Beiträge von larlf

wie will euses team morn mit ach + krach gwünne?
    mir hetted scho die letschte 3 spiel sölle gwünne: hämmer aber us bekannte gründ nöd!

crawford gseht bi sich kein fehler und wird drum au nüt ändere, isch ok wänn mir nöchst saison en neue coach händ.

schön, hämmer matthews i de quali dörfe gnüüsse, schad wird er jetzt so verheizt!!!

am crawford sini gröst stärki isch momentan s'team verunsichere, ob zwüsched de pfoste oder uf em bänkli: wer söll bi de wenige iisätz no a sich glaube?

was für e schmach + au d'nacht hät kei besserig bracht: bin immerno hässig über die scheisse!!!

Zitat von Blackstar

Das wird nie passieren. Wäre ja die totale Demontage von Crawford und in der Wirkung wohl gegen
    null.
    Siegenthaler raus, Bärtschi, Wick auch. Karrer und Co. rein.

ebe: wär doch interessant + z'verlüüre hämmer nüt meh.
    aber wär würklich kapitulation vor de situation...

gueti Idee, aber was bringed die, wänn er doch nur wieder 2 Linie ufs Iis laht?

Zitat von vancouver

Falls Salis dies auch so sieht,
    müsste er eigentlich mit einem anderen Coach am Donnerstag an der Bande stehen.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ziet für em Segi sie's Spielertrainerdebut? :)
    Was machsch wännd no ohni MC gwünne würsch? En Coach ha wär scho nöd schlächt, drum wür das wahrsch nöd viel bewürki, au wänns bestimmt nüme viel choste würdi.
    Zeiti isch hüt au i de Halle gsi, aber leider kei Alternative...

Am Do. ohni Coach und nachher das Kinn hole? herrlich :)

ich bin der Meinig, dass s'unnötige Linie umstellä eus viel beraubt hät:
    am Matthews liehts def. nöd, er chan s'Spiel i sim Alter sicher nöd allei riessä und ich han mich trotzdem mega gfreut, dass ich ihn bi eus viel han dörfe live gseh!

En Keller hät i de letschte quali Spiel viel bewürkt, er isch ja fast de Einzig wo vor s'Goal gstande isch, d'Sicht gnoh + so au Abpraller provoziert hät. Wieso laht er ihn 2 Spiel nüme uf S'Iis?

Au mit en Shannon hani keis Problem, dörft vo mir us au bliebe.
    Aber en Kenins müesst sicher zrugg gholt werde und en Trainer, wo d'Quali nutzt zum sich uf d'PO vorbereite und nöd eifach alles bisherige veränderet.
    Mir werdet bestimmt au i de nöchste Quali sehr wiet vorne stah, aber ich will i de PO Erfolg ha! Quali- + Cupsieg isch für d'Füchs wänn mer i de PO so usscheidet.
    Vo de andere CH-"Leistigsträger" müemer glaubs au nöd redä, wiet weg vo dem wo ihrem Lohn entspricht: Ziet für paar Änderige!

Verlüre dörfsch (die Spiel/Serie) vo mir us, aber nöd so!!!!!!!

döt hät au niemer gwüsst, dass mir eus sälber schlönd!
    und für mich hät de crawford en ganz grosse ahteil dra, au wänn er nüt defür chan, dass mir die gröste chance nöd mached!
    wieso laht er nur no 2-3 linie laufe, statt 4 und de gägner demit müed mache?
    wieso bringt er nach 1! spiel scho de flüeli, wo fast die ganz saison verpasst hät?
    will er jetzt de schlegel wieder bringe? sorry, das chasch def. nöd mache + wenigstens schadet er nöd nur eus demit.
    ich wünsch ihn momentan zum neue nhl team: i d'wüesti...

weiss nöd, ob + wänn ich mich s'letschtmal so wäg ere serie ufgregt han + bin au immer positiv bliebe, aber hüt chönt ich eifach nur chotze vor wuet über all die gschänkte sieg!!!!

sött langsam ufhöre mit schriebe, nerv mi nur no meh

97i isch def. schwach gsi, aber er allei verlürt d'serie nöd, wie au nöd d'schiri.
    für mich s'gröste ärgernis: eusi taktik und dass mir eus sälber de eigne stärki beraubed!!!
    wieso spieled mir sit 3 spiel mit so wenig linie und drum au ohni tempo???
    und dezue no 30 min im zug, näbed teenies wo grad vom konzert chömed + s'ganze abteil mit ihrem sound beschalled. es passt zum abig...

keis vo dene 3 spiel dörfsch verlüre + trotzdem hämmer all verlore!

isch au s'1. mal woni mc will weg ha, weiss nöd was die scheisse söll!
    wieso de flüeli "dra chunt", verstahni nöd. ohni ihn hetted mir's hüt nöd mal i d'verlängerig gschafft, sind ja im letschte drittel fast nur no umegstande :-/

bin sowas vo hässig, über die scheisse, dass ich mir sogar de vermuetlich letscht uftritt vom matthews schänke und nöd mal gratis uf bern gahn.

meine fresse, au hüt wieder ziemlich identisch mit de letschte beide spiel.
    was macht de crawford ächt im letschte spiel?
    ich verstahns ächt nöd, wie mir so gäge bern chönd usscheide!
    die händ jetzt rein gar nüt überzügends botte, usser dass sie so gspielt händ, wie's sich i de po ghört. aber das team wär eigentlich sowas vo limitiert und chügelet eus eifach so use: es isch zum chotze!!!!!!

au da nomal: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/n…/story/21088523

«Das Tor hätte zählen müssen», sagt Kaufmann. «Es ist richtig, dass es unmittelbar, bevor der Puck ins Tor geht, eine Goaliebehinderung gibt. Doch die Schiedsrichter haben übersehen, dass diese erfolgte, weil der SCB-Spieler seinem Gegenspieler den Stock zurückzieht. Folglich hätte keine Goaliebehinderung gepfiffen werden dürfen.» Es sei, wie wenn ein Stürmer von einem Verteidiger ins Tor geschubst werde – auch da könne der Stürmer nicht zur Rechenschaft gezogen werden.
    -----------

scho lustig, wie mer so öppis "überseh" chan, wänn mer sogar no s'Video gaht go ahluege..

scheissegal, hilft eh nüt meh und drum morn eifach nümme dezue cho lah und hoffentlich mit em Keller ändlich mal Verkehr vor em Goal mache und die Schiebe meh als 1 mal inehaue!
    wird öppe Ziet für en Sieg vo eus :zsc:

Zitat von Der Weise

Das mit dem oberschiri funktioniert auch nicht. In der NHL gabs diese Woche ein Tor gegen die Rangers wo nirgends ersichtlich war dass der Puck die Linie ueberquert hatte. Trottzdem entschied der War roomin Toronto auf Tor was heftigste Kritik und Diskussionen nach sich zog.

Ok, die Ausnahme gibt es immer, für mich wäre eher die Frage: wieviele Tore/strittige Szenen haben sie stattdessen korrigieren können?

Den Penalty im 1. Spiel hätte man def. verhindern können, ob bei uns alle auf Tor entschieden hätten, wissen wir ja nicht. Aber jeder macht bei der Arbeit Fehler, wir, unsere Spieler, etc. nur unsere Schiris meist nicht, weil man ihnen die Möglichkeit dazu lässt. Regeln sollen so aufgestellt werden, dass es 0 Interpretationsmöglichkeit gibt und schnelle/strittige Szenen soll sich jemand anders im TV anschauen können. Jeder Zuschauer hat diese Möglichkeit, wieso soll das dem Schiri nicht ermöglicht werden? Aber er soll von seinem "Chef" beurteilt werden und nicht sich selber bestätigen...

Hat nichts damit zu tun, dass wir keine Tore schiessen, aber eben: kann leider trotzdem Spiele entscheiden und ja, wird auch damit nicht zu 100% grobe Fehlentscheide verhindern, aber jeder der verhindert werden kann, ist ein Schritt nach vorne.

Söll öppe Di. werde, damit mir wieder über Hockey chönd redä und nöd über d'Schiri...

wieso chömmer dänn nöd en "Oberschiri" iifüehre? Vo mir us nur i de PO, öpper wo nöd muen im Stadion hocke und bi strittige Szene schnäll zum Tel. grieffe chan?
    Sorry, das wür def. allne Teams und no viel meh de Schiri hälfe und au sicher nöd viel choste!

Söll imne SRF oder TC Büro hocke, mitemne 1-2 andere Lüüt wo d'Spiel chönd verfolge, damits die strittige Szene nöd verpassed.
    Wür jedem zguet cho, wänn so Sache direkt und vo neutrale Lüüt beurteilt wird und nöd vomne Schiri, wo die Szene scho vorher beurteilt hät und nachher tagelang als Löli vom Spiel dur d'Präss zoge wird... (und wie scho gseit, bezieht sich nöd nur uf eus, au LugaNO Penalty hett mer so chöne uf em Fäld reglä)

scho so, aber evtl. glich mal Keller bringe? Defense wins zwar mängisch championships, aber wännd kei Goal machsch, dänn wirds mit nur Defense schwer...

Keller hani guet gfunde i de letschte Spiel und verstahn nöd, wieso er nöd zrugg isch: lieber ihn gester als Flüeli bracht, wänns rein drum gaht, es Zeiche z'setzä.
    das wo de virus gseit hät, hani gester im Stadion au wieder dörfe ghöre, wäg em Titel im 12i.

Aber das Glück chan hoffentlich nöd soo lang hebe und mir müessted halt s'Glück mit no meh Tempo und über längeri Ziet wieder für eus erzwinge!
    Wänn mir am Di. gwünned, wirds wieder änger, dänn händs weniger langi Erholig zwüsched de Spiel und mir müessted no meh us eusne Linie chöne mache.

Und mir dörfted au am Team wieder chli hälfe und sie pushe, au wänns in Rückstand würed grate: bisher hät ja s'1-0 glich nöd zum Sieg glanged.
    Frust abbaue und am Di. in Energie umwandle und das Pack i sinere Zone ieschnüere und mit Schüss iedeckä, dänn muens drehe und wänn nöd, wirds wie im Final letscht Jahr ände, aber Bern hät momentan nie und nimmer die Qualität vo Daffos. Drum glaub ich au eusi Lüüt und hoffe, dass mir de Matthews no paar Spiel gseh dörfed.

muen morn mal luege, aber finds scho fragwürdig: dörf er wäg em foul überhaupt go video luege?
    wänn foul isch, pfiffsch foul & muesch nöd go video luege.
    klar isch euse für sin stock verantwortlich, aber wärs dänn nöd behinderig, vom berner a eus?

han zwar im egge une nöd die toll sicht gha, aber ich han nie angst um eus gha, minere meinig nah simmer au i dem spiel besser gsi, mached eifach zwenig goal & bern macht wieder us praktisch nüt ihri goal. klar, am afang händs chli druckt, aber im 2. drittel sinds nach 15 min s'erstmal bitz gföhrlich worde & nachere churze druckphase chunt s'goal.

mir hetted au hüt meh träffer müese mache, dass de schiri gar nöd s'thema wär.
    am di. isch verlüre verbote, bimne sieg für eus bliebts bim eine break + das dörft mer scho ufhole!

wieso chönd mir nöd en neutrale schiri (zbsp im tv studio) ha, wo sich all mätch ahluegt + dezwüsched funkt, wänns bi goal strittig isch?
    isch doch fast logisch, dass eusi sälbstdarsteller nöd en entscheid verwerfed, wo sie in vollster überzügig, mega theatralisch abpfiffe händ?!?

flüeli hani nöd schlächt gfunde, aber de schlegel letscht mal au nöd und drum hetti nomal em schlegel e chance geh.
    hettsch bi penalty oder am di. chöne riskiere.
    keller fänd ich au wichtig, wieso isch er nöd hüt scho uf em iis gsi? er wär wichtig, mir müend wieder meh goal mache!

hät öpper de pass vom matthews vor em 1-0 kommentiert? ganz geil gsi!