Beiträge von Blackstar

Ich akzeptier dini Meinig wür aber säge agree to disagree will ich will 1. werde für dä Heimvorteil bis in Final und mit dem Team muess das sZiel sii imo!
    Und so gseh zellt jedi vermiedbari Niederlag am Schluss ebe gliich.....und wie gseit, damit mein ich nöd sVerlüre per se! Ich weiss dass mer immer wieder werded verlüre aber so dörfsch eifach kei Pünkt verschänke.....my 2 cents....

Agree. Es war echt dumme Arroganz. Müend 3 Pünkt si. Chamer drus lerne oder nöd. Und klar geg die Treno Gotthardo Deppe verlüre nervt. Mit ihrem Schiiheilige Getue.

Ich glaub so ziemlich jede wo sis Team wett günne gseh....ussert dich, offebar.....
    Ischmer egal wännd verlürsch will dä Gägner besser gsii isch! Siehe Davos....aber nöd will mer eifach z'arrogant sind!

Natürlich will ich günne. Mir händ dütlich schwung verlore. Ich will Meister werde. Das zählt. Und nöd e absolut unnötig arroganti Niederlage gege de SC Sieger.

Zehnders erinnert mich etwas sehr an Sopa. Als der kam, meinten auch alle - gibt immer gut Einsatz, aber ohne dass was zählbares rauskommt. Bei Zehnder bisher sehr ähnlich.

Bei Riedi mache ich mir nicht so grosse Sorgen, wie viele hier im Forum, der kommt schon wieder in Form, auch wenn er nie der 30 Punkte Scorer wird.

Finde Zehnder deutlich stärker als Riedi.

Und ich finde es auch gut, dass sie für ihre Themen einstehen. Sind auch alle etwas jünger als wir und haben noch ein paar andere Ideale. Die soll man ja so lange wie möglich hochhalten (Ambri lebt ja seit ich Hockeyfan bin von diesen Idealen). Und ja. Finde auch nicht alles gut, was der LB so macht. Aber muss ja auch nicht.

Und wenn man es brutal desillusioniert und pragmatisch ansieht ist die totale Verkommerzialisierung des Sports generell nicht aufzuhalten. Das sind Spiele am Sonntagabend 20.00 noch das kleinste Übel. Finde die Powerbreaks VIEL mühsamer etc. etc.