Zitat von LarryAha, ich bin also nöd de einzig wo das so gseht!
Ich dänke jede mit es bitzli (Fuessball)Verstand wos schafft die RotWiis-Brülle abzzieh hät das so gseh wills eifach so gsii isch !
Nur eusi Schwachmate vo dä Nati inkl. Hitzfeld brüeled jetzt wieder wägem Schiri...richtig piinlich so öpis !
Ich bin suscht kein Fan vom Edgar sinere Trainer-isch-schlächt-Theorie aber (Hitzfeld in Ehren) das isch Sach vom Trainer däfür zluege, dass sich keine ufem Platz so ufführt wie dä Lichtsteiner oder Degen wo bi jedem Schiri-Pfiff d'Händ verrührt !
Spötischtens nach dä WM het ich verlute lah, dass jede vom Platz und us dä Nati flügt wo sich ufem Fäld so verhaltet !
Ach was reg ich mich uf....isch ja nur Fuessball und mir sucked eifach i dem Sport das isch halt fact :-o
Eigentlich schad will mirs glaub technisch no druffhettet aber ich glaub dere Nati fehlt eine wo chli öpis meh i dä Birre hät wie Taktik und Technik.
Au wänn ihr (oder zumindest einigi) das nöd gern ghöred aber en Alain Suter wär so eine wo meh als bis zum Fuessballschuehspitz studiert und dene Nati-Trötene chli öpis über Iistellig und Mentalität chönt biibringe....
Aber wie gseit, was reg ich mich uf.....ZSC und suscht gar nüt !!!
Gruess und en schöne....
Thomi