Beiträge von larlf

aber jetzt wo de Chiumiento fit isch, jetzt trifft er ändlich :floet:

mich nimmt vor allem Wunder, wie eues Team nach de EM usgseh wird, wänns vo de 3 Spielerversteher(in) zämegstellt worde isch. Es isch ja nöd devo usz'gah, dass de Sämi gschickt wird, jetzt nachdem d'Wändi gschafft isch und d'EL Plätz nüme wiet weg sind. Oder vereifacht gseit, de Abstieg sött mer wohl def. verhindere chöne, us wellne Gründ au immer...

da no en andere Artikel über en Trainer wo (momentan) sehr viel Richtig macht, ich mags ihm gönne und hoffe, dass sie direkt i d'BuLi chömed:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/17310427

Zitat von Larry

So sollen die Lakers laut der NZZ zu den möglichen Bietern der Kloten Flyers gehören und würden die NLA-Lizenz gleich für sich selbst beanspruchen und die Kloten Flyers als ihr Farmteam in der NLB weiterführen. :rofl:
    http://www.hockeyfans.ch/news/meldung/40222

wänn hüt 1. April wär, wär das morn eine uf de Lischte: inegheit!
    das wär ja eigentlich d'Höchststraf für jede Waldbueb, wänn das passiere wür...: so geil :mrgreen:

und was de Berner halt au gläge chunt: sie mached no meh als de Erfinder vom absolute Understatement, eine uf "ui, das isch ja soo glücklich, dass mir da sind, mir wüssed gar nöd wieso..."
    klar händs es nur knapp i d'PO gschafft und dementsprächend e schlächti Quali abglieferet, aber vom Kader her und vo de Ieschätzig am Afang vo de Saison isch Bern def. en Meisterkandidat sit mir sie nöd gmacht händ, hät sich de Knopf glöst und sie sich ihres Glück erspielt und dänn laufts halt au gäge Daffos!
    zeigt mir halt wieder, dass Quali nur en geringe Wert beträffend em Titel hät, vor allem wänn mer i de PO nöd chan umstelle und als Team s'eigne Goal richtig verteidigt und de Gägner mit Schüss iedeckt, aber die nützed meist nur, wänn au am Goalie d'Sicht verdeckt wird.
    läck gaht das no lang, bis d'PO wieder afanged :shock:

Zitat von Blackstar

Ich weiss 99.99 % interessieren sich nicht mehr für die Playoffs sondern für den FCZ.......

Daffos mit den gleichen Problemen gegen Bern wie wir. Mindestens in Spiel 1....

Wo isch Playoff?
    Hock ei isch verbie, git das Jahr leider kein Meister und de Summer isch da :geil:

denä wo lueged, viel Spass: ich tuen mir das nöd ah, da luegi lieber anderi Sportarte... Isch Basel scho usgschiede?

einerseits kann man sagen: der Z braucht einen gestandenen Mann an der Bande, weil man damit meint, gewisse Probleme zu eliminieren.
    Dass dann solche Personen meist nicht gewillt sind bis zu Pensionierung in der Schweiz zu bleiben, ist ein anderes Thema.

Ich bin auch der Meinung, dass wir nicht Real/Barca des Eishockey sind, wo die grossen + erfolgreichen Coaches Schlange stehen. Da gibt es durchaus andere Möglichkeiten, um in die NHL zu kommen; Welche momentan sicher das Höchste für einen Eishockeyverrückten ist.

Beispiele gibt es in der BuLi:
    - Pep zieht weiter, weil er mehr Freiheiten in der Teamzusamnenstellung möchte (einer der vielen Gründe)
    - Wer hätte jedoch Tuchel zugetraut, dass er das Team noch weiter als die Kultfigur bringen würde? Bisher hiess es immer, dass er nur ein Schatten vom Klopp sei.

Gibt sicher viele andere Beispiele für beide Seiten, ich persönlich bevorzuge aber "lokale" Lösungsansätze, weil diese meist länger bleiben + die Verhältnisse kennen.

Sollte es in die Hose gehen, können wir ihn immernoch rauswerfen und danach Meister werden :)

habe zwar den Beitrag auch nicht gesehen, aber provokativ kann man durchaus sein, solange es anständig bleibt.

thomis einwand betr. unterstützung ist ok.
    meiner meinung nach soll aber respekt nicht von gewissen sachen abhängig gemacht werden, sondern generell jedem! gelten; auch wenn er en waldbueb oder bergaffe ist :)
    sticheleien gehören zum sport/leben, auch wir haben unsere übernamen, aber eben: immer mit dem nötigen respekt und auch im normalen rahmen! welcher leider in der anonymen i-net (+ kommentarfunktionen) zeiten zteil massiv missachtet wird.
    viele vergessen, dass sie jederzeit selber "opfer" werden können, je nachdem verarbeitet man das einfacher oder eben nicht.
    als langjähriger Z fan ist man sich solchen kommentaren gewohnt und man kann sie getrost ignorieren und heute abend jegliche kommentare dazu verschieben oder ganz löschen, sonst wissen wir nie wer der neue coach wird ;)

ausser evtl dem hinweis, dass man das forum auch mal finanz. unterstützen könnte!

wieso han ich s'gfühl, dass du gwüssi Vorurteil häsch? :roll:
    Wer hät Dir gseit, dass öpper en Ehlers nöd ernst nimmt, usser demfall Dir?

meinsch würklich eusi Spieler würed e Saison lang à la anno-dazumal Ostblockmässig trainiere oder wieso söll genau en Russ de richtig Trainer für das Team sie?

Mir wär am liebscht öpper wo i de Schwiiz a sim/sine Team gmässne Erfolg gha hät und eusi Spieler/Verhältnis kännt oder dänn öpper wo i sinere Liga über längeri Ziet Erfolg gha hät, welli isch mir eigentlich egal.

cool. jetzt müesst mer no wüsse, wänn er am flughafe isch, dänn würs sich no lohne au z'gah. isch def. günstiger und vor allem wohl au eifacher, als nachher i de nhl

im liechtathletik stadion find ich alles über 20.-, für kind, z'viel verlangt!

verstahn au nöd, wieso mer en cupfinal vo gfühlte 100-200m entfernig söll ahluege, wänns besseri stadie defür git.

das mein ich au nöd wäge züri, sondern bin sit ca 30 jahr dere meinig, dass ines fuessballstadion kei bahn ghört!!

eimal meh ziet, dass es ändlich au in züri bwieder em sport entsprächendi stadie git...

bin au am messier sinere meinig!
    mit emne modäll ahglehnt a d'nhl chasch eher wirtschaftlichi bedingige duresetze, wie zbsp salaty cap, sicherheite uf paar jahr use, etc
    zudem chan sich jede klub dem kreis ahschlüsse, wo all die bedingige erfüllt, dänn fühlt sich au niemer usgschlosse + mir hetted zuesätzlich e usbildner liga; tendänz gaht ja eh scho i die richtig.
    wer wett scho go playout luege?

ob das guet isch, gäge Vaduz go wächsle? (Grundsätzlich bin ich aber dere Meinig wie Der Weise, dass mer bi de glichwertige de Jünger söll laufe lah)
    nach em Bock vo gester, ich han's cool gfunde, will mir au dank ihm d'Pünkt gholt händ, wird er sicher e Reaktion zeige (wellä) und gäge s'Ländle isch evtl. au Erfahrig im Goal guet?
    Chan ich aber zwenig bewerte, wie er suscht gspielt hät. Meistens macht mer so Fehler nöd grad wieder...

wenigstens trifft eue einzig Stürmer und wird wohl nach dere Mäldig wieterhin es Höch ha:
    "Alexander Kerzhakov ist für die russische Nationalelf aufgeboten"

Zitat von cm8

Irgendwie müssen wir ja die Zeit bis zum Saisonstart überbrücken.... Und immernoch besser als Tagelang in Winkel rumschlurfen und auf ein Autogramm hoffen :wink:

wänns scho erwähnsch:
    ich sueche immerno öpper wo ziet defür hät, lang wirds wohl nüme gah, bis d'wohnig leer isch + mis trikot wartet immerno uf sini unterschrift :floet:
    da's da ine doch no paar Bayern Fans z'ha schient, chönt ich suscht au no 2 Cup Tickets zur Belohnig usschriebe? :nixwiss:

betr. stadion bini au de meinig: 12-14k würed für eus lange. müend nöd immer übertriebe + ich wär scho froh, wänn mir mal ändlich es eignigs stadion hetted; meh oder weniger egal wo, hauptsach züri!

eifach wills spass macht?
    wird sowieso nie passiere, aber es git öppis zum schriebe + zum lache, will sich paar heftig drüber nerved; wobie ich nöd verstahn wieso, da wie gseit: wird eh nie passiere dass mir in chlote spiele werdet!

s'gliche hani zwar als gc fan au im fuessball dänkt, betr. liechtathletikstadion...

han antwort übercho, wasi cool finde, aber schlächti was matthews gseh betrifft:

Da die Spieler ab heute Ferien haben, respektive vom Betrieb freigestellt worden sind, gibt es leider keine Möglichkeit mehr für einen Anlass oder eine
    Autogrammstunde.