Beiträge von Thomi

Zitat von Edgar

jaja
    stimmung kam ja nie auf, dem doofen getröte sei dank
    ein über die ganz spielzeit gleichbleibender jumbojetstartdauerton
    das war's nicht
    eigentlich schade

Ich nimm mal a Du gisch am Trainer Schuld oder? Schlächts Coaching....:)

Eifach nume sälber Schuld!!
    Es fangt doch scho mit em Hitzfeld a, never change a winning team...weshalb um alles i dä Wält muess er dä Valon und dä Alex vo Afang a bringe?
    Rot isches zwar nöd sondern gäl will d'Händ nunmal nüt im Gsicht vom Gägner z'sueche händ basta. Er langed ja grad zweini i d'Fritte!

Praktisch kein 2-Kampf gunne immer en Schritt z'spat und nach vorne nüt ussert Fehlpäss.....
    Miner bescheidene Meinig nah eifach sackschwach gspillt und verdient verlore!
    Dass dä Eren am Schluss no die 100%ig versemmlet passt zum ganze Uftritt vo dä Schwiiz und glaubed mir, mit sonere Leistig langeds nöd mal gäg Honduras!

So mim Ärger hani jetzt chli Luft verschafft.

Ah no öpis, ja dä Schiri isch ä Pfiife gsii und hät einiges falsch pfiife aber wäg ihm hämmer nöd verlore! Das hämmer sälber verbroche!
    Hitzfeld in ehren aber dä Match hät au er verlore! Ich verstah trotz minere Iistellig zu Basel eifach nöd, weshalb dä einzig "kreativ" Chopf vo dem Team immer uf dä Bank sitzt! Hüt hets spötischtens nachem 0:1 müesse heisse Eren und Hakin iwächsle und zwar subito....die ander händ ja gar nöd rächt gwüsst wo here mitem Ball wäns nöd eifach händ chöne hine ine stah....
    Und dänn no die individuelle unsagbare Fehler i dä Verteidigung....:-o
    Wird grad wieder hässig!
    Wänn Chile chli meh gsii wär hettemer dä Match 4:0 verlore!

So habe fertig....

Gruess
    Thomi

Schickät de Turnheer i d'Wüesti!
    Da losi ja no lieber dä Futzuvelas zue!

Kriegt sich bimene Goalifehler chum me i, schnurred sälber aber ein Stifel am andere zäme....chliises Bispiel...d'Charte für en Ami wäge Händs und dä Turndepp gseht es Foul am Rooney....usw....dä brucht Linse damit er a sini Brüle füre gseht!

Die ganz Polemik um dä Goalifehler chani au nöd nahvollzieh...shit happens nun mal all the time! chönd ja mal dä OliKahn fröge zum Final gäg Brasilie....sind halt au nur Mänsche (guet bim Kahn bimer da zwar nöd sicher:-o)!
    Dä Gygax häts richtig gseit Stürmer mached vorne genau gliich viel Fehler wänns d'Chiste nöd träffed und dä Haskey (wie immer dä sich schriibt) häts dänn ja au grad vorgmacht...allei vorem Goal us 10m hämmered er dä Ball unbedrängt so genau uf dä Ami-Goali, dass de nöd mal het chöne uswiiche wänn er het wellä ;-)))

was meinsch Gysino, gsehnis wieder falsch?

Zitat von Gysino

total falsch. ich finde dä sieg au super, aber mier händ demit chicago beschtimmt nöd zum stanley cup sieger gmacht und sie au nöd uf dä richtig weg bracht.

Amen! Eimal meh büg ich mich dä einzige und wahrer Meinig!
    Egal öb d'Spieler vo dä Hawks dänked es seg guet gsii gäg eus verlore zha, will Du weisch ja wies würklich isch:-o

Ach Gysino ich wär so gern so allwüssend wie Du!

Schad bisch Du nöd Coach vom Z oder dä Fuessball-Nati dänn würed mir immer Meister und Schwiiz Fuessball-Wältmeister:-o

Ach ja, gimmer doch bitte noch schnäll dä WM-Sieger dure dänn chani mis ersparte druff wette und mir nacher en schöne Länz mache!

Weisch du Plauderi, wänn ich Dir vor dä Euro 04 gseit het viellicht wird ja au dä Gastgeber Europameister hetsch wieder mit dinere sälbstgfellige Überheblichkeit verlute la wie blöd das isch und dasses aber au im Läbe nie iitritt.....sötsch würklich dis Gäld mit Sportwette verdiene!

for what it's worth....gsehn das genauso wie dä Ralf!

Ich stell aber no die wildi Theorie uf, nämlich dass d Hawks nöd det wäred wos jetzt sind, wänns nöd gäg dä Nobody us dä Schwiiz die Niederlag kassiert hetet:-o

Die Theorie wird sich nie bestätige la aber ich chönts mir vorstelle.

Drum schlahn ich vor es zweits TiiiiSchiii z'drucke mit em Text..."we build champions!" ;)

Gruess Thomi

Zitat von fleury14

Sehr zfride... Mir hät Spiel 2 tatsächlich einiges besser gfalle als s'erschte. Vill meh Intensität (z.B. 33 hits im erschte Drittel) That's hockey au wänns nur 3 goals gä hät.

chan das zwar nöd nahvollzieh aber hey, jedem sini Meinig!

Du gsehsch halt lieber Hit's und kei Fehler und ich Spannig, Kampf und viel Goal (möglichst inere spannende Abfolg).

Bis jetzt hämmer ja beides übercho......mal luege wies wiitergaht....

Zitat von fleury14

.....Hoffe in game 2 wirds dänn chli weniger nervös sprich weniger Fehler geh... !

und das hoffsch will es 1:0 oder 2:1 ohni Nervosität oder Fähler unterhaltender isch als es Spiel mit 11 Rähme oder was?
    Also vo mir us chas so wiitergah, has Spiel geil gfunde!

Also all wo mitmached und bereit sind zum 10.- iizahle sölled mir doch schnäll e PM schicke mit dä Mailadrässe und (falls scho vorhande) em Nick usem WM-Spiel.

Ich verschicke dänn es Mail für d'Gruppe-Iladig.

All wo dänn bis zum WM-Start zahlt händ bliibed i dä Gruppe und händ näbed all dä Priise vom Spiel sälber no d'chance zum dä GruppePott zhole.

Gnauers dänn im Mail.

Gruess
    Thomi

Danke eu für Tipps!

Schäri, das vom Fuessballmag isch cool wills, vom Gschäft us gaht und pro Rundi Zuesatzfrage hät.

Ich werd da mal e Gruppe gründe und versueche es paar zämezkriege wo für eimalig 10.- mitmached und am Schluss dä Pot mitem Schlüssel 50/30/20% chönd günne.

Wärsch au däbi? Anderi da inne?

Gruess
    Thomi

PS: Langsam chumi au is WM-Fieber, hät chli länger duured das mal ;-))

säged mal, bin ich eigentlich dä Einzig wo sich nöd astecke laht vo dem ganze 3-D-Hype?

Ich gsehn scho dä Avatar lieber in HD (und zwar s'ganze Bild) als i dem teils unscharfe 3-D!

Jetzt wänds auno Fuessball in 3-D zeige willmer sich dänn zmittst im Stadion wähnt:-o
    Sälte sonen seich ghört!

Anderi Meinige?

Gruess
    Thomi