Beiträge von larlf

es gwünned eh nur die wo kei Ahnig händ, egal mit wellne Reglä, gäll Thomi ;)

zeigt au en Fall bi eus im Gschäft:
    Kolleg füehrt mit Abstand, chan aber chum d'Reglä + hät scho s'ganzi Turnier tippt... (+ nei, döt machi nöd mit, langed wänni da um de letscht Platz kämpfe :)

demfall dreamböxli (= db) über sat oder gaht das au anders gratis?
    will db chasch ja au ohni sat, isch nur e frag vom modäll.
    ich fänds eifach müehsam, wänn ich verschiedeni abo müesst mache, zum 1 liga komplett luege.
    aber sport uf tvair tönt (ändlich!) cool, das hani nöd gwüsst

wieso über sat?
    sky oder tc macht ja kein unterschied, da eurosport d'friitigsspiel hät :(
    gemäss 1. bericht sölls au glich tüür bliebe, da sie defür mo.spiel vo de 2. liga zeiged?!?
    chani nöd ernst neh + wär für mich eher en grund für d'db us em chäller zneh. isch sust scho abzocke, mit dem scheiss basis paket, wo kei sau brucht, usser will sust de sport allei nöd chasch abonniere.
    sky de wär cool, will mit sky to go chasch uf mobil luege, was ja mit tc nöd möglich isch :(

def. tragisch + was ich nöd verstahn: gits nöd au natürlichi todesarte?
    muens grad sälbstmord sie, nur will kei fremdiewürkig ersichtlich isch?
    klar isch de verdacht nöch + d'chance wahrschienlich gross, aber sust liest mer niened vomne sälbstmord und ich find die ewige spekulatione denäbed.
    er isch ja in behandlig gsi + demit a d'öffentlichkeit, au drum tönts für mich nöd logisch.
    aber falls es depressione gsi sind, dänn isch es leider für eus eh nöd nachvollziehbar + änderet au nüt dra, dass sini familie mit dem schicksalsschlag muen umgah.

:)
    ich han mich meist am gägner ahpasst + nur falls er's nöd anders verdient hät provoziert.
    aber i tippspiel bini meistens schlächt, usser bi interwetten, wo sich ienahme/usgabe über all die jahr ungefähr usgliche händ.
    aber ich überleg mängisch zviel, statt em buchgfühl vertraue, drum kämpf ich wohl eher gäge d'pussy ;)

Zitat von Thomi

Ahaaaaaa dä Auston isch mitem ZSC zwei mal Qualisieger worde :shock:
    Da hani wohl ei Saison verschlafe :roll:

Guete Morge Thomi :)

Danke, demfall hani das glich richtig ghört, isch mir aber z'doof gsi, zum nomal zrugg "spuele" zum's bestätige.
    Zeiged halt scho wieviel Ufwand hüt zTeil für so Bericht triebe wird...

eusi händ das dänk nümme nötig, so eifachi sache immer + immer wieder z'üebe, schliesslich sinds i de nla und drum jede en star; da üebsch gschieder die technisch hochstehende trickli!

die wo kei Ahnig händ, sind meist am schlimmschte. will sie resultat tipped, wo kein "normale" wür mache + dänn triffts glich ie...

aber ich gsehn mis mitmache sowieso als: spänd für anderi + spiel spannend mache ;)

Für mich isch halt d'Halle nach em Umbau nüme s'gliche wie de Tämpel + drum wür ich mich uf es richtigs Hockeystadion freue!

@Colin, muesch halt dänn au wächsle, bin i de gliche Branche bliebe + somit chasch min neue Arbeitgeber easy "errate", wännd weisch dass ich fast direkt über d'Gleis chönt ;)

Wäg de Stimmig, siehe Allianz Arena: da chasch us gar nüt es bitzeli "Lärm" anebringe, mit bauliche Massnahme.
    (30 Lüüt wo im leere Stadion "Goal" schreied, ghöred döt s'Echo...)