Beiträge von larlf

ach Larry, du weisch nöd wieviel ich täglich bi de Arbeit beobachtet + mini Tätigkeit sogar gfilmt wird :mrgreen:

lahn mich gern überrasche, aber ich glaube glich nöd dra, zumindest nöd jetzt scho!
    wänns es die paar Jahr möged i undere Ligene durehebe, dänn wahrsch scho. nur frög ich mich dänn: wieso genau isch en Matthews zu eus cho?
    weiss nöd, ob mer inere AHL mit dere ganze Reiserei meh Fortschritt macht, als wänn mer bi eus über paar Jahr konstant spielt (sich im Training verbesseret) und i PO chan Verantwortig überneh: händs beides bisher nonig gmacht...

ok, dänn bewirb ich mich demfall au für en CEO Poschte: isch au e Herusforderig!
    ich bin halt de Meinig, dass mer sich realistisch sött ieschätze und usere Herusforderig gern mal schnäll e Überforderig chan resultierä...

finds glich wie bi de CH-Fuessballer: zerscht mal da paar Jahr i de oberste Liga etabliere und konstant Leistig zeige, bevor mer inere guete Liga versuuret oder gar abgschobe wird.

für PO muen halt würklich Alles stimmä und en gwüsse Ruck dur s'Team gah, zum mitenand das Teil z'riessä und s'Glück uf sini Siete zwinge!
    bin au de Meinig, isch zwar gäg de 8ti gsi, wo aber dur ihri Situation eher zämegruckt isch und i de PO befreit hät chöne ihres eigentlich Potential usspiele. Wänn mir die erste 2 Spiel gwunne hetted, wäred wohl au mir im HF gstande, aber hämmer/simmer nöd und drum muen mer nomeh alli Positione (im + usserhalb vom Team) analysiere, aber deswäge nöd alles uf eimal ändere.
    Mit em Coach wird mal en erschte Schritt gmacht, dänn gits no paar neui Spieler und dänn lueged mir wieder im Herbst und nomeh im Früehlig.

Chan eigentlich mal no öpper die Natipause vor de PO abschaffe?!? Find die immerno sowas vo überflüssig und absolut nöd förderlich!

Zitat von Der Weise

Vielleicht können wir auch noch den Namen ändern.......

lol, kloten lions und en Neuafang im B mache?

finde au, dass eusi ganz Füehrig nüt taugt, die letschte Jahr sind absolut verschwändet gsi.

frög mi aber ernsthaft, was genau die Junge all i de USA mache wännd?
    Erhoffeds sich nachher eifach meh Lohn, wänns zrugg chömed, wills mal döt inere Minor gspielt händ?
    Wür glaubs viel Gäld wettä, dass keine vo eusnä wo jetzt gaht i de nöchste paar Jahr regelmässig NHL spiele wird.

Ich bin eifach mit vielne Sache wo Du schriebsch oder Wörter wo du defür nutzisch nöd ieverstande: wie wettsch Du wüsse, wie's i einzelne Spieler und im Team sälber usgseht. Ob Spieler hungrig sind oder wie die sogenannt Kultur im Team isch?
    Das sind alles Sache, wo sich je nach Situation ändere chönd und natürlich schlächt sind, wänn mer nöd Meister wird oder so früeh usscheidet.

Minere Meinig nah gännd all 100%, bis uf evtl. de Cunti (aber bi ihm gsehts wahrsch. nur so us?!? :-), und das wo Du meinsch, isch wohl eher, dass mer halt nöd viel meh als s'normale macht.
    Das chunt aber au mit gwüsse Spieler, wie en Büehli, Kennins, etc. wo immer Vollgas gänd und au vo dem läbed. Söttig Spieler chönd anderi mitriesse, aber halt au nöd i jedem Spiel.
    Da ghöred no anderi Faktore dezue, wie s'notwändige quäntchen Glück und dass würklich all in Form sind, d.h. gnueg Spiel/Praxis i de Bei händ.

Bi eus hät i dem Jahr weder d'Mannschaftszämestellig no d'Form vo einzelne Spieler zu 100% passt, aber das hät nüt demit z'tue, dass nöd die einzelne Spieler probiered s'Beschti z'geh. Es macht aber def. en (grosse) Unterschied us, ob 95% vom Team viel Spiel i de Bei hät und uf es System iegspielt isch oder ob das ebe nöd vorhande isch; Sprich au zbsp all Linie immer wieder duregwächslet werdet, us wellne Gründ au immer.

Somit isch de Fehler bi: Sportchef, Trainer, Spieler und Verletzigshäx, d.h. bi allne und nöd nur bi einzelne. Aber deswäge muen mer es Team wie euses nöd ganz uf de Chopf stellä, sondern bi de wichtigste Positione verändere. En neue Coach + gwüssi Spielertype hole. En neuä Sportchef bruchts minere Meinig nah nöd oder zumindest nonig: da gits wohl i de Schwiiz nöd mänge, wo das wür besser mache und au da isch d'Frag, wieviel Macht hät er überhaupt? Isch en Rundblad vom Crawford gforderet und en andere mögliche Zuegang abglehnt worde? Alles Sache wo mir als Ussestehendi nöd wüssed...
    Fehler chönd all mache und mached au all, drum isch es wichtig ob mer die erkännt und wie mer druf reagiert!

Zitat von snowcat

Die ZSC Lions auf Trainersuche: Die Versuchung NHL bleibt
    http://wat.is/ijy1jBAA6ECkBrSA
    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

was ich guet finde, de Eggi schient def. lernfähig z'sie:
    Aber eines steht für Edgar Salis fest: «Wir werden nur einen Trainer aus Nordamerika engagieren, der keine Ausstiegsklausel für die NHL will. Entweder arbeitet einer ohne Wenn und Aber für uns – oder er lässt es bleiben.»

Drum hoff/vertrau ich au druf, dass er näbed em richtige Coach au die Lüüt holt/ersetzt wo eus das Jahr uf em Iis gfehlt händ.

sorry, aber sälte so en huere Seich gläse! Zeig mir 1 Team wo nöd gwünne wett, das fangt bim chlinschte ah und hört au nöd uf nur will mer defür bezahlt wird!
    Egal i wellere Liga öpper spielt, mer wett immer gwünne oder zumindest es guets Spiel zeige, suscht macht mer per se kein Sport gäge anderi. Dänn chasch chli um de Griefesee go jogge oder vo mir us en Drache a de Schnuer dur d'Luft zieh, aber mit dem wo du schriebsch, wür ich nöd mal mini Usrüschtig ahlegge, wills verschwändeti Ziet wär.

was mich am meiste nervt, dass bern (gemäss kz bericht) mit 4 linie spielt + mir immer gseit händ, dass genau das eusi stärki isch; wo mir i de po aber (fast) nie händ dörfe zeige!
    klar langed 4 linie allei nöd, spieler + goalie müend au e gwüssi form ha, aber ich glaube, dass mir mit schlegel min. über 2-3 spiel hetted müese mit allne linie durezieh.
    im nachhinein weiss mer, dass es nöd schlächter als jetzt usecho wär...

und wänn de eggi am kz glaubt, werdet au mir nöchst saison wieder en na coach a de bande ha; ich wür lieber em ehlers d'chance geh.
    im schlimmschte fall chömmer dänn au s'fäld vo hine ufrolle :-))

aber jetzt wo de Chiumiento fit isch, jetzt trifft er ändlich :floet:

mich nimmt vor allem Wunder, wie eues Team nach de EM usgseh wird, wänns vo de 3 Spielerversteher(in) zämegstellt worde isch. Es isch ja nöd devo usz'gah, dass de Sämi gschickt wird, jetzt nachdem d'Wändi gschafft isch und d'EL Plätz nüme wiet weg sind. Oder vereifacht gseit, de Abstieg sött mer wohl def. verhindere chöne, us wellne Gründ au immer...

da no en andere Artikel über en Trainer wo (momentan) sehr viel Richtig macht, ich mags ihm gönne und hoffe, dass sie direkt i d'BuLi chömed:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/17310427

Zitat von Larry

So sollen die Lakers laut der NZZ zu den möglichen Bietern der Kloten Flyers gehören und würden die NLA-Lizenz gleich für sich selbst beanspruchen und die Kloten Flyers als ihr Farmteam in der NLB weiterführen. :rofl:
    http://www.hockeyfans.ch/news/meldung/40222

wänn hüt 1. April wär, wär das morn eine uf de Lischte: inegheit!
    das wär ja eigentlich d'Höchststraf für jede Waldbueb, wänn das passiere wür...: so geil :mrgreen:

und was de Berner halt au gläge chunt: sie mached no meh als de Erfinder vom absolute Understatement, eine uf "ui, das isch ja soo glücklich, dass mir da sind, mir wüssed gar nöd wieso..."
    klar händs es nur knapp i d'PO gschafft und dementsprächend e schlächti Quali abglieferet, aber vom Kader her und vo de Ieschätzig am Afang vo de Saison isch Bern def. en Meisterkandidat sit mir sie nöd gmacht händ, hät sich de Knopf glöst und sie sich ihres Glück erspielt und dänn laufts halt au gäge Daffos!
    zeigt mir halt wieder, dass Quali nur en geringe Wert beträffend em Titel hät, vor allem wänn mer i de PO nöd chan umstelle und als Team s'eigne Goal richtig verteidigt und de Gägner mit Schüss iedeckt, aber die nützed meist nur, wänn au am Goalie d'Sicht verdeckt wird.
    läck gaht das no lang, bis d'PO wieder afanged :shock:

Zitat von Blackstar

Ich weiss 99.99 % interessieren sich nicht mehr für die Playoffs sondern für den FCZ.......

Daffos mit den gleichen Problemen gegen Bern wie wir. Mindestens in Spiel 1....

Wo isch Playoff?
    Hock ei isch verbie, git das Jahr leider kein Meister und de Summer isch da :geil:

denä wo lueged, viel Spass: ich tuen mir das nöd ah, da luegi lieber anderi Sportarte... Isch Basel scho usgschiede?

einerseits kann man sagen: der Z braucht einen gestandenen Mann an der Bande, weil man damit meint, gewisse Probleme zu eliminieren.
    Dass dann solche Personen meist nicht gewillt sind bis zu Pensionierung in der Schweiz zu bleiben, ist ein anderes Thema.

Ich bin auch der Meinung, dass wir nicht Real/Barca des Eishockey sind, wo die grossen + erfolgreichen Coaches Schlange stehen. Da gibt es durchaus andere Möglichkeiten, um in die NHL zu kommen; Welche momentan sicher das Höchste für einen Eishockeyverrückten ist.

Beispiele gibt es in der BuLi:
    - Pep zieht weiter, weil er mehr Freiheiten in der Teamzusamnenstellung möchte (einer der vielen Gründe)
    - Wer hätte jedoch Tuchel zugetraut, dass er das Team noch weiter als die Kultfigur bringen würde? Bisher hiess es immer, dass er nur ein Schatten vom Klopp sei.

Gibt sicher viele andere Beispiele für beide Seiten, ich persönlich bevorzuge aber "lokale" Lösungsansätze, weil diese meist länger bleiben + die Verhältnisse kennen.

Sollte es in die Hose gehen, können wir ihn immernoch rauswerfen und danach Meister werden :)

habe zwar den Beitrag auch nicht gesehen, aber provokativ kann man durchaus sein, solange es anständig bleibt.

thomis einwand betr. unterstützung ist ok.
    meiner meinung nach soll aber respekt nicht von gewissen sachen abhängig gemacht werden, sondern generell jedem! gelten; auch wenn er en waldbueb oder bergaffe ist :)
    sticheleien gehören zum sport/leben, auch wir haben unsere übernamen, aber eben: immer mit dem nötigen respekt und auch im normalen rahmen! welcher leider in der anonymen i-net (+ kommentarfunktionen) zeiten zteil massiv missachtet wird.
    viele vergessen, dass sie jederzeit selber "opfer" werden können, je nachdem verarbeitet man das einfacher oder eben nicht.
    als langjähriger Z fan ist man sich solchen kommentaren gewohnt und man kann sie getrost ignorieren und heute abend jegliche kommentare dazu verschieben oder ganz löschen, sonst wissen wir nie wer der neue coach wird ;)

ausser evtl dem hinweis, dass man das forum auch mal finanz. unterstützen könnte!

wieso han ich s'gfühl, dass du gwüssi Vorurteil häsch? :roll:
    Wer hät Dir gseit, dass öpper en Ehlers nöd ernst nimmt, usser demfall Dir?

meinsch würklich eusi Spieler würed e Saison lang à la anno-dazumal Ostblockmässig trainiere oder wieso söll genau en Russ de richtig Trainer für das Team sie?

Mir wär am liebscht öpper wo i de Schwiiz a sim/sine Team gmässne Erfolg gha hät und eusi Spieler/Verhältnis kännt oder dänn öpper wo i sinere Liga über längeri Ziet Erfolg gha hät, welli isch mir eigentlich egal.

cool. jetzt müesst mer no wüsse, wänn er am flughafe isch, dänn würs sich no lohne au z'gah. isch def. günstiger und vor allem wohl au eifacher, als nachher i de nhl