Beiträge von larlf

wer weiss, evtl. wird jetzt de konditions-sämi zum seelä-streichler? scho derbi reaktion, dass mer nach 1 spiel so en entscheid rückgängig macht!
    eigentlich hät ja chum öpper en sieg gäge sion erwartet, aber mit eim mah meh uf em fäld s'einzig goal übercho und erst i de letschte paar min. wächsle, das isch gar komisch. zumal er ja i de vorbereitig fast immer komplett duregwächslet hät.

irgendwie kei linie, de mah am spielfäldrand und wohl no weniger e taktik.

i de aktuelle situation bruchts wohl es gmeinsams erfolgserläbnis uf em fäld, zum da nomal de turnaround z'schaffe, sust gsehn ich eher schwarz für eu und nati b isch def. nöd lustig.
    aber das wird de meiste spieler egal sie, wie de snowcat richtig seit, die hocked ab und lueged, dass im summer gah chönd! zumindest falls dänn de sämi wieterhin trainer sie sötti...

isch würklich cools Spiel gsi! Zum Glück gits replay, dänn han ich amigs wieder chöne zruggspuehle, wänni wieder iegschlafe bin :floet:
    am Cam isch es mal nöd so guet gloffe, was natürlich zum Gröste Teil de Defense ihri "Schuld" gsi isch, aber z.Teil au chli glücklich gsi, dass Denver z.bsp nach Interception + grad Tumble glich in Ballbesitz bliebe sind.

Krass isch au s'faire Verhalte vo allne vor und nach em Spiel, egal ob Gägner oder eigni Spieler, wie mer i diverse Biespiel gseh hät: isch scho geil, wie's i denä Situatione mitenand umgönd!

Mags am Peyton Manning gönne, au wänn ihn gester s'Team treit hät, de Newton hät bestimmt bald nomal d'Möglichkeit zum de Ring hole.

hmmm, muen scho ganz anders sie, wänn de Tag lang drüber berichtet wird, d'Strasse leer sind & mer mit andere chan Party mache; Vor allem zu normale Ziete und nöd d'Nacht dure...

Viel Spass!

ich find, dass i de letschte Spiel glieferet worde isch. aber ohni Final isch die Saison nöd viel Wert und eigentlich wär grad no en zweite Titel ahgseit: schliesslich wett de MC ändlich wieder en Job i de NHL.

wänn einä vo denä 2 das hetti wellä mache, dänn hetteds das scho i de Winterpause müese mache!
    Aber so gahn ich mal devo us, dass es no mindestens 5-10 Spiel dure wird, bis öppis gaht. Chunt wohl au uf d'Gägner drufa, wie sie i derä Ziet punktet.

Ob ächt de Sämi dänn im B sie's eigne Team dörf zämestellä, für de sofortig Ufstieg? Vorher wird er chum vo sich us gah, dänk ich mal, genau wäg derä Begründig.

edit: jetzt grad no de Spielbericht gseh und am Beste hät mir die Szene gfalle, wo de Sämi de Postizättel mitgeh hät :)
    Da frög ich mich: hät er döt trotz keinere Uswächslig so gross umgstellt oder häts so viel Lüüt/Lärm gha, dass ihn d'Spieler nöd ghört hetted oder isch s'Spiel so schnäll gsi, dass er nie eine zu sich a d'Linie hett chöne hole oder hät er das eifach im TV gseh & au mal wellä mache?
    Schad macht er sin Name momentan sälber schlächt, ich han ihn bi de Reds gliebt!

hmmm, platz 1 abgeh wird langsam aber sicher schwer...

was ich nöd ganz verstahn: wieso isch es nöd möglich, dass d'teams zbsp die letschte 4 spiel vo de quali glichzietig usträged?
    die aktuell tabälle isch in bezug uf d'ahzal spiel eifach nur understi, so churz vor po!

isch ok, was seit er?
    team isch jetzt fit & er hät chli chöne usmischte, will u.a. verträg nöd verlängeret werdet & mer drum spieler gah lah hät.
    de rest isch öppe: so antwort geh, dass mer nöd i d'fangfrag gheit, aber das schafft jede halbwegs intelligänt; ok im fuessball evtl eher e sälteheit :)

was ich bitz komisch finde, dass er nur meh oder weniger e vorstellig vo de beste mannschaft hät.
    ich hoffe für eu, dass er das nur gseit hät: nach dere ziet müesst er scho wüsse wie s'besti team wär!
    das gsehsch eigentlich rel. schnäll, wer wo guet isch & wie mer drum ufstellt/spiele laht (wänn all fit sind).

:mrgreen:

ok, (glaubs) 1-2 ganz Jungi händ ihr ja im letschte Summer abgeh, aber wär ja scho wünschenswert, dass mer vo sonere riesige Nachwuchsabteilig i de 1. Mannschaft und dänn au mit Transfer chönt profitierä. und wieso dänn die tüüre Fraue? nimm ja nöd ah, dass mer mit denä (viel) Gäld/Prestige chan inehole, es sei denn, ihr stieged würklich ab und all gönd go d'Fraue luege? :nixwiss:

ok, guet möglich, dass weiss ich def. nöd!
    das bi de Dame verstahn ich au, wills döt glaubs bekannti Näme hät (us DE), aber wieso bi de Juniore?
    ich weiss, dass ihr überall im Kanton verteilt Standpünkt händ, wo die Beschte zämezoge werdet und das glaubs au scho sit einige Jahr. Aber chostet das so viel meh als bi andere und wänn ja: wieso gseht mer (no) nüt devo im Team? (Oder gsehn ich das eifach nöd, will ich mich bi eu z'wenig informiere?)
    Han nur ghört, dass anschienend Klubs ihri beschte Juniore abgeh müend! und die nachher quasi "uf de Strass" stönd, wänns dänn glich nüt wird. D.h. mittlerwiele gits Klubs wo söttig wieder zrugg holed, aber ich finds chli komisch wie's gmacht wird (oder wie ich's ghört han).

find ich e interessanti Sicht!

Nachwuchs, Fraue & Lohnempfänger ohni aktuelle Gägewert werdet aber die meiste andere Klubs au ha, somit wür für mich nur no s'Museum bliebe, wo hoffentlich nöd Mio. verschlinge wird.
    Zudem händ ihr, im Gägesatz zu andere, sit Jahre die glich Füerig, womit das alles sälbstverschuldet isch; Aber immerhin au sälber zahlt wird :)
    Canepa chan mit de Lüüt mache was er will, er zahlt dänn halt sälber druf, wills entweder kein Transfer (mit Gäld für ihn) git oder er de Vertrag trotz Afächtig wieter zahle muen: ob er drum uf en kompetänte Sportchef verzichtet?
    Eigentlich hett ihn de Drache scho lang müese allne Ämter enthebe, usser em Präsi, wänn sie's rein wirtschaftlich betrachtet ;)

Weiss nöd ob Thun, Vaduz, Lugano würklich meh Gäld als ihr für die 1. Mannschaft zur Verfüegig händ?
    Guet, de Startrainer wird au nöd gratis sie, bi dem Name...

han's gester au gseh: hät halt scho lang nüme gspielt, aber d'iestellig isch ok & si chan er wahrschienlich scho e hilf sie; vor allem au dänn, falls öpper usfalle wür.

mir gfallt euse sportchef sehr sehr guet! mit em trainer zäme schient er d'spieler chöne z'überzüge & zwar so, dass sie trotz ch verhältnis chömed. das findi cool und hetti am afang nöd so erwartet!!!

nimm ah, dass er demnächst wieder bi (fast) null afange muen, lahn mich aber gern überrasche, ob er paar chan halte & wer neu chunt. gueti rückrundi wür allne s'läbe erliechterä...