihr händ Problem.....

Gruess
    Thomi

Zitat von Vladi19

können wir das thema wayne dubé abschliessen?

gaahts?
    Ich bin in Sache Dube zwar genau gliicher Meinig wie dä Sloggi und chönt mich au am Gysino aschlüsse mit em Servette aber nur will Dir die Diskussion nöd passt muessmer sie no lang nöd beände! Isch ja sogar dä richtig Fred fürs Thema Dubbeli!
    Also tuesch Du geduldig abwarte bis genau niemert meh öpis über dä Chriggeli vo Bärn wet schriibe! gäll?!
    und jetzt ab is Schandeggli.......schäme isch agseit!

Zitat von Champs-de-Mars

Gratuliere zum Sieg, ihr habt ihn euch mit einer disziplinierten Leistung im Schlussdrittel verdient.

Ansonsten gab es tatsächlich viel Gemaxe mit den üblichen Hauptdarstellern (Santala, Taticek, Forster, Ramholt).
    Zum Glück scheint auch Bednar nicht allzuschwer verletzt nach dem Stockschlag von Dubois. Wenigstens hat man beim HCD eingesehen, dass dies kein böswilliges Foul war.

Ansonsten war vorallem das Tempo enttäuschend, bei Teams schienen nicht in Topform zu sein.

schliifts ? händer keis Dihei?
    s'cha ja nöd sii, dass dä Chlotener-Jogg am HCD-Dödel (no offense) muess uf dä ZSC-Pinwand gratuliere oder ?
    mached das bi eu...pfffff

Zitat von Hübe

Du arbeite andere Baustelle. 360 Grad andere Richtung;-) Ich weiss...
    (zumindest nehme ich das an, ist ja auch schon ein Weilchen her)
    Ich arbeite auf alle Gamebaustelle.
    Das portemonnaie schonen ist aber sicherlich ein guter Anfang, besten Dank.

hehe, ich au uf 360, PS3 UND PC am Game-Arbeite aaaaber uf TV/Beamer am Movie-Arbeite :-o weische was meine?

Zitat von Hübe

Trotzdäm beantwortäts mini Frag nöd;-)

Isch als Gedankeastoss gmeint gsii, zum nomeh Gäld spare.....was drus machsch isch halt Dir überlah ;)
    Uf Dini konkreti Frag hani kei Antwort scuuusi :)
    gruutz

Ich gibs zue, dass ich nöd gross Ahnig han vom Goali im Hockey und drum frög ich jetzt eifach mal eu...

Chan mir bitte mal öper säge weshalb dä Flüeler immer so früeh und so wiit usem goal fahrt ?!
    Ich meine, Winkel verchürze in Ehren aber ich weiss gar nöd wie hüfig ich scho beobachtet han, dass dä Flüeler e Chischte kassiert hät will er viel zwiit vor em Goal staht und dänn eifach en Querpass chunt !

Bim 1:1 hüt wieder, im Powerplay so wiit nach links usefahre macht miner Meinig nah eifach kein Sinn!
    Bim aschlüssende Querpass chunt dä Lukas im Läbe niemeh ane will die ganz Chischte speerangelwiit offe staht !

please enlighten me !

Gruess
    Thomi

ich chönt jetzt a dere stell erwähne, dassmer i dä Schwiiz au ganz legal so ziemlich jede verfüegbar film bzw. jedi serie chan abelade und i dä sälber gwünschte qualität ufem tv luege......aber ich la das bliibe ;))

Zur ganzen Nolan Polemik sag ich bloss...seht euch seine bisherige Statistik an !

9 Spiele, 4 Tore, 9 Assists = 13 Punkte = 1,44 Punkte/Spiel
    Das ganze mit einer +3 Bilanz und 2 Strafminuten.

Bärtschi, Ambühl und Bastl haben für die selbe Zahl mehr als das Doppelte an Zeit benötigt !

Jeder der diese Leistung nicht anerkennt ist entweder ein Ewig-Stänkerer, hat schlicht keine Ahnung vom Hockey oder ist beides in Personalunion !!
    Von diesen Individuen hats hier im Board übrigens weit mehr als mir lieb ist!

Gruess
    Thomi

Zitat von Joey_88

...Ich meine die komplette Scheibe hinter der Linie gesehen zu haben, und das ziemlich klar, aber ja...

haha häsch Du dä Röntge-Blick?

Mer hät d'Schiibe ebe gar nöd gseh will sie unter em Händsche gsi isch deshalb chan niemert, ussert ebe viellicht dä Röntge-Joey, mit 100% iger Sicherheit säge öbs es Goal gsii isch!

Vo dem her gaht dä Entscheid in Ornig und wänns bi eus gsii wär, het eh jede da ihne mit Sicherheit chöne säge, dass sie nöd dine gsii isch....pffff ihr sind mängisch besser als Kino ;)

So eifach no abschlüssend will ich dä ganz Namittag nöd ume gsii bin:

Die Eigenschaften Ihres Dialektes wurden analysiert. Sie wurden verglichen mit den Eigenschaften in 566 verschiedenen Orten in der Schweiz. In der Karte sind jene Gebiete der Deutschschweiz hervorgehoben, die mit Ihrem Dialekt am besten übereinstimmen.
    Die Farbe ist ein Mass für die Übereinstimmung. Der Dialekt passt mit 100 % Übereinstimmung am besten zu den folgenden Ortschaften:

Stallikon, Zürich-Schwamendingen, Kappel, Meilen, Stäfa

villicht chanmer ja im gliiche dialekt au eifach "nöme" und "nüme" säge will sich ja au dä Dialäkt sälber mit dä Ziit verändered....

s'Wichtigst am ganze isch eh, dass dä gysi und ich nöd gliicher meinig sind will das isch in letschter ziit beängstigend wenig dä fall gsii....