Beiträge von larlf

Zitat von snowcat

na ja, de buffon isch au scho 38-i! de zoff isch bim wm titel 1982 scho 40-i gsi!

und de vanins han ich nur als sackstarche goalie gseh, ha nie gfunde, dass er nahglah hät oder zum flügefänger worde isch! sini erfahrig isch i de nlb sicher gold wert!
    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

guet, Vanins mit Buffon/Zoff vergliche: scho grad chli guet gmeint, au wänn er sicher für CH-Verhältnis en guete Goalie isch!
    Für s'B sowieso, das isch gar kei Frag, aber ihr wännd ja nöd 3 Jahr im B bliebe, oder scho? :floet:

wie gseit, ich find halt amigs d'Option vonere Option für Verlängerig nöd schlächt, so chönd (meist) beid Siete säge ob's Sinn macht und verlürsch nöd z'viel Gäld, falls en andere wettsch.
    Hingäge: wänn ihr 1-2 Jahr bruched zum ufstiege, dänn bisch im A au wieder froh, wännd no en erfahrene debie häsch, wo sich mit emne jüngere chönt abwächsle. 3 Jahr sind nöd schlimm und für d'Fanfamilie sogar super.

Mal luege, was suscht no für Änderige geh wird. Dänke scho, dass Bickel/Forte fähig sind, es guets Team im B zämezs'tellä, zumal s'Gäld ja keis grosses Problem söll sie und ihr sogar no internat. dörfed paar Spiel mache. Zum ufstiege muen dänn aber alles stimme, git no anderi wo au Gäld/Potential händ.

sicher für beid Siete guet: Züri en erfahrene Mah, wo für s'B sicher lange müesst und er hetti in Sion wohl au nüme gross chöne spiele.

edit:
    uuuups, de mit em Vertrag hani wohl z'früeh ufghört läse: 3 Jahr isch aber au für en Goalie gnueg, zumindest i dem Alter!
    Doch en Kompromiss gsi?
    Bickel/Forte: 1 Jahr, Fam.Clan 5 Jahr?

Ich hetti 2 mit Option uf 3ts optimal gfunde, nimm nöd ah, dass er günstig isch + jünger wird er au nüme.

naja, isch ja erst nach em 2-1 gsi, wänns mir rächt isch + so en Penalty chan's immer geh.
    Han en no bitz sträng gfunde, au wänn halt wohl zu 100% gerächt pfieffä. Hand hät döt nüt z'zueche, aber isch minere Meinig nah nur an Ball cho, will de ander mit em Kopf a sini Hand dra cho isch.

Müend eifach gäge d'Franzose vorlegge und die letschte Minute mit meh als 1 Goal füehre :mrgreen:
    Dänke, dass da no viel möglich isch, nöd nur bi/für eus und bin eigentlich überrascht, wie spannend dass es trotz de vielne Teams isch!
    Bisher fast nur interessanti und vor allem gueti Spiel gseh, DE/Polen eher nöd soo toll, aber halt spannend. d'Namittagsspiel hani au nöd gross chöne luege...

Zitat von Larry

Die alte Problem: Vorne Chancentod und hine immer guet für es Gägegoal.

Bin aber au zfriede mit de Schwiiz.

Achtelfinal werdeds mache und meh chan mer nöd erwarte!

Im Allgemeine scho, aber ich finds z'eifach, wänn mer sich immer mit em Minimum zfriede git ;)

Erst rächt, wänn mer Ussage vo de Spieler sälber ghört.
    Drum find (au) ich: mir händ no einigi im Team wo def. zu meh fähig wäred + das wetti mal wieder imne wichtige Spiel gseh. Sie händs scho einigi Mal zeiged, dass sie's chönd.

bin glicher Meinig: schad für die kämpfende Albaner, aber guet für eus.
    Ich wür eusi aber au gern so ränne gseh + zwar all 11 uf em Fäld und nöd nur 1 Halbziet...
    Ich wär für e Dänkpause für Seferovic/Schahggi, dänn chönds im VF ihri Trotzreaktion zeige!

Tagi dezue: http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/…/story/18513595

93 Ja, 19 Nei und 6 enthalte
    "Die Grünen lehnten das Stadionprojekt ab. Ausschlaggebend dafür sei der gewählte Standort. Eine Umzonung des Areals widerspreche ihrer Grünstadt-Initiative. Für die AL ist die Arena «ein zu teurer Traum». Der Stadtrat habe ein überaus grosszügiges Subventions-Päckli geschnürt, von dem andere nur träumen könnten."

Ähm, wie isch das mit de Opere nomal gsi?
    und wänn das so isch:
    "Das Parlament genehmigte ausserdem einen Objektkredit von 2,8 Millionen Franken für die Altlastensanierung des Schrebergartengebiets in Altstetten und einen Objektkredit von 1,9 Millionen Franken für Erschliessungsmassnahmen."
    dänn frög ich mich scho: wo genau isch jetzt da die "Grüen Flächi" wo "verlore" gaht?

Sorry, isch Ziet wänn das Zeugs ändlich umgrabe wird und mir es Stadion überchömed!
    Ich hoffe scho, dass es dure chunt, Gäld schient ja nöd soo grosses Thema gsi sie (wenigstens bisher).

yups, Seferovic + Shaq händ bisher def. super Ego, aber im Verglich zum Eigebild no gar nüt zeigt!
    2. Hälfti def. besser + Sieg wär au möglich gsi, dh eigentlich dörfe oder müesi sie...
    Aber dank de vielne Teams müesst VF scho mal erreicht sie.

hämmer meh Chance oder meh Offside gha?
    Wieder paar uf em Fäld, wo bisher immerno nüt bracht händ, wär mal öppe Ziet wänn all de Finger use neh würed!
    Schad, dass de Schiri Penalty pfiefft, aber au es "Lichtsteiner Problem", dass er immer hebed.
    Bisher wär es Unentschiede wohl gerächt, aber wänn alles gerächt wär, wär ich viel wieter vorne bim tippe :)

Zitat von Larry

Fasch nöd möglich! :evil: :evil: :evil:

Florida ich komme..... :cool:

doch, wännd sogar hinder enere Fuessballpussy uf em letschte Platz bisch :)

mal luege, ich ändere jetzt mini Tipp nüme, hät mich scho 8 Pünkt kostet, die kurzfristige Änderige!

gits kei reglä für retro shirt? à la, min. 30 jahr her...

oder anders gseit: de momänt, wännd dich no älter fühlsch, will 92-94er trikots als retro uswahl ahbotte werdet

Han bi Wales au gjublet, bis ich gmerkt han, dass ich am Abig vorher min Tipp gänderet han :(
    Cool isch au, dass Tipp vo de andere gsehsch, wie gester:
    10 mal 1:1, 2 für Belgie + 2 mal 1:0 Italie, da hani bim 2:0 au müese juble, damits wenigstens es biiitzeli spannend bliebt + ich de 10er nöd scho nach de 2. rundi chan überwiese.
    Bonusfrage händ au fast all glich, hett vo mir us ruhig no paar zuesätzlichi dörfe geh...