Beiträge von larlf

wär ja tragisch wännd im Fuessball nur Usduur würsch trainiere!
    Das häsch ja scho vor 30 Jahr gwüsst, dass nach de Usduur no d'Sprützigkeit brucht.
    Fändi gar abartig, wänn das nöd gmacht worde wär: machsch ja i jedem Training echli...
    Kern isch weder en eifache, no beliebt gsi, drum isch glich d'Frag, ob mer jetzt eifach ihm alles chan i d'schueh schiebe?
    Spieler sölled mal ändlich Eigeverantwortig überneh, sind doch kei Schuelbuebe meh?!?

klar, als Zueschauer isch s'Offside scho besser, aber als Verteidiger find ich's müehsamer als früener:
    chasch 5 is "Offside" laufe lah, aber will de wo de Ball überchunt richtig staht, isch es dänn kei Offside...

Zitat von snowcat

uf jede fall hani grad beschlosse, das ich am sunntig uf sion gange. mache e sl abschiedstour! :razz:

das hani im 2012 im Final au jedesmal gseit: gahn go s'letschte Spiel vo de Saison go luege + am Schluss sind mir Meister gsi ;)

bin s'letschtmal vor öppe 20-25 Jahr im Wallis im Stadion gsi, gseht glaubs hüt no glich us wie damals.
    mal luege obs Pünkt git, es rächnet wohl niemer demit + drum isch au de Druck nöd ganz so gross; Zudem händ ihr ja gueti Erinnerig a Sion...

glich wie bi de offside regle: hani früener viel eifacher/besser gfunde, aber git halt lüüt wo alles verbessere wännd.
    1 mal söttsch scho penalty geh, aber das hät nüt demit ztue, dass 20 sek nach ahpfiff es goal überchunsch, mit 8 lüüt! im eigne strafruhm gäge 3-4 gägner; das isch scho fast fcz mässig...
    und wännd am gägner so en schub gisch + glichziitig nöd reagiersch, dänn chunts halt so use...
    schad, aber mal luege wie die 2. saison vom klopp wird, ohni internat. spiel

Martin Schmidt, Mäse Koller + René Weiler sind kei wältwieti Spitzetrainer, aber für CH Verhältnis eigentlich scho! Finds cool, was sie bisher mit ihrne Teams gschafft händ.
    Hät de de Canepa eigentlich s'Trainerdiplom scho oder holt er das nöchst Saison no nah? :nixwiss:

das befürcht ich leider au, aber ich hoffe natürlich uf LFC, au damit de Götze wieder zu sim Papi chan und nöd zu Lüdenscheid muen, aber hauptsächlich wills nur 1 Klub git uf de Insle

Zitat von snowcat

genauso wie ich bimene abstieg vo niederhasli 3 täg party hett, gahts mängem vo dete genau glich wänn mier abstiged!

isch eifach so und au absolut richtig! ghört zum fuessball und isch teil vom fan si! alles anderi sind interesserti, aber kei fans...

ach, mir sind ebe so lieb + schriebed das nöd da drin:
    da drin hämmer lieber mitleid mit eu (das isch no viel schlimmer, merked aber nöd all :)
    + 3 tag fiere magi i mim alter au nüme wägemne schietere vomne "konkurränt", höchstens wäge eigner gueter leistig! ...und die isch bi eus ja die rückrundi au nöd vorhande gsi + nöchst saison wirds au wieder schwer, usser wänn vaduz/lugano dobe bliebe sötted ;)

mal luege, zerst "müend" ihr def. abstiege: de nöchst Spieltag wird entscheidend sie, dänk ich mal.
    Zueschauer bi eus hangt au vo de nöchste Saison ab, wie d'Resultat sind, aber grossi Änderig erwartu nöd, nur wäg dene 2 Spiel gäg eu; Vaduz/Lugano hämmer au die Saison scho gha + gäge Lausanne wirds halt gschönt...
    Wird jedefalls en interessante Summer, egal wie die beide Spiel usgönd :)
    Aber wär scho trurig, wänn mir als einzigi Zürcher i de SL müessted imne fremde (Liechtathletik)Stadion spiele ;)

Zitat von Blackstar

Immerhin hast du Visionen. Kurz vor einem möglichen Abstieg schon wieder darüber nachzudenken wir man dem Basel den Titel wegschnappen könnte. Im Lotto gewonnen ?

herrlich, han s'gliche dänkt!
    (wänns de Canepa gseit hett, hetti Verständnis gha...)

Und nur will Basel momentan leider kein Gägner hät, heissts nöd, dass es e Schrottliga isch + sie schlächt sind: mit dem Vorsprung + zTeil internat. Spiel, isch logisch, dass au mal Pünkt abgisch!
    S'Schwere a de hütige Ziet isch, dass e Saison lang konstant Leistig bringsch und wännd no internat. debie bisch, umso meh.

Klar chasch eusi Liga nöd mit de umliegende Vergliche, aber mir händ au weniger finanz. Mittel + drum isch es nur Logisch, dass mir e Usbilderliga sind. Au das macht d'Konstanz schwer, wännd immer wieder neui Spieler muesch sueche, will die Beste wegkauft werdet.

problem isch halt für jede trainer/führwehrmah:
    wänn die "verteidigung" wieder so absolut profi unwürdig umestaht, dänn muesch viel goal mache, dass glich pünkt holsch!
    + ihr müend pünkt hole, sust langeds nöd. aber glichziitig söttsch mal keis goal übercho, will sust wieder panik usbricht?!?
    isch/wird nöd eifach, zumal st.galle au pünkt chan bruche...

scho krass!
    wieso lahr er de sämi nöd nach em Spiel gah?
    stattdessä muen er sich no vomne charakterlose Mob abwähle lah...
    mal luege wer am 12i vorgstellt wird.

...und parkiere chan er au nöd, de canape :)

eigentlich händ ihr ja Glück, dass nur s'letschte Spiel gäge Vaduz gwunne werde muen: uf de Mäntig gäge Gülle wirds wohl eher schwer, zum öppis neus iestudierä!

aber wer weiss, evtl. spieleds ja wie de scB uf eimal völlig befreit uf und händ dezue no s'nötige Glück wo's brucht?
    wobie ich mir das nöd rächt chan vorstellä, dass sie befreit ufspieled: suscht wär's ja doch am Sämi gläge?

nimmt mich scho brutal Wunder, wer de Canepa a d'Linie stellt!!!
    ob er wieder öpperem en 5-Jahresvertrag git, statt nur en Füürwehrmah für die letschte 3 Spiel?

aber er wird das bestimmt Tage- + Nächtelang mit sim Sportchef zäme bespräche und dänn die gmeinsam Entscheidig no vom Finanzminister absägne lah :nixwiss: :mrgreen:

no isch es nonig verbie! au wänns nach dem spiel wohl eher schwer zum glaube isch, aber d'gägner wo chömed chönd glich gschlage werde, nach motto: mir händ nüt meh z'verlüre, jetzt erst rächt!
    eigentlich chönteds es, das händs ja ganz churz bewiese; bevor s'0-2 cho isch, hetteds au de usglich chöne mache.
    aber was nachher d'verteidigung botte hät, isch wohl knapp 3. liga würdig, wänn überhaupt...