Beiträge von larlf

de Larry wür jetzt säge, dass es i dere Liga kei Sälbstläufer meh git ;)
    Wänn, dänn wohl nur 1 vo dene Team vo Platz 10-12, aber die sind ja au nöd ohni Grund döt wo's hüt stönd...

Ich find Bern guet zum Afange, da müend mir au bereit sie und isch mir lieber als Klote, wo ich stärker iestufe. Aber ja, wird physisch und wohl au chli dräckig sie: e gueti Vorbereitig für de HF. Sofern mir kämpfed und Bern nöd gross ufcho lönd, dänn chunt das scho guet und wänn nöd, dänn hämmer nachher gnueg Ziet für Fehleranalyse und Trainer und Team i d'Wüeschti z'schicke. Aber ich glaube immerno dra, dass mir au das Jahr wieder in Final chömed + Davos nöd!

klar, will mir fast nur verlüre chönd:
    mit dem team müesstisch wieder in final cho & wännd döt bisch, wettsch en au gwünne!

aber sport isch nöd immer logisch & erfolg nur bedingt planbar, das machts ja au so interessant.
    es team ohni druck chan uf eimal losglöst ufdreie, während em gägner s'quäntchen glück fehlt & no päch dezue chunt.
    aber wie scho oft da drin gseit worde isch: über 7 spiel sött es team wie euses, mit de richtige iestellig, nöd 4 mal verlüre.

nur de titel & de zsc zählt ab nöchster wuche, alles andere isch bie-gmües :)

matthews allei isch hüt def. de namittag wert gsi!
    schad isch das jahr scho bald verbie...

d'halle isch hüt natürlich au dank lionkids (fast) usverkauft gsi, aber wie jedesmal gseit: das sind i paar jahr potentielli 3. rang fan & sk-inhaber; vor allem drum findi die namittagsspiel guet!
    sust def. lieber am abig.

nilsson häts ja au erkännt, dass bi beide teams meh möglich wär. aber mir probiered wieder d'schiebe mit schönspiele über d'linie z'träge, statt i 40 sek. 5 vs 3 wenigstens 1 mal z'schüsse :-/

bern mit viel frustbewältigung am schluss, aber 3 wieteri wichtigi pünkt für eus.

wen interessiert bi de meisterfier so es spiel?
    po fanged bald ah & mir händ hine & vorne no riesigs steigerigspotential, aber vo mir us chömmer au so de chübel hole, interessiert mi nöd obs gueti spiel sind, solang mir gwünned!

ich nimm d'sk für paar schöni quali äbig & vor allem für e ruhigi po ziet, ohni ticket-ränn stress i de halle.
    de interessanti teil vo de saison faht bald ah, freu mi druf :-))

isch das nöd au i de quali 13/14 ähnlich gsi und hät dänn i de po uf eimal dreit (oder han ich das falsch in erinnerig)?
    naja, da mir die letschte 2 spiel gäge davos spieled und sie 6 pünkt rückstand händ, chönteds eus theor. scho iehole und dänn hetteds au i de diräktbegägnig meh sieg...
    aber eus langed 2 heimsieg gäge die team under em strich und 1 punkt gäge d'arno truppe.

wird ziet, dass sie bald mal de finger use nehmed und mir au e serie chönd überläge gwünne. i de po werdet mir nüme so viel ziet zum schönspiele übercho und d'schiri werdet au nümm alles abpfieffä. hät au hüt wieder situatione gha, wo mir d'schiebe über d'linie händ wellä träge; debie isch doch de gerber im goal gstande?!?

da gib ich dir rächt: es isch e gwüssi folter gsi und i dere situation isch def. jede punkt/sieg gold wert und chönt de afang vo de wändi sie (rein theoretisch ;)

bl luegi halt scho nur bayern spiel live oder sust konferenz/sportschau und somit die beste szene.
    aber ängland find ich eifach d'stimmig so geil (obwohl bisher leider nur am tv), dass ich diversi spiel luege. wobie mer döt säge muen, dass es mittlerwiele viel meh spitzeteams hät, bisher vor allem i de eigne liga, und mer drum au meh spitzespiel luege chan.

a d'Wand simmer nöd gspielt worde, aber wie gseit: en besserä Gägner hetti s'Spiel vorher scho für sich entschiede gha und es wär nöd zum usglich cho!
    ich hoffe scho au, dass mir eifach chli Ufwärmziet brucht händ, nach de Pause, aber ich befürchte, dass sie wieterhin mit de Iestellig spieled: schön spiele + 20min ufdreie langed ...

glaubs bald ziet zum hei gah...
    schiri pfiefed wenig, chlote isch scheisse & mir topped beid!
    mag mi nöd a so es schlächts spiel erinnerä, hine schwümmfäst & vorne au nüt.
    bisher am uffälligschte isch no de schlegel.

gsehns so wie de champs-de-mars:
    gester händ ihr nöd viel meh als die 2 chance gha. ok 1 no vom vielglobte kerzhakov, wo er nöd meh als en rückpass drus gmacht hät; drum hät mich sini fitness & de abschluss zum 0-2 fest überrascht!

aber wänn s'0-1 nöd gsi wär, wärs es typischs 0-0 spiel (oder i de schlussphase sogar no glückliche fcl sieg) gsi. rumpelfuessball vom schlimmste! (nur en höche sieg vo de chemiegschädigte gäg eusi isch da no schlimmer)
    s'zweite goal chunt, will die andere ufmache händ müese & au eher limitiert sind.

ob eu da de chiumiento allei viel hälfe chan, zum s'spiel au mal sälber mache, das sei dahingestellt. aber fit isch de fcz sicher und chan somit nachere füehrig au mal eher pünkt hei neh als früener. aber ich zwieflä glich dra, dass sie en rückstand chönd ufhole.

für mich, usser em derby, wohl eher es eimaligs "erläbnis" gsi. wo au wieder de brutal unterschied zu mine lieblings ligene (bl & insle) zeiged hät, isch aber au logisch bi dene finanz. underschied.

als wunschgägner hani nur ambri, all andere chönted uf ihri art müehsam werde (aber schlah muesch glich jedä vo dere liste).

drum morn & gäge bern je 3 pünkt hole, zum zeige dass au mir für po bereit sind!

aber dur ihn und anderi Lüüt wo bi eus (gsi) sind, hämmer en guete Ruef und vor allem chönds bi ihne au grad wichtigi Infos abhole, wie's da lauft, und sind nöd völlig überrascht, wänns i d'Schwiiz chömed und da es Team trainiered. isch wohl scho en Unterschied, ob eine wo i de NHL gsi isch eusi Liga, Spieler etc. erklärt oder ob's en Eggi macht.

Zitat von Larry

PS: Hast Du vom GC- auf den FCZ-Match umgeschaltet? :mrgreen:

yups, ziemlich schnäll. damit ich mal chan luege, was de fcz so z'büte hät und will ich zu luzern "e spezielli verbindig" han. (nei, chum nöd vo döt und frau au nöd)

aber au nur bis bayern agfange hät + nei, kei angst: als gc fan wird ich nie im läbe zumne fcz fan mutierä! (egal wie wiet une gc mal spiele sött, etc)

wänn ihr jetzt gäge lugano sötted punkte, dänn wär wohl d'krise zu 99% verbie und de canepa hetts allne zeigt und lugano hani i de rückrundi nöd würklich toll gfunde, das isch scho möglich :suff:

Zitat von snowcat

das höchste der gefühle wäre beides vorher genannte und einen kompletten strategiewechsel nächste saison, sprich: fähiger sportchef und ebenso fähiger trainer...

vergiss das, wänn s'interview im blick liesisch:
    - eine allei gnüegt ihrne ahforderige nöd & wo gits en sportchef wo im team chunt?
    - abstieg gits sowieso nöd:
    häx: "wir brauchen armando nicht, um nicht abzusteigen"
    diktator: "das wäre ein armutszeugnis"

cool isch au, dass er kein alleinherrscher chan sie, will sie sust ja nie so lang wür mit ihm zämeläbe; logisch, dihei hät sie d'hose ah :)

ah ja: viel spass in Luzern