Beiträge von larlf

ich bin halt z'wiet weg devo, dass ich vomne Team Fan bin und drum freu ich mich eifach über jedes ängi und somit spannendi Spiel: freu mi uf SB und hoffe, dass es au döt nöd früeh entschiede wird.

han's au grad gseh + ich han vorher gmeint, es seg "gfühlti" 80mio, aber das isch ja tatsächlich so:
    http://www.srf.ch/news/regional/…rcher-opernhaus (1 jahr alt)

und de geilscht findi die Ussag:
    "Als einzige Partei hat sich die SP gegen diese Kürzung gewehrt. «Es nützt dem Kanton kaum etwas, schadet jedoch dem Opernhaus», so SP-Kantonsrat Moritz Spielmann."

ääähm, chönt mer wohl bi eusem Stadion bestimmt nöd säge....

sorry, chani def. nüme ernst neh, wänn mir die 2 mio nöd sötted übercho!
    wänn isch die abstimmig? chömmer nöd mal vorher nomal döt verbie gah und ihne das nomal in erinnerig rüefe?
    hani bisher no nie gmacht, aber wür bestimmt au cho.

edit:
    gits kei unterschrifte aktion oder ähnlichs? ich würs ganz gern mim nachbar persönlich go bringe, em herr vo de sp

80m pro jahr?
    nöd würklich, oder?

ich weiss zwar, dass es viel isch, aber das chöntsch ja nie rächtfertige, wänns ja angeblich scho um 100k beträg strietet!

evtl wär das mal no en punkt, wo mer de 1. entscheidigsträger nomal müesst in erinnerug rüefe?

eifach nur untersti! i anderi scheisse wird mio usegworfe & da wäge paar gärtli näbed de gleis & kindergarte (die böse uf de andere siete) jenschte nachwuchs riskiert!
    aber nachher go hüle, wänn die junge uf de strass landet & radau mached

für mich war es gestern ein erstes po spiel:
    genf intensiv, hart an der grenze, mit emotionen. die schiri haben unser zu wenig geschützt, dh meiner meinung nach zu viel laufen lassen und es wurden min 2-3 offside falsch gepfiffen!
    unsere haben mir einen etwas behäbigen (waren sie eingeschüchtert/schockiert?) eindruck hinterlassen und erst im letzten drittel aufgedreht & reagiert!
    dank den berechtigten strafen zu beginn & dem letzten drittel konnten wir die wichtigen 3 punkte einfahren.

Zitat von fäbe

zerscht gits 6 rähme vo eus, nacher chunnsch na 6 vo Bayern über. wird glaub nöd din abig

Muhl bitz wiet ufgmacht?
    Zug hämmer gseh & Bayern isch Meile vomne überlägene Sieg weg gsi!

D'Frag isch: woher nimmsch öpper wo regelmässig gspielt hät & besser isch?

Müesst es Team sie wo PO nöd gschafft hät und ob die vor eus mit de Quali fertig sind, weiss ich nöd. Sust chasch au am Schlegel s'Vertraue geh, au wänn er Goal über d'Schultere übercho wird: mir sötted gnueg Potential ha, zum ihn abschirme & vorne 1 meh mache!

Klar isch, dass de Schalter umgleit werde muen; Aber da bin & blieb ich de Meinig, dass das innerhalb 1-2 Spiel möglich isch!
    Bi mir isch es jedefalls im Sport amigs gange, wieso söll das en Profi nöd chöne?

de Teil hani widerlich gfunde:
    Nun wird in den Nacherzählungen und Analysen das grandiose 1:1 gegen den schwedischen Tabellenführer Frölunda vom Vorabend definitiv zum epochalen Heldenspiel. Ein Ausscheiden, heldenhaft wie Marignano. Reise- und Sport-Romantik wie im frühen letzten Jahrhundert.
    Die Art und Weise, wie die Davoser trotz einer aussichtslosen Ausgangslage alles gegeben haben, ist im modernen Sport keineswegs mehr selbstverständlich und ein wunderbares Stück Sport-Romantik. Dass eine Mannschaft, die den Sport so leidenschaftlich lebt eben auch die erfolgreichste Mannschaft des Schweizer Eishockey geworden ist, kann nicht mehr überraschen.

aber ich gahn mal devo us, dass bi ihm demänz afaht und er sich drum (fast nur no) a die alte Gschichte vo früemer erinnered...

klar nöd i eim Spiel, aber 10 Spiel vorher: das wäred dänn im schlimmschte Fall 31 Spiel vollgas!
    und ich bin klar de Meinig, dass mer innerhalb vo 1-2 Spiel chan umschalte i Sache Kampf und Iestellig, aber natürlich nöd s'System ändere.

Was bruchts für PO-Hockey? Dass jede i jedem Iesatz alles git und sich i d'Schüss wirft, s'Goal verteidiget und dänn macht mer ab + zue vorne sälber es Goal "meh nöd".
    Da das de Gägner halt au macht, gahts im PO meist nüme mit nur no chügele, aber das bedütet nöd, dass mer s'System oder de Iesatz in Frag stellä muen. Ich glaub sie händ i de letschte Jahr gnueg bewiesä, dass es wiet füre langed und nöd mal meh de "achso gepriesene Alpemessiahs" spielt 60 Spiel lang Vollgas; Also er wür natürlich scho, wänn er nöd immer 20 Verletzti hett :gaehn:

ob & wie gross de ahteil vo Assistänte isch, gsehsch halt erst, wänn er nüme ume isch; siehe bsp sämi in leverkusen!

zudem nimmt en guete trainer sini lüüt mit zu de neue statione, will's es iegspielts team isch und sie sich d'ufgabe teiled, egal i wellere form.

in leverkusen sind wohl gnueg sachverständigi am werk & trotzdem händs nöd gmerkt, wie gross de ahteil vom lewa gsi isch...

btw. i wieviel % vo de sportclub sind ex-sportler a de spitze?
    (ich schätze nöd meh als 5%)

und roli: vo denä 20% wo no übrig bliebed, will de röfe sicher au en grosse ahteil für sich ;)
    siehe sin kommentar bezräffend iekauf & (einzel)gspröch!

dass d'füehrig i de innerschwiez glich schlimm wie in züri isch, isch nüt neus; sie händ innert chürzester ziet viel trainer & sportchef durelah.

es ghöred immer 2 siete zumne krach und drum händ au am larry & dini ussage viel wahres drin.

und weder s'nahträtte vom röfe, no s'verhalte betr. "vertragsuflösig" isch denä positione würdig!

Die erste paar Spiel werdet wohl d'Richtig vorgeh, wänns döt nöd laufe wür, wär interessant wie de Canepa wür reagiere. Aber bi dem Startprogramm sind sicher Pünkt möglich...

Da isch no Testspiel gsi, mit 1 Stürmer und bis uf d'Schlussphase, zumindest Resultatmässig, nöd soo schlimm:

Mittwoch, 20. Januar 2016, pli
    1. Testspiel: FCZ verliert gegen Qäbälä mit 0:4

Heute traf der FC Zürich im ersten Testspiel in Lara auf den aserbaidschanischen Verein FK Qäbälä. Die Partie endete 0:4 zu Ungunsten des FC Zürich.

FK Qäbälä - FC Zürich 4:0 (1:0)
    Miracle Football Center, Lara - 100 Zuschauer - SR Yetkin (Türkei)

Tore: 22. Abdullayev 1:0, 73. Antonov 2:0, 75. Antonov 3:0, 80. Antonov 4:0
    Zürich: Brecher (46. Baumann); Kleiber, Sanchez, Nef, Vinicius; Yapi, Grgic; Sarr, Dominguez (46. Janjicic), Bua; Etoundi

Bemerkungen: Zürich ohne Alesevic, Kerzhakov, Koné, Kukeli, Schönbächler, Simonyan (alle verletzt/angeschlagen) und Favre (nicht im Aufgebot), dafür mit den U21-Spielern Vasilije Janjicic und Aldin Turkes im Aufgebot. Ohne Einsatz (Ersatzbank): Brunner, Buff, Cabral, Kecojevic, Koch, Turkes
    ........
    komisch find ich persönlich, dass imne Testspiel so wenig gwächslet wird? Aber evtl. üebt de Sämi ja scho für d'Meisterschaft :floet:

naja, weiss nöd was de chläusu da g'ritte hät?
    http://www.watson.ch/Sport/Eismeist…arer-Unsinn-ist

"Unsere Schiedsrichter sind gut. Sie gehören zu den besten der Welt. Das wird jedem Beobachter klar, der hin und wieder auch ein Spiel im Ausland sieht. Aber auch unsere Schiedsrichter machen Fehler. "
    Ob drum so viel international debie sind? Ich finds die Saison bedänklich, wie schwach zum Teil pfiffe wird und i de PO wirds wahrsch. no schlimmer und das hät nüt demit z'tue, wie schlächt oder guet euses Team spielt, schliesslich simmer immerno 1. i de Tabälle!
    Das was er schriebt, wär i jedem Sport so und hät nüt allei mit Hockey z'tue und was de huere Seich beträffend de Löhn demit z'tue ha söll, das verstaht wohl nur er sälber :spinneli:

I de meischte Fäll hät jedes Team gnueg Ziet und Glägeheite, zum es Spiel au trotz de Schirileischtig z'gwünne und ich finde, dass er völlig übertriebt und das wohl nur will de Blick jetzt e Umfrag gmacht hät? Wänn mer 2-3 mal vo 50 Spiel öppis zum Schiri seit, isch das kein Beibruch, d'Spieler werdet bestimmt meh vom Trainer/Sportchef kritisiert, aber halt intern + nöd via Blickumfrag...

Zitat von Champs-de-Mars

Nach Schneuwly steht nun offenbar auch Gavranovic vor einem Abgang nach Kroatien. Somit verbleiben dem FCZ bis zum Sommer noch 2 gestandene Stürmer (Kershakov und Etoundi).

isch so:
    Mario Gavranovic verlässt den FCZ und wechselt per sofort zum kroatischen Verein HNK Rijeka. Weitere Informationen folgen. #fcz #fczuerich