Beiträge von Thomi

Zitat von Gysino

lol grad nomal verprüglet rofl!!!! :rofl: :rofl:

was für e riese huere pussy! :rofl:

hehehe hämmerem no snell eis i d'fritte ghaue :)
    geile match gsii.
    bravo jungs, kompliment a alli......

Segi in Ehren und ich find ihn ja au guet aber wänn bitte söll er dä Mark Streit in Schatte gstellt ha?

Müend sich die TC-Kommetatore eigentlich au chli vorbereite uf das was sie z'tue händ?

Zitat von Larry

Wer gaffed au?

klaro, wie jedes Jahr ;-))
    tippe uf die Heilige trotz em Peyton:-o

ich werd wohl uf ESPN luege....die wüssed vo was sie reded!

Also ich fiebere das Jahr mit wie immer...eifach nochli stärcher will "mini" Chargers no besser sind als sie scho letscht Jahr gsii sind.

Freumi uf d'Playoff!

Gruess
    Thomi

Bländer oder nöd ich schetz dä Ivankovitch uf all fäll sehr als Co-Kommentator bim Teleclub!

Dä verstaht meh vo Hockey als all Kommentatore vom TC bis jetzt und vermuetlich au als all wo no chömed!
    Isch amigs erfrischend wie er am Schnurri näbezue seit was Sach isch...zuedem merkt mer sis Pro-ZSC ;)

Zitat von larlf

wie isch das i de nfl: chunt mer da locker zu tickets?

würi au gern mal live go luege, sunntigs session am tv isch zwar amigs au schön, aber wohl kaum verglichbar...

chasch im internet bstelle ohni Problem. Han aber müesse e VISA ordere will dä Ticketmaster kei Mastercard akzeptiert ;)
    d'Ticktes werded dänn a dä Kasse hinterleit und Du chaschs vorem Spiel abhole.

Gruess
    Thomi

60'000 Zueschauer....
    öpe 600'000'000 Flüge, Falter, Moskitos oder was au immer...
    gfühlti 6000000000 Scheiss-Trötene

1 Wältmeister....und das isch nöd Brasilie nöd Argentinie nöd Italie nöd Dütschland nöd Nigeria nöd Frankriich nöd ach was weis ich sondern

d'Schwiiiiiiz !!!!!

Gratuliere dem Team...e geili leistig gsi!

Mich nämt wunder was das Team gäg eusi grosse wür mache :)

Gruess
    Thomi

Zitat von Larry

....das wird min Sport mit Saisoncharte wänni dänn fix 6 Mönet däne bin, lang gahts nüme...!

wie ich Dich da drum beniede!
    ich find Football richtig e geili Sportart. Bin bis jetzt 2 mal live gsii vor 2 Jahr äs Heimspiel vo SF und nacher no es Heimspiel bi dä Chargers! Vor allem das in SD isch gigantisch gsii...90'000 Nase, e geili Stimmig und en klare Heimsieg...es ächts Erläbnis!

Gruess
    Thomi

Zitat von Gysino

ISLES! :fleht:

meinsch dä sieg gäg dä ovechkin?
    geili chischte gsii vom streit :razz: no geiler natürlich d'vorbereitig.

edit:
    lol, ok ich gsehn ich bin 2 Spiel hinedrii ;) das gits halt i dä ännn haaaaa älllll wänn mal 3 Täg nöd aneluegsch verpassisch 2 Spiel :)

Larry

he jetzt mal im Ernst, es git sicher 1000 Biespiel fürs zu laschi Straffmass i dä Schwiiz und Du bringsch das Biespiel mit em Militärtyp:-o
    Findi ganz schwach! Dä hät nie d'Absicht gha au nur eim z'schade, er hät en Scheiss gmacht und en Fähler wo jedem chönti passiere und hät s'Päch gha, dass d'Konsequenze so dramatisch usgfalle sind! Glaubsch nöd er isch au scho gstraft durs Gwüsse und dadurch dass er bis as Läbensänd muess dämit umgah für dä Tod vo so vielne Mänsche verantwortlich zsii!?
    Zum grad allne dä Wind zu dä Sägel us näh...ich finds nöd entschuldbar was er gmacht hät und er muess bestraft werde aber anderst als en Mörder oder Vergewaltiger....mini Meinig!

Weisch en Mörder oder Vergewaltiger handlet mit Vorsatz und dä bereut i dä Regel nöd mal sini Tat....

Weisch glaub was ich mein.....isch eifach es Scheissbiespiel gsii für eusi tatsächlich vorhandeni Tubeli- und Kuscheljustiz

Gruess
    Thomi

Zitat von Larry

Es gaht guet ohni!

haha dä Spruch känni, es gaht au ohni Abwäschmaschine oder ohni Auto oder ohni Natel oder ohni TV oder ohni DVD-Player oder ohni Internet...ich chönt die Lischte beliebig fortsetze aaaaaber wänn mal öpis vo dem gha häsch wetsch ebe gliich nieme "ohni" sii :)