isch halt leider scho so, dass Fussball, Hockey, Football und viel anderi Sache nöd guet für HWS, Nerve, Hirn sind und dementsprächendi Spatfolge chönd ha. aber a das dänkt fast niemer i junge Jahre, will de Sport eifach geil isch + Spass macht...
Beiträge von larlf
-
-
schöns Interview, zumne scheiss Thema + vor allem: ganz starch, wie er demit umgaht!
han's sälber grad gseh, wie wenig dass es brucht, dass d'Gsundheit beieflusst wird und au was er seit stimmt leider:
Welche Reaktionen gibt es, wenn Fremde Sie sehen?
"Vielfach wird leider geglotzt, was mich immer noch nervt. Oft reden Leute übertrieben laut mit mir oder gar wie mit einem Kind. Das finde ich schade. Offensichtlich setzen viele Leute jemanden im Rollstuhl immer noch mit einem geistig Behinderten gleich. Speziell ist dem so, wenn jemand wie ich nicht sprechen kann. Häufig stelle ich eine grosse Unsicherheit fest im Umgang mit mir. Das Sprechen mit dem Computer nimmt dann diese Unsicherheit aber relativ rasch."aber er seit au richtig: mer merkts (meist) erst wieder, wänn mer sälber oder s'Umfäld betroffe isch und sust vergisst mer, dass d'Gsundheit eigentlich fast es Wunder isch.
-
Pats vs. Steelers tönt i de Vorbericht chli nach verletzt vs. chrank. Wobie ich vermuete, dass en ahgschlagne meh chraft hät (mit Schmerzmittel), als eine wo Gripp gha hät.
Drum min Tipp, viel Pünkt + änge Ändstand bim Spiel Packers vs. Falcons.
Pats tipp ich uf en klarere Sieg und weniger Drama. -
chli Infos zu de Gastronomie i de Halle:
http://mobile2.tagesanzeiger.ch/articles/58811ac4ab5c3762b5000001 -
hehehe, kenne au einige (ex)Sportler bei der (Büro-, Aussendienst) Arbeit und da entweder unbrauchbar oder absolut super!
Wenn jemand seine Bekanntheit geschickt mit dem Dienst verknüpft, kann er Gold wert sein...
Gibt halt auch da Cunti's & Matthews
-
interessant, wahrschienlich einiges derber als bi eus die früehnere Fuessball Profis, wo mer nach de Karriere sich sälber überlaht und vorher nöd würklich demit befasst, dass es schnäll wieder verbie sie wird.
siehe Björn Werner, wo mit 26i scho hät müese ufhöre. (wobie ich mal devo usgahn, dass er wieterhin mit em Football wird chöne Gäld verdiene, im TV, etc)"Nach drei Jahren schon Schluss
Vor allem aber ist ein NFL-Vertrag keine Garantie auf ein sorgloses Leben. Einerseits können Verträge ungeachtet ihrer Laufzeit jederzeit gekündigt werden. Zudem sinkt seit dem Jahr 2000 die Länge einer NFL-Karriere laut «Wall Street Journal» dramatisch. 2014 war ein Footballer im Schnitt nur noch zwei Jahre und acht Monate unter Vertrag (vgl. Grafik)."
-
interessant, paar hät mer würklich scho vergässe:
http://www.blick.ch/storytelling/2017/nati-stars/index.html -
R.I.P. Franz Jarnach (Dittsches Imbiss "Schildkröte")
"Franz Jarnach ist im Alter von 72 Jahren, nach einer an sich gut überstandenen Operation nun einem Herzinfarkt erlegen"
-
Welles sind eui Favorite für die nöchste Spiel?
Ich wür gern nochli am Rodgers zueluege, find de Typ eifach geil.
Han hüt au gläse, dass anschienend de letscht Spielzug nöd im Playbook gstande segi, fändi no krass. Aber er hät (glaubs) au nach em Spiel öppis devo verzellt, dass er de früehner scho hüfig(er) gmacht hegi...Da no Rück- und Vorschau:
http://www.nfl.com/news/story/0ap…-enticing-bouts -
wellä scho, aber demfall nöd chöne: sorry...
Ich säge, dass de Trainer wenig Iefluss uf e Hierarchie hät, er chan das nur mit Transfer (was ja im Profibereich nöd nur vo ihm bestimmt wird) und evtl. chli mit de Ufstellig beieflusse, alles andere hanged vo de einzelne Type ab, d.h. hauptsächlich über e konstanti Leistig und ihres Verhalte im Team.
was isch dänn genau dini Ussag dezue, Du seisch, er hät viel meh Iefluss: wie dänn, mit wellne Massnahme?
Ich interpretier halt "führende Hand" so, dass er d'Hierarchie nach sie'm Gusto ändere chan und das isch minere Meinig nah nur beschränkt de Fall, will en Ufstieg i de Hierarchi über langi Ziet erarbeitet werde muen und en Trainer meist gar nöd sooo lang bim jewielige Team debie isch. -
zeigt doch au sini persönlich Iestellig und de Unterschied zu andere, wo i jedem Spiel Vollgas gänd!
Entweder bisch zfriede mit em aktuelle Status und freusch Dich über de monatlich Kto.Uszug oder probiersch täglich besser zwerde (+ das gaht nur mit em entsprächende Iesatz, i Training + Spiel) -
und glich gilt das wo der Weise zum Thema gseit hät und zwar i jedem Teamsport
-
isch zum Glück ja nöd dezue cho.
Würklich Werbig vom Feinsten gsi, hin + her und dänn macht er jedes no so lange Field Goal (inkl Timeout) de Typ hät Nervä!s'nöchste Game chan cho [emoji41]
-
Hammer, eifach nur unglaublich geil gsi :)))
-
chum gschriebe, faht am dallas ah, freu mi uf die 2. helfti

han grad nomal zrugg gspuelt: isch bim stand vo 14:3 gsi, bi 3rd + 6 (no 10:30) + er hät de rieme würklich offe gha, während em spielzug...
krass au die beide nöd gsehne holdings, nimm mal ah, dass das quasi tatsache entscheid isch, wo nöd chasch challenge?
-
wow, wänns so wieter gaht, gits e heftigi klatsche!
wie isch das, muen de helm bim spielzug nöd fest-/zuegmacht sie?
minere meinig nah hät de rodgers de kinnrieme nöd zue gha, bim vorherige pass. (3rd + paar yards, hät dänn flag gäge dallas geh, wäge griff as gsicht vom receiver)
evtl hät er de rieme aber scho wieder offe gha, wo ihn d'kamera zeigt hät... -
und ich han immer gmeint, dass sich d'Hierarchie dur die einzelne Spieler(type) ergit.
Wie genau isch dänn de Trainer defür verantwortlich? -
das isch mal en Start..
-
wieso söll er nöd e zweiti Chance verdient ha? (betr. "war's das für mich")
klar, er isch gierig worde, hät en riesige Fehler gmacht und isch defür entsprächend büesst worde!
find ihn sympathischer als vorher, will er no de mänschlicher Iedruck macht und sich wahrsch sälber biitzeli weniger wichtig nimmt (aber glich gseht mer im Interview, dass er sich wehre chan, wänn ihm öppis nöd passt; siehe Bratwurst Test
-
Danke Snowcat!
Mal luege ob hüt wieder uf de Leistig vo Gester usgrueht wird oder obs dra ahchnüpfed.
Betr. Stimmig i de Halle dänk ich, dass mer die hütig Ziet nüme mit früehner vergliche chan:
Ich nimm mal ah, dass es Gester nöd meh "Eventfans" debie gha hät als vor 10-20 Jahr, schliesslich isch d'Halle zu sicher 80% mit SK Bsitzer gfüllt.
Was macht dänn de Underschied us?
Hüt chan mer ohni bedänke mit Frau & (z'chline) Kind a d'Spiel, das isch früehner eher sälte de Fall gsi.
Wieviel Vätere verhaltet sich glich wänns mit Familie oder Kollege underwegs sind?!?
Isch minere Meinig nah de Hauptgrund, dass es nur no bi ganz wichtige Spiel(situatione) super Stimmig git.
Das und no de wichtig Faktor: s'aktuelle Stadion hät nüme viel mit em Tämpel vo früehner ztue und ich hoffe, dass das mit em eigne Stadion korrigiert wird!!!
Nöchi zum Spielfäld und besseri Akkustik chan mer easy baulich umsetzä, siehe Allianz Arena. (Wänn döt e Gruppe vo 20-30 Lüüt im leere Stadion "Toooor" schreied, chunt s'Echo rel. luut retour