Beiträge von larlf

da gib ich dir rächt: es isch e gwüssi folter gsi und i dere situation isch def. jede punkt/sieg gold wert und chönt de afang vo de wändi sie (rein theoretisch ;)

bl luegi halt scho nur bayern spiel live oder sust konferenz/sportschau und somit die beste szene.
    aber ängland find ich eifach d'stimmig so geil (obwohl bisher leider nur am tv), dass ich diversi spiel luege. wobie mer döt säge muen, dass es mittlerwiele viel meh spitzeteams hät, bisher vor allem i de eigne liga, und mer drum au meh spitzespiel luege chan.

a d'Wand simmer nöd gspielt worde, aber wie gseit: en besserä Gägner hetti s'Spiel vorher scho für sich entschiede gha und es wär nöd zum usglich cho!
    ich hoffe scho au, dass mir eifach chli Ufwärmziet brucht händ, nach de Pause, aber ich befürchte, dass sie wieterhin mit de Iestellig spieled: schön spiele + 20min ufdreie langed ...

glaubs bald ziet zum hei gah...
    schiri pfiefed wenig, chlote isch scheisse & mir topped beid!
    mag mi nöd a so es schlächts spiel erinnerä, hine schwümmfäst & vorne au nüt.
    bisher am uffälligschte isch no de schlegel.

gsehns so wie de champs-de-mars:
    gester händ ihr nöd viel meh als die 2 chance gha. ok 1 no vom vielglobte kerzhakov, wo er nöd meh als en rückpass drus gmacht hät; drum hät mich sini fitness & de abschluss zum 0-2 fest überrascht!

aber wänn s'0-1 nöd gsi wär, wärs es typischs 0-0 spiel (oder i de schlussphase sogar no glückliche fcl sieg) gsi. rumpelfuessball vom schlimmste! (nur en höche sieg vo de chemiegschädigte gäg eusi isch da no schlimmer)
    s'zweite goal chunt, will die andere ufmache händ müese & au eher limitiert sind.

ob eu da de chiumiento allei viel hälfe chan, zum s'spiel au mal sälber mache, das sei dahingestellt. aber fit isch de fcz sicher und chan somit nachere füehrig au mal eher pünkt hei neh als früener. aber ich zwieflä glich dra, dass sie en rückstand chönd ufhole.

für mich, usser em derby, wohl eher es eimaligs "erläbnis" gsi. wo au wieder de brutal unterschied zu mine lieblings ligene (bl & insle) zeiged hät, isch aber au logisch bi dene finanz. underschied.

als wunschgägner hani nur ambri, all andere chönted uf ihri art müehsam werde (aber schlah muesch glich jedä vo dere liste).

drum morn & gäge bern je 3 pünkt hole, zum zeige dass au mir für po bereit sind!

aber dur ihn und anderi Lüüt wo bi eus (gsi) sind, hämmer en guete Ruef und vor allem chönds bi ihne au grad wichtigi Infos abhole, wie's da lauft, und sind nöd völlig überrascht, wänns i d'Schwiiz chömed und da es Team trainiered. isch wohl scho en Unterschied, ob eine wo i de NHL gsi isch eusi Liga, Spieler etc. erklärt oder ob's en Eggi macht.

Zitat von Larry

PS: Hast Du vom GC- auf den FCZ-Match umgeschaltet? :mrgreen:

yups, ziemlich schnäll. damit ich mal chan luege, was de fcz so z'büte hät und will ich zu luzern "e spezielli verbindig" han. (nei, chum nöd vo döt und frau au nöd)

aber au nur bis bayern agfange hät + nei, kei angst: als gc fan wird ich nie im läbe zumne fcz fan mutierä! (egal wie wiet une gc mal spiele sött, etc)

wänn ihr jetzt gäge lugano sötted punkte, dänn wär wohl d'krise zu 99% verbie und de canepa hetts allne zeigt und lugano hani i de rückrundi nöd würklich toll gfunde, das isch scho möglich :suff:

Zitat von snowcat

das höchste der gefühle wäre beides vorher genannte und einen kompletten strategiewechsel nächste saison, sprich: fähiger sportchef und ebenso fähiger trainer...

vergiss das, wänn s'interview im blick liesisch:
    - eine allei gnüegt ihrne ahforderige nöd & wo gits en sportchef wo im team chunt?
    - abstieg gits sowieso nöd:
    häx: "wir brauchen armando nicht, um nicht abzusteigen"
    diktator: "das wäre ein armutszeugnis"

cool isch au, dass er kein alleinherrscher chan sie, will sie sust ja nie so lang wür mit ihm zämeläbe; logisch, dihei hät sie d'hose ah :)

ah ja: viel spass in Luzern

evtl. sött sich Canepa mal mit Luzern underhalte: Tuschgschäft oder gar de Sämi als Sportchef bhalte?

Aber gemäss Röfe sött ja de Vrabec für de Erfolg in Luzern verantwortlich sie und somit wärs en mögliche Nachfolger für de Sämi:

"Babbels Assistent Roland Vrabec wird den Verein im Sommer verlassen, er möchte wieder als Cheftrainer arbeiten. Ihm kommt im Trainerteam eine zentrale Rolle zu, die Suche nach einem Ersatz laufe, sagt Stäger. Auch der Posten des Sportchefs soll bald wieder besetzt werden. Der Klub erstellt zurzeit ein Anforderungsprofil – wieder einmal."

da de ganz Bericht: http://www.nzz.ch/sport/fussball/ruhe-gesucht-1.18694570

Interview mit GC-Präsident Anliker
    «Der Wert unserer Spieler hat sich mehr als verdoppelt»
    Stephan Anliker ist seit zwei Jahren Präsident der Grasshoppers. Nun ist er erstmals erfolgreich. Vor dem Spiel am Sonntag gegen Basel sagt er, wie GC ein Spitzenteam bleiben will.

Stephan Anliker, wir gratulieren: Sie feiern heute Samstag ein Jubiläum.
    Das zweijährige als GC-Präsident?

Ja, auf den Tag genau. Wir hätten nicht gedacht, dass Sie so lange durchhalten. Viele Monate lang ging es in Ihrer Amtszeit drunter und drüber. Sie waren zäh, nun sind Sie erstmals erfolgreich.
    Wenn man Präsident eines Fussballklubs ist, muss man zäh sein, speziell bei GC. Zu Beginn meiner Amtszeit war es unruhig. Heute führe ich den Klub als Präsident, so wie ich es mir grundsätzlich vorgestellt habe . . .

. . . diskret aus dem Hintergrund.
    Ich bin ein strategisch denkender Mensch, das ist meine Stärke. Ich halte bewusst Abstand zum Tagesgeschäft, so kann ich es besser beurteilen.

Es gab eine Zeit, als Sie zum Rücktritt gedrängt wurden. In Ihrer Amtszeit gingen 13 Führungspersonen, viele im Streit.
    Es war eine schmerzliche, aber nötige Bereinigung von Strukturen und Personal. Ein Rücktritt in schwierigen Zeiten kam für mich nicht infrage, ich war mir sicher, dass der Weg stimmt. Vielleicht war es ja ein Vorteil für mich, dass ich nicht in Zürich lebe. Ich konnte jeweils wieder zurück nach Langenthal und abschalten. Es gab Tage, da sagte ich mir: «Heute gibt es GC einmal nicht.» Aber ich war auch immer überzeugt, dass mein Führungsstil der richtige für GC ist. So selbstbewusst bin ich schon.

Was gibt Ihnen diese Sicherheit?
    Ich baue auf meine Erfahrung, ich führe auch meine Firmen und den SC Langenthal auf diese Weise. Ich mache alles immer noch sehr ähnlich wie zu Beginn. Aber heute werde ich gelobt, wofür ich gestern kritisiert worden bin. Wichtiger aber ist: Wir haben den Weg gefunden. Mein Stil ist ein Stück weit auch der Stil von GC geworden. Aber am Ziel der Träume sind wir noch lange nicht.

Was ist das Ziel der Träume?
    In der Schweiz wieder zuvorderst zu sein und international mitspielen zu können. Aber GC ist noch etwas fragil. Zwar haben wir eine klare Strategie, aber wir müssen uns nichts vormachen: Wir haben eine junge, relativ kleine Mannschaft. Bis jetzt ist es aufgegangen. Da war auch ein wenig Glück im Spiel.

vo da: http://www.nzz.ch/sport/fussball…pelt-1.18694504

interessant find ich die 2 rot markierte Ussage beträffend Tagesgschäft und Budget, natürlich in Bezug zum Thema wo bim FCZ diskutiert werdet.

Der Aufschwung hat ebenfalls mit dem Trainer Pierluigi Tami zu tun. Sind Sie dem entlassenen Sportchef Axel Thoma dankbar, dass er Tami zu GC brachte?
    Nicht Thoma hat Tami zu GC gebracht. Wir haben den Trainer gemeinsam bestimmt. Und ja, Herr Thoma hat auch gute Sachen für uns gemacht. Aber die Akte Thoma ist geschlossen.

Wir müssen sie noch einmal etwas öffnen. Bei Thoma hatte man den Eindruck, er müsse jeden Franken zwei Mal umdrehen. Der CEO und neue Sportchef Manuel Huber scheint über andere Möglichkeiten zu verfügen. Täuscht der Eindruck, oder hat GC wieder mehr Geld?
    Ja, dieser Eindruck täuscht. Wir bestreiten die Saison mit genauso viel Geld, wie wir im letzten Winter budgetiert hatten, mit rund zwanzig Millionen Franken. Es ist nicht mehr geworden.

Aber weshalb konnte dann Huber dem Schweden Kim Källström ein besseres Angebot unterbreiten als Thoma?
    Das ist keine Frage des Geldes, sondern wie man solche Verhandlungen angeht. Nach dem Wechsel auf dem Sportchef-Sessel von Thoma zu Huber hat man es offensichtlich besser gemacht.

GC konnte in der Winterpause Munas Dabbur halten. Er ist nicht nach Salzburg verkauft worden. Ist das nicht ein Zeichen, dass wieder mehr Geld da ist?
    Selbstverständlich haben uns die Mannschaft, ihre Attraktivität und unsere Tabellenlage geholfen, auch finanziell.

Wie kann sich eine attraktive Mannschaft auf die Finanzen auswirken?
    Der Wert unserer Spieler hat sich im Vergleich zum Saisonanfang mehr als verdoppelt.

Woher wissen Sie das?
    Wenn man die verschiedenen Internetportale konsultiert, haben unsere Spieler nun einen Wert von rund 25 Millionen Franken.

Sie vertrauen Internetportalen?
    Nein, aber sie geben uns Anhaltspunkte. Völlig daneben sind die Zahlen nicht. Das gibt uns eine gewisse Sicherheit.

Aber mit der Wertsteigerung des Kaders hat GC ja noch kein Geld eingenommen.
    Wir konnten im Winter ja auch unsere Liquidität erhöhen, es ist Geld geflossen – mit dem Transfer von Yoric Ravet zu YB und dem Wechsel von Shani Tarashaj zu Everton. Auch deshalb konnten wir es uns leisten, Dabbur zu halten.

Wie schwierig war das?
    Man kann es so sagen: Die Österreicher haben bis zum letzten Tag gepickelt, hatten aber keine Chance bei GC.

Fünf Millionen Franken haben offenbar nicht genügt. Was ist der angemessene Preis für Dabbur?
    Angemessen ist der Marktpreis. Es ging nicht in erster Linie ums Geld. Wir wollten die Mannschaft zusammenhalten.

Das muss man sich leisten können.
    Nachdem wir Ravet und Tarashaj transferiert haben, wollten wir nicht mehr primär aufs Geld schauen. Es ist unser erklärtes Ziel: Wir wollen bei Transfers nicht mehr nur wirtschaftlich, sondern vor allem sportlich denken dürfen.

Sie sagten kürzlich, die Owners-Struktur habe keine Zukunft.
    Die Struktur, die wir 2011 gegründet haben, war bis 2016 angelegt. Sie hat ihre Aufgabe erfüllt. Damals gingen wir davon aus, dass wir heute ein neues Stadion haben. Das ist leider nicht der Fall.

Was ist Ihre Wunschvorstellung? Wie soll sich GC finanzieren?
    GC soll von mehreren Personen oder Gesellschaften getragen werden. Mehr kann ich aktuell nicht sagen.

Sie wollen keinen Grossinvestor?
    Das würde eventuell nicht zu GC passen.

Was muss bis im Mai geschehen, damit Sie mit der Saison zufrieden sind?
    Wenn wir den Europacup erreichen. Und wenn weiterhin Ruhe und Zuversicht herrschen.

hehehe, ich find de Kommentar vom "Paul Gutknecht" no passend. Wobie de Sämi scho au rächt hät, indem er vor de nöchste Spiel sicher nöd jedem sini Plän/Ufstellig muen mitteile!
    ABER:
    - es chan bestimmt jede de Trainings zueluege
    - somit gseht er au, was de Sämi plant hät, sprich trainiert (ich hoffs jedefalls, dass er so trainiere laht)
    - dass er bi jedem Spieler seit, dass er fitter chönti sie, stimmt logisch au, aber nomal: Fuessball isch zum Glück kein reine Laufsport, suscht würed all die Marathonstängeli amne Ball nahlaufe.
    Es ghört au no gwüsses Fuessballerischs Verständnis dezue, am Beste no dass mer s'Spiel chan läse(!) und dänn halt au nochli technischi Begabig.

So wie er trainiere laht oder vor allem drüber redet, chunt er mir wie de Chrigel Gross vor: en Spieler under 180cm isch per se unbruchbar.
    Oder er chönt alles so Lüüt wie die toll Lischte bi eusem Fred bruche, wo vor allem Verteidiger beeinhaltet, wo technisch limitiert sind (A. Egli, R. Vage, Senderos und no vieli Ussebilli vo früener).

Mich interessiert vor allem: was mached d'Herrscher, falls i de nöchste Spiel kei Pünkt gholt werde sötted?
    Wie lang luegeds zue und redet sich de Sämi schön?
    Wer isch de nöchsti Messiahs? (Effe isch bald frei ;)
    Hetteds gschieder de Scholli gholt, dänn chönt er sin Sohn no spiele lah und er hät minere Meinig nah meh Spielverständnis + Trainer-Erfahrig als de Sämi!

zwar fast bitz meh Politik(folge) als Fuessball, aber ich finds irgendwie no lustig:

In Österreich fahndet ein Arbeitsamt im Internet nach einem Spieler für einen Zweitligisten.
    Dabei hätte die "Stelle" eigentlich Hakan Calhanoglus Bruder bekommen sollen.

Ein Kuriosum in Sachen Kaderplanung erheitert die Fans in Österreich.

Das Arbeitsamt Klagenfurt sucht per Internet-Inserat nach einem Mittelfeldspieler für den Zweitligisten SK Austria Klagenfurt.

Angeboten wird eine "Vollbeschäftigung im Ausmaß von 40 Stunden pro Woche, unregelmäßige Arbeitszeiten", das Mindestgehalt beträgt monatlich 2480 Euro.

Dies berichtet die Kleine Zeitung.

Austria Klagenfurt hatte sich im Dezember um eine Arbeitsgenehmigung für den türkischen Mittelfeldspieler Muhammed Calhanoglu bemüht.

Da der in Deutschland geborene Bruder von Leverkusen-Profi Hakan Calhanoglu Nicht-EU-Ausländer ist, muss das Arbeitsamt zuvor versuchen, die Stelle mit einem Österreicher zu besetzen.

mini Prognose: falls es so wieter gah sötti, dänn wohl spötischtens nach emne allfällig verlorene Derby.
    Aber dass bis dänn (fast) kei Pünkt gholt werdet und gäge eus verlore wird, isch öppe so wahrschienlich, wie wänn Leicester wür Meister werde...

will er de Morgan als "Schweizer Antwort auf Don Cherry" bezeichnet? :suff:

mängisch, also fast immer, frög ich mich, was de Schreiberling für Droge nimmt!
    und wänn mir im vf gäge scb spieled, wo möglich no usegheied: was schriebt er dänn?
    vom tolle bandegeneral in bern und dass er's scho immer gwüsst hät?!?

Cool, da sind no Emotione im Spiel und am als Hopper müesst mer eigentlich grad nochli Sprit is Füür güüssä :mrgreen:

Isch doch logisch, dass all uf em Canepa umehacked, wo immer wieder verzellt, dass usser ihm und sim Bäse niemer e Ahnig (vom FCZ) hät.
    Jetzt wo de Erfolg trotz em grosse Name nöd cho isch, isch es es gfundnigs Frässe für jedä Journi.
    Vom Sämi händ sich wohl paar Lüüt erhofft, dass es öppi werde chan, aber bisher sind 1. sini Erfolg bim FCZ und vor allem sini (nöd) Handlige und nomeh sini Ussage en riesige Grund, zum ihn i d'Wüeschti z'wünsche. Natürlich isch das alles im Zämehang mit de Pünkt und em Konzept wo fehled. Klar isch Kondition wichtig und chan Spiel entscheide, aber allei mit Kondition, da bringsch weder es guets Team uf de Platz, no viel Pünkt is trochne; Erst rächt nöd, wännd die wenige Techniker ussortiersch und's mit Gägner z'tue häsch, wo technisch, taktisch überläge sind und zu 95-100% glich fit sind wie eues Team.

Im Fuessball isch es halt wie im richtige Läbe: die richtig Mischig machts! Und zwar vo de Spielertype und natürlich au vo de Kondition/Technik.
    Mit Kondition allei chasch evtl. i de undere Ligene en Bluemetopf gwünne, aber bestimmt nöd i de oberste Liga vomne Land....

Die nöchste Spiel werdet zeige i welli Richtig dass es gaht und Vaduz hät wieter ufgstockt, da muen au vo euem Team langsam e Reaktion i Form vo Pünkt cho. Suscht isch dänn de Zug bald abgfahre.

eigentlich häsch rächt, aber wänn mer scho so e unsäglichi pause macht, dänn chönt mer doch au luege, dass nachher zbsp all no 4 spiel händ?
    das wär für mich es biitzeli meh fairness, will dänn all glichzietig spiele würed und nöd uf d'resultat vo de andere luege chan.

aber eigentlich faht s'problem scho mit em underbruch ah, wo die einte teams meh und die andere weniger spieler i d'nati schicked. das ghörti für mich "verbote", so churz vor de po und dänn wär au s'andere thema erledigt. d.h. mindestens die letschte 2 quali spiel müessted glichzeitig stattfinde, aber das isch glaubs au jetzt de fall....

wird interessant:
    - yb muen gäge vaduz e reaktion zeige, basel wird es stängeli mache (usser es wär no euroleague rund um das spiel) und mir schänked ihne 1-3 pünkt (so wie d'waldbuebe früener "gäg" de Z)
    - bi eu würi nöd wettä, will ich de meinig bin, dass ihr gäge luzern/lugano punkte dörfted (eigentlich müessted), aber au ohni punkt us denä 3 spiel bliebe chönted. was dänn wohl scho bald mal de chopf vom sämi bedüte müessti! je länger ihr ohni pünkt bliebed, desto verkrampfter wird s'team.

de artikel findi au "lustig": http://www.nzz.ch/sport/fussball…camp-1.18691483
    uups, aber de aktuellscht schlaht eigentlich alles: http://www.nzz.ch/sport/fussball…hung-1.18692041

"Er sagt: «Jeder verdient eine zweite Chance. Davide weiss, was beim letzten Mal schiefgegangen ist. Und wenn die gleichen Sachen wieder vorkommen, dann fliegt er wieder raus.»"
    ...
    "Sicher ist: Fitter ist Chiumiento nicht geworden. Er hat die ganze Vorbereitung verpasst. Und allein wäre Hyypiä gar nicht auf die Idee gekommen, ihn zurückzuholen. Es war Gilles Yapi, der Captain, der ihn letzte Woche bat, darüber nachzudenken. «Ich lege viel Wert auf Yapis Meinung», sagt Hyypiä."

so gseh chönt euse "Weise" no rächt ha und de Yapi macht demnächst d'ufstellig? :nixwiss:

i eim punkt hät er minere meinig nah scho rächt: es isch weich, dass nach de natipause nöd all glich viel spiel bis zu de po händ!
    das müesst doch def. möglich sie, dass mer das in spielplan bringt. aber wer gäg wen am schluss spielt, interessiert würlich niemer, muesch gäg (fast) all glich viel mal spiele i dene 50 quali spiel...