Ja Reto,
Ich werd all aschriebe wo ich känne damit da hoffentlich einigi zämechömed.
Gruess
Thomi
Ja Reto,
Ich werd all aschriebe wo ich känne damit da hoffentlich einigi zämechömed.
Gruess
Thomi
Danke eu für Tipps!
Schäri, das vom Fuessballmag isch cool wills, vom Gschäft us gaht und pro Rundi Zuesatzfrage hät.
Ich werd da mal e Gruppe gründe und versueche es paar zämezkriege wo für eimalig 10.- mitmached und am Schluss dä Pot mitem Schlüssel 50/30/20% chönd günne.
Wärsch au däbi? Anderi da inne?
Gruess
Thomi
PS: Langsam chumi au is WM-Fieber, hät chli länger duured das mal ;-))
Hi guys
Wer kennt den Link zu einem guten Online-Tippspiel zur Fussball-WM?
Danke und Gruess
Thomi
säged mal, bin ich eigentlich dä Einzig wo sich nöd astecke laht vo dem ganze 3-D-Hype?
Ich gsehn scho dä Avatar lieber in HD (und zwar s'ganze Bild) als i dem teils unscharfe 3-D!
Jetzt wänds auno Fuessball in 3-D zeige willmer sich dänn zmittst im Stadion wähnt:-o
Sälte sonen seich ghört!
Anderi Meinige?
Gruess
Thomi
Segi in Ehren und ich find ihn ja au guet aber wänn bitte söll er dä Mark Streit in Schatte gstellt ha?
Müend sich die TC-Kommetatore eigentlich au chli vorbereite uf das was sie z'tue händ?
braking news ausm Tagi-Online: Stadt kauft Hardturm-Areal von der CS ab.....
Gruess
Thomi
Also ich fiebere das Jahr mit wie immer...eifach nochli stärcher will "mini" Chargers no besser sind als sie scho letscht Jahr gsii sind.
Freumi uf d'Playoff!
Gruess
Thomi
Ein weiterer Satz mit X, das wahr wohl wieder nix......
Bländer oder nöd ich schetz dä Ivankovitch uf all fäll sehr als Co-Kommentator bim Teleclub!
Dä verstaht meh vo Hockey als all Kommentatore vom TC bis jetzt und vermuetlich au als all wo no chömed!
Isch amigs erfrischend wie er am Schnurri näbezue seit was Sach isch...zuedem merkt mer sis Pro-ZSC ![]()
Zitat von larlfwie isch das i de nfl: chunt mer da locker zu tickets?
würi au gern mal live go luege, sunntigs session am tv isch zwar amigs au schön, aber wohl kaum verglichbar...
chasch im internet bstelle ohni Problem. Han aber müesse e VISA ordere will dä Ticketmaster kei Mastercard akzeptiert ![]()
d'Ticktes werded dänn a dä Kasse hinterleit und Du chaschs vorem Spiel abhole.
Gruess
Thomi
60'000 Zueschauer....
öpe 600'000'000 Flüge, Falter, Moskitos oder was au immer...
gfühlti 6000000000 Scheiss-Trötene
1 Wältmeister....und das isch nöd Brasilie nöd Argentinie nöd Italie nöd Dütschland nöd Nigeria nöd Frankriich nöd ach was weis ich sondern
d'Schwiiiiiiz !!!!!
Gratuliere dem Team...e geili leistig gsi!
Mich nämt wunder was das Team gäg eusi grosse wür mache ![]()
Gruess
Thomi
Zitat von Larry
....das wird min Sport mit Saisoncharte wänni dänn fix 6 Mönet däne bin, lang gahts nüme...!
wie ich Dich da drum beniede!
ich find Football richtig e geili Sportart. Bin bis jetzt 2 mal live gsii vor 2 Jahr äs Heimspiel vo SF und nacher no es Heimspiel bi dä Chargers! Vor allem das in SD isch gigantisch gsii...90'000 Nase, e geili Stimmig und en klare Heimsieg...es ächts Erläbnis!
Gruess
Thomi
ich bin überzügt, dass das Filtere vo dem monotone Scheissgrüsch technisch machbar wär.
Die Jungs spieled ja ganz geil!
Die Kolumbianer verchömed ja zu Statischte ![]()
Gruess
Thomi