Beiträge von larlf

debie isch es doch de Larry gsi, wo immer wieder gschriebe hät, wieviel zämepasse muen, damit mer Meister wird: nur das Jahr müemer irgendwie unbedingt Meister werde, sust simmer de 1. Verlürer und mir händ verseit!
    verstahns irgendwie nöd so ganz, für mich isch es au das Jahr nöd anders als sust: näbed em Team, de Taktik, PP/BP und guetem Teamgeist muen au no biitzeli d'Schiebe für eim laufe oder anders gseit, d'Zebras mitspiele.
    Zudem: es rucked ja all immer nöcher zäme, näbed Bern, lugaNO sind jetzt au anderi Teams debie wo ohni Druck chönd ufspiele und evtl. en Favorit ärgere oder gar use schmeisse!

Schad, aber für ihn wohl e super Glägeheit: mags ihm gönne + wer weiss, evtl chunt er mal als Trainer zrugg?

Chan ja dänn grad mit em Segi zäme de Titel hole, zerst zum Abschied + spöter als Trainer :)

Hät mir als Spieler + als Mänsch/Vater immer gfalle!

cool, wünsche viel Spass!
    i paar min. faht bi mir Countdown Show Pro7Maxx uf ah, sobald d'Kind schlafed, und nachher irgendwänn de Kampf gäg de Schlaf, inkl emne üeble Mäntig...

ich tippe uf 34:27 für d'Falcons.

uf ran.de isch es bi de Abstimmig momentan fast usgliche, da kei Kommastelle ersichtlich sind: 50% Pats, 49% Falcons

wow, also wänn Du min Kommentar als "zutiefst frustriert" empfunde häsch, dänn han entweder ich öppis falsch gschriebe oder Du öppis falsch verstande!
    klar, de Büehler magi nöd, aber das hät privati Gründ, will ich mit ihm z'tue gha han...

s'einzig wo mich würklich frustriert sind Lüüt wo nöd chönd normal diskutiere, wänns um de Rival gaht.

wänn GC abstiegt, dänn isch es halt so + wänn dänn niemer meh gaht go luege, chani au demit läbe: für mich zellt emotional im Fuessball sit langem nur no Bayern, will ich immer wieder gahn go Spiel luege und i de BL chan mer wenigstens bi de meiste Spiel vo Fuessball redä...

ich mag eu die guet Saison gönne, aber es isch und bliebt e Liga tüüfer, mit vielne Klubs wo wiet entfernt vo euem Budget sind und das isch nöd frustriert, das isch Fakt, aber ich lahn mich gern korrigiere, falls die Ussag nöd stimmt.

herrlich, es Interview vomne fcz fan, ohni kritischi Frage.

klar, nach dere starke Vorrundi muen mer nöd unbedingt kritisch sie, aber mit dem Budget/Kader dörf/muen de sofortig Ufstieg au erwartet werde!
    Evtl nöd mit dem grosse Vorsprung, aber ob das nume a Züri lieht, isch es anders Thema. Wobie mer anerkänne dörf, dass ihr nie verlore händ, au wänn mängisch bitz glücklich: das interessiert nachher nüme, nur d'Pünkt zehled!

Au im Cup gäge Basel wär öppis möglich: de Zietpunkt chönt für eu nöd besser sie + ihr händ absolut nüt z'verlüre!

Interessant wirds dänn erst im A, wänn gwüsse Druck ume isch, de UF sini berüchtigt 2. Saison mache dörf und's bestimmt paar Niederlage geh wird:
    Mal luege wie dänn uf + näbed em Fäld reagiert wird, wer dänn würklich öppis us de letschte Saison glehrt hät und nöd wieder i alti Muster verfallt...

du häsch au glaubt, dass ihr mit em Konditrainer nöd abstieged, wieso söllsch jetzt rächt ha? ;)

http://m.srf.ch/sport/fussball…ts-zu-tun-haben

zudem gits no en Verein im A mit Gäldproblem, das langed amigs au, dass mer im schlimmste Fall obe bliebt...

1. müemer nöd werde, de Platz isch für die Chemiegschädigte reserviert und nöd Letschte werde isch eigentlich au nöd schwer; Es sei denn, dass irgendwelchi Fan s'säge händ, wo meined, dass sie uf niemer lose müend...

Zitat von Larry

Klar dürfen sie das.

Lugano konnte das sogar im Final gegen uns machen 2001.

Was man immer machen kann ist das Spiel (vorzugsweise neutral gekleidet) irgendwo im Stadion zu verfolgen.

genau das händ ja auch paar in lugaNo im 2001 gmacht: isch zwar eis vo de schlimmere Spiel gsi, will mir scho vor Spielbeginn erkännt & dementsprächend ahgfeindet worde sind, aber defür isch de Triumph umso schöner gsi!
    ...au wänn mir de Titel mit use ränne händ müese fiere, aber es isch guet, dass es hüt im Normalfall nüme so schlimm isch zw. "normale" Fan.

Han doch scho einigi PO Uswärtsspiel im SK Sektor überläbt, u.a. au bim 4-0 im Wald [emoji12]

herrlichi Erinnerige:
    wär Ziet für de nöchst Titel!!!

für es Provisorium find ich de Entscheid legitim, schliesslich wännd die eigne SK Bsitzer wieterhin a d'Spiel.
    Und nachher haltisch de Gägner eifach mit Kamera + sustige übertriebener Überwachig/Kontrolle vom Gästesektor fern...

uf dem Video scho, Gester uf SFR Sport händs vomne korräkte Entscheid gredet und dänn hani nach paar mal luege gseh, dass er ihn ganz am Afang am Chnü berüehrt!
    Aber er gheit sowas vo theatralisch, allei das hetti e Charte verdient ;)

liverpool - chelsea + minere meinig nah eh schwalbe, aber er hät en gaanz liecht berüehrt, hani dänn i de x-te wiederholig gseh.
    costa isch gfloge, costa hät dänn sälber schwach gschosse + mignolet hät en ghebed!
    chasch en wohl geh, für mich aber eher schwalbe, erst rächt für d'uslegig uf de insle

edit:
    da e zsf, berüehrig gsehsch i dere Iestellig nöd würklich:
    https://youtu.be/Xtd3CfhLkQ8

und da nochli klopp wie er leibt + lebt:
    https://www.google.ch/amp/s/amp.theg…a?client=safari

vielen Dank für die detaillierte Antwort & Deine Einschätzung!

Ich bin halt schon froh, wenn ich einige NHL Spiele pro Saison sehe und habe vom Juniorenhockey in Kanada/USA rein gar keine Ahnung.

...wäre schon krass, wenn ein Schweizer als Erster gezogen würde: für mich irgendwie unvorstellbar, vor allem nach dem Auftritt von Matthews bei uns oder wenn man frühere #1 spielen sieht.

Rangersfan, ist denn Nolan wirklich besser oder halt "nur" vor Hischier eingestuft, weil er Kanadier + Hischier CH-er ist?
    So wie ich noch gelesen habe, war glaubs auch in CH-Medien, ist Nolan vor allem noch vor ihm, weil er einiges grösser/schwerer als Hischier ist.

Die Stats von Hischier sehen schon fein aus, aber Nolan ist bei all diesen Rankings No. 1:
    Nolan: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=201274
    Hischier: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=116244

Denke mal, dass man als No.1 wahrscheinlich einen noch höheren Erwartungsdruck hat, als wenn man ("nur") als No. 2-10 gezogen wird. Somit vielleicht gar nicht soo schlecht, wenn es nicht die 1. wird? Da habe ich zu wenig Ahnung davon, ob das eher Vor- oder Nachteil ist, aber so wie ich es sehe/lese, ist schon vor allem von den jeweiligen No.1 die Rede wie sie performen.

Zitat von ZSColin

Im Sportpanorama händs es zeiget - d'Straf gäge de Baltisberger C. chammer scho geh, leider.
    Würkli cools Game gsi. Völlig verdient - und klar de besser Goali g'ha. Krass isch: Mir chönd e gfühlti Ewigkeit mit 3:5 und 4:5 in Unterzahl spiele und keis Goal kassiere. Aber sobald mer 5 vs 5 sind klinglets bei eus hine. Hallo Konzentration?

Tja, d'Stehplatz-Jungs händ em Fige welle es Bier arüehre, händ aber sin Kolleg troffe .... de Wäger (händ die Meischte sicher nöd erkännt). Hani das guet gfunde? Nei. Aber als Fige so gaaaanz langsam unter de Stehplätz voller Z-Fans durespaziere - au nöd so en intelligänti Idee.

Was mer säge muess: D'Chlotener Stehplätz machet e fantastischi Stimmig! Wänn ich das mit eusne Buebe i de Halle vergliiche ...... e Klass besser!! Chapeau (leider).

larlf: Cool gsi mit dir s'Game z'luege! Und chan mer vorstelle, dass du nach de "Salz-Attacke" dihei no meh Flüssigkeit zu dir gno häsch ..... :wink:

@Colin: Glichfalls! Bin immer froh, wänn öpper näbeddra hockt, wo 1. nöd so viel abglänkt wird und 2. uf + näbed em Fäld viel meh gseht als ich :)

Hehehe, han ja nöd so viel devo g'ässe + s'Fonduebrot nachher isch def. besser gsi!

Zum Spiel:
    Check/Straf hani jetzt au ändlich no gseh, betr. Spielstand + de ander no ohni Stock, das hetti er def. gschieder chöne löse.

De mit de Konzentration und em "verwalte" dörfteds gern abstellä, i de PO und bi andere Gägner chan das au mal i d'Hose gah.