Beiträge von larlf

chli vom Sandro klaut (http://www.zsclions.ch/saison/spielpl…-hcap-20160117/):
    "Und schon nehmen die ZSC Lions das 40. Spiel der Qualifikation in Angriff!
    ...
    Die Ausländerfrage klärt sich bei den ZSC Lions wiederum erst am Spieltag. Wer alles verletzt ausfällt, steht in der Medical Info geschrieben.
    ...
    Es sind insgesamt bereits über 10‘300 Tickets verkauft - Stand Freitagabend."

Isch jetzt no doof, eigentlich söttsch das Spiel gwünne, damit de 1. Platz festige chasch, aber anderersiets hett ich lieber Ambri i de PO als Gägner als Bern/Lausanne.
    Hingäge: wännd Meister werde wettsch, muesch all schlah und drum gwünne, 3 Pünkt hole und de 1. Platz bestätige!

Mal luege wie morn wieder rotiert wird, nimm ah, Crawford wird au morn nochli schiebä.
    Was isch mit em Cunti? Han gmeint, er heg scho wieder trainiert?
    "Luca Cunti: Rückkehr eventuell im Monat Januar"

klar doof so go pünkt abgeh, aber solang sie de nilsson im letschte spiel wieder macht, isch mir die quote egal ;)
    wobie 17% scho grad gar wenig isch, da gib ich dir rächt!

ob die andere all spiel gwünned isch fraglich, aber bald wüssed mir meh: ich glaube glich an quali sieg.

klar muen de Kalle so dänke, aber das duuret no gaaanz lang, bis es umgsetzt wird; falls überhaupt...

hät def. no z'viel unbekannti, wie:
    - gschlosseni liga oder offe?
    - wer söll debie sie
    - wieviel gönd das über jahre im stadion go ahluege
    -> ab & zue a es cl spiel reise isch ok, aber wer hät ziet & gäld für all 2 wuche e langi reis zum uswärtsspiel mache?

- us wellne ligene nimmsch wieviel i die neu liga?
    - was machsch, wänn die neu liga floppt? wo spieled dänn die teams?

gaht minere meinig nah nur drum, dass es i de cl no meh kohle git...

ich persönlich fänd so e liga scheisse, häsch ja au kei derby. da luegi lieber d'landesligene...

aber wird def. schwer zum e gschiedi lösig finde, mit em financial fairplay erst rächt & d'salär sind ja jetzt scho total krank!

europawiet es salary cap iefüehre & wer drüber isch, muen massivi buess zahle?
    irgendwänn zahlt das de normal zueschauer nüme...

2. drittel chli besser, aber würklich nur mässig & glich dunkts mich, dass es d'schiri immer wieder schaffed, no schlächter z'sie als d'teams oder tüscht das?
    wänns so wieter gaht, holed mir hüt nöd 3 punkt.

Zitat von Larry

Kloten wurde vor 20 (!) Jahren das letzte mal Meister, seither haben wir 5 (!) Titel geholt, dabei Kloten in den PO's drei mal geschlagen, das letzte mal in ihrem Stadion den Titel geholt - Höchststrafe!

Nein, ich habe keine Wunden mehr! :cool:

für mich zählt vor allem de Titel gäge d'Waldbuebe, wo all Wunde heile lah hät und das, wie Du gseit häsch, i ihrem "Stadion" und erst no mit emne 4-0: besser gahts nüme und das isch s'schöne dra, wo für all die Liedä entschädigt!!!
    egal wie guet die Tuble früener gsi sind, d'Krötene händ jede vo ihrne (zahlrieche) Sieg gäge eus zelebriert, als ob mir jemals e Chance gha hetted (wo ich bin go luege).
    Aber ebä: sit em 2014 isch es ändgültig verdrängt und es git nüt schlimmers als 4-0 im Derby-Final verlüre :sensa:

han mir öppe s'gliche dänkt, wäg em 4th down. lustig isch eifach, dass sie bi 7max grad vorher no drüber gredet händ, dass mer d'naht nöd sötti träffe und was macht de ander? trifft sie herrlich, aber das allei hät ja wohl us dere entfernig nöd glanged, zum sowas vo verfehlä...

de vom wilson hani geil gfunde, vor allem wänn d'wiederholig gsehsch: http://www.ran.de/us-sport/nfl/v…wks-zum-td-clip

wür au gern no länger luege, aber dänn bini morn sowas vo todmüed: wünsche viel spass!

dito und dezue ane no die richtige Spieler debie und in Form!
    Ich hoffe scho, dass (u.a.) de Matthews eusne chli meh de diräkti Zug zum Goal zeiged und finde, dass es bisher au scho besser worde isch!
    Au en Keller gfallt mir i de PP, wie er amigs vor de Chischte staht, das hät amigs au gfehlt, wills es früener lieber mit us-chügele probiert händ.
    Aber gäge en ufsässige Gägner händ mir eus bisher meist schwer tah und das wird i de PO sicher gäge jedes Team de Fall sie, dass sie eusi nüme so spiele lönd wie i de Quali...

guet, da häsch du scho rächt, aber wänn mer de Cup ja wett forcierä, dänn müesst mer de Final halt au amne Sa.Namittag mache, wo meh Lüüt cho würdet. In Bern sind d'Cupspiel anschienend i de SK inbegriffe, im Gägesatz zu eus.

wär interessant, wie's usecho wär, wänn s'1-1 geh worde wäri; aber mit dem Resultat chani sehr guet läbe :mrgreen:
    wänn mer d'Bilder vo vorne ahglueged hät, dänn hät er de Puck glaubs scho abglänkt.

jetzt sind mir au nach Verlustpünkt 1., au wänn nur knapp.