Beiträge von larlf

Ich werde ganz sicher eine Träne vergiessen wenn wir das letzte Mal im Hallenstadion spielen.

Wenn der ZSC 2022 dort einzieht wird er über 70 Jahre (!) im Hallenstadion gespielt haben, ich werde über 50 Jahre (!) als ZSC Fan dort verbracht haben, das steckt man nicht einfach so weg. Zudem kommt mir der Standort Schlieren-Ost nicht wirklich entgegen. Aber ja, Terminprobleme ade und die Kohle vom Catering einsacken. Alles andere wird man sehen und erleben müssen.

Wird Guets und Schlächts ha:
    - Kei Terminproblem und
    - viel meh Kohle für eus
    - ändlich es Hockeystadion und nüme e Mehrzweckhalle
    - an neue Standort wird mer sich irgendwänn gwöhne. für mich isch sit em Umbau vom Tämpel viel vo früener kaputt gange und ich han natürlich au nöd 50 Jahr döt verbracht, da ich nonig mal 50i bin

Das no vo de offiz. Homepage:
    Wie gestaltet sich der Innenraum der Hauptarena?
    Die Zu­schau­er sind nahe am Spiel­feld, wo­durch die Stim­mung enorm ver­bes­sert wird. Über dem Eis wird ein mo­der­ner «Wür­fel» mit allen spiel­re­le­van­ten An­ga­ben sowie LED-Tech­nik an­ge­bracht. Zudem bie­tet ein LED-Ring im In­ne­ren der Halle ver­schie­de­ne In­for­ma­ti­ons- und Un­ter­hal­tungs­mög­lich­kei­ten.

usser de mit de "Unterhaltungsmöglichkeit" find ich alles guet, d.h. ich han kei Bock uf F.ck-Cam oder ähnliche Quatsch, aber au mir werdet de Seich wohl iefüehre, eifach damit's nomal Platz für en Sponsor git...

ich freu mich uf die neu Halle und hoffe, dass es irgendwänn euse neu Tämpel wird!

Warum ? Wir haben Rüfi und Tristan immerhin noch die Verlängerung geschenkt. Jetzt wollen Lüthi und sein Gango Alex plötzlich wieder einen auf fairen Sportmann machen. Manchmal muss man als Verlierer halt einen Moment auf die Sieger warten.

Genau und Meister simmer au scho? Puck flach halte, vo wäge: haben wir ... die Verlängerung geschenkt.

Ich habe Lüthi und sein Gefolge nie vom Kindergarten ausgenommen, d.h. für mich gehören für Kindergarten eigentlich 2 Seiten dazu, die eine hat Zahner geliefert, die andere kam von Bern. Nichts schlimmes, nichts was lange Zeit in den Köpfen bleiben wird, aber halt für mich: Alle Personen in der Öffentlichkeit sind gewisse Vorbilder und dieser Rolle sollten sie sich auch bewusst sein.
    D.h. wieso sollen sie von den Fans ein gewisses Verhalten verlangen, wenn sie es selber nicht vorleben? (Klar, wie bereits erwähnt: ist eigentlich ausser einem Artikel nicht gross der Rede wert, aber eigentlich wäre am Besten, wenn es nicht mal zum Artikel kommen würde...)

Mir geht es vor allem darum, dass man in Sieg und Niederlage den Anstand wahrt und seinem Gegner den nötigen Respekt zollt, ohne den Gegner wäre die Serie nicht möglich gewesen und ich fand die Serie geil!
    Schade war es nicht bereits die Finalserie, jetzt dürfen wir uns gegen den Klub wehren, der Anstand und Respekt nicht mal vom hören-sagen her kennt :nixwiss:

bin au de Meinig, dass s‘Vorgehen vom SCB absolut denäbed gsi isch, vor allem, dass die 1. Urteil nöd akzeptiert worde sind; Aber zeigt wohl au d‘Verzwieflig vo Bern, dass sie so vorgange sind.

Trotzdem chan mer e Gratulation ahneh, wür zeige, dass mer über dere Sach staht, egal ob‘s de ander eifach so seit oder au ernst meint.

Hammer Serie mit geilem PO Hockey gsi, zum Glück mit eus als Sieger :)
    Bin froh, dass es nöd no es Spiel in Bern git, glaubs die meiste Spiel hetted au chöne anders usgah.
    Au geil gsi, dass vo de Räng immer wieder pushed worde isch!

Zitat von The Fan

S Spiel hät agfange Manne, damn.

Klares Goal auch für mich

hett dänn de Schiri nöd dörfe abpfieffe, bevor de ander uf de Schoner haut? Flüeli hät ja d‘Schiebe bis döt (relativ lang) under sich gha...

hüt de Ahsturm überstah und dänn de Sack zue mache!
    ich wett nöd wüsse wie‘s wird, wänn mir Bern nomal ufcho lönd und am Sa. i d’Halle müend; d‘Serie wär u.U. schnäller kehrt, als paar glaubed...

bisher sind all Spiel knapp gsi und hetted meist au uf die ander Siete chöne kippe.

isch genau so: zum Glück irrelevant, will Lüdenscheid kei Verteidigung hät, aber schlimmer gahts nüme!
    Vor allem gsehsch im Stadion nüt vom Video, im Gägesatz zum Hockey, und mer häts au de Reaktionen ahgseh: es isch gar nüme g’jublet worde, bis s‘Goal nöd def. bestätigt worde isch.

Aber de Reif hät au Rächt gha: Offside isch Offside, egal wieviel MM/CM de Fuess zwiet vorne isch und somit dörfsch es Goal möd geh, wills sust klare Fehlentscheid wär.

Sicher nöd eifach, zum da e gschiedi Lösig finde.... Eigentlich wär Video guet, aber es dörf nöd lang dure + ALL müend verstah/gseh, was genau entschiede wird...

Zitat von ZSColin

Darum lies ich's au nümme. Isch zwar en Tropfe uf de heissi Stei - trotzdem. Isch fascht alles nur bla-bla-bla.
    Ok, echli provoziere g'hört zum Handwerk vom Boulevard. Aber es Fähnli im Wind isch eifach brutal überflüssig.
    Han 1 Artikel vom KZ i de letschte 6 Mönet gläse und behaupte, ich han nüt verpasst oder nöd mitübercho.....

isch ja au gemäss de watson werbig: kei news, nur blabla!
    dank em kz lies ich au kei anderi artikel meh vo döt...

Sorry aber wieso zur hölle kommt heute schonwieder die lugano serie auf srf???? Schon zum zweitwn mal nacheinander....

Und wenn biel heute gewinnt zeigen sie auch wieder diese am Montag weild ja ne entscheidung gäbe oder was? Das nervt lich echt gewaltig...jetzt kann ich das spiel nicht mal sehen :(

au Du häsch PN :winke:

wie wärs mit: hüt müend mir s‘Glück wieder uf eusi Siete zwinge?

https://www.blick.ch/sport/eishocke…-id8189059.html

eigentlich unglaublich, mit was für Dusel die 2 letschte Träffer vo Bern gfalle sind, aber ebe: Glück muesch erzwinge/erarbeite, wänn de Puck nöd vor s‘Goal chunt, chan er au nöd ine...

hüt mit früsche Kräft de Berner s‘Läbe schwer mache, früeh störe, Check wieder fertig mache und kei Strafe neh: nüt neus, scho 100mal gschriebe...

vo mir us dörft s‘Spiel afange, mag nöd so lang warte

aber tragische Enden in den letzten Sekunden, mit dem notwendigen Glück: siehe 2012 und viele andere Titel. Daher lieber gestern das Pech und morgen den Sieg für uns!

wenn wir mit dem Engagement und Wille und mit 3-4 Linien spielen, sehe ich es auch so: mit ein wenig Glück wäre der Sieg in der Serie möglich, aber wird bestimmt hart und lange; Aber nur wenn wir den Kampf etc. weiterhin annehmen und nicht vorzeitig aufgeben. Mit Sa./Mo. Spiel haben wir wenig Erholung, deshalb umso mehr auf viele Linien setzen!

Hoffe schon, dass es in der Serie nicht Zug-mässig wird und wir nach den nächsten 3 Spielen einen Derby-Final schauen müssen. Dafür waren unsere Jungs in den PO bisher zu gut, mal schauen wie's morgen wird....

ehrlich gseit: lieber so wie im 1. Spiel und wieder gwünne, als "1 vo de beschte Spiel in CH" und das (unglücklich) verlüre...

ich gahn devo us, dass es morn umgekehrt sie wird: mir mit (hoffentlich) 4 Linie, wieder Def. first und wänn mir nöd am Afang überrollt werdet, dänn hoffentlich wieder mit em Sieg für eus!
    ...wär nöd schön, wänns das Jahr nur Berner Titel gäbti