Beiträge von larlf

Zitat von snowcat

na ja, de gerrard isch sicher eine vo de beschte englische mittelfeldspieler ever. aber jedem sini ziit isch mal abgloffe. ob er liverpool immer no chönt helfe weiss ich nöd...de kloppo söll jetzt mit em vorhandene spielermaterial durestarte!

gerrard hani als assi gmeint, nüme als spieler.

bin au de meinig: wofür bruched mir en (tüüre) nati coach, wo 90% vom jahr chli spiel ahlueged?
    chasch würklich für turnier es team us 1-3 trainer ufbüte, langed bestimmt für rang 5-8 & muesch biel nöd ihre messias mit em dopplete lohn wegneh

btw. bin froh, wänn ihr resultat chönd schriebe: im schwarzwald uf em buurehof, da isch scho liveticker z'viel date zum lade :(
    danke im vorus!

edit: han doch no bim Z app chöne totomat iistelle, nach 3-4 min isch es glade gsi

d'bulle sind die geilste gsi: "so, spiel hät agfange, die normale Z fan chömed nüme i d'resega, also mached mir fiirabig!" ...und eusi sind vo de tümmschte us lugano/mailand g'jagt worde :(

lieber jetzt lazarett als ab em februar ;)

sieg hüt wär schöns zeiche vom team!

minere meinig nah sind die "sälbstdarsteller" eher bi junge & hungrige teams würkigsvoller. wännd es gwüsses niveau & alter erreicht häsch, dänn langwielt eim das emotionale gepushe doch spötistens nach 1-3 saison!
    dh bi eus glaubi drum nöd an langfristige erfolg vo sottige trainertype.

Zitat von Mac

So, heute gegen den (ehemaligen) Hassgegner aus Norditalien. Gespannt darf man sein wie die unsrigen auftreten werden. Wird an das Spiel gegen die Bergaffen angeknüpft, weiter solide und konzentriert verteidigt und vorne zahlreiche Chancen kreiert? Oder fällt das Team wieder in den Schlendrian-Modus zurück?

wieso ehemalig?
    die tuble "hassi" def. meh als d'Waldbuebe, nachdem wie mir dazumals vo ihne empfange worde sind!
    als neutrale zueschauer bisch i de pause vo alte manne bespuckt worde, wills eus züridütsch rede ghört händ....

btw., das isch nordafrika, hinderem gotthard, nöd norditalie :)

zum hütige spiel:
    ich erwarte wieder s'lasche ufträtte & wird für lugaNO wette :(

wärs nöd möglich, nomal öpper jüngers hole, wo nöd i d'ahl wett?
    mit em matthews müessted mir doch viel beobachted werde & somit wär das sicher e möglichkeit für en andere, zum sich zeige!
    oder isch das völlig utopisch & mir chömed "nur" alti über?

Zitat von Blackstar

Du meinst jetzt betreffend der Ausländer oder generell. ?

usländer, de rest muen er sowieso immer "erwietere/umbaue" und da isch au de märt mit passende ch spieler viel überschaubarer als bi de usländer

konfliktpotential isch wohl ume, will d'inhaber uf gwüssi sache bestönd: transfer & assistänte!
    aber ich hoffe au, dass liverpool vo ihm profitiert & sie bald wieder ganz vorne mitspieled.
    fein wär au wänn gerrard zrugg cho wür (grücht), schadet sicher nöd...

im Prinzip scho, das sind ja au Sache, wo mer nöd gseht, wänn mer nöd us de Region oder Fan vo Thun isch, dh sowas wär würklich es Thema bi de einzelne (Bewerbigs)Gspröch.

wänn ich ghöre, was für Läbensläuf, Bewerbige, Konzept bimne 3. Liga Klub im Zürcher Oberland iegreicht worde sind, nachdem bekannt worde isch, dass de Trainer weg isch: dänn dörft mer so es Thema au bi Thun erwarte...
    Und no zum Schluss: ich glaube ehrlich gseit nöd so rächt dra, dass genau das bim AC es Thema/Kriterium gsi wär/isch. Drum chönt die "Trännig" für de FCZ under Umständ gar nöd so schlächt gsi sie.

machsch du das demfall au für din Arbeitgeber?

wänn mini Arbeit erledigt isch oder suscht gnueg gmacht isch, gahn ich hei & tuen nöd no für min Arbeitgeber werbig mache.
    Klar häsch gwüssi Verpflichtige näbed em Platz, aber wieso söll öpper grad immer es Usehängeschild für die ganz Region werde und wird dänn nach paar Monet glich entlah, will d'Resultat nöd stimmed?

herrliche Artikel:
    "Sitzplätze: Normaler Sitzplatz-Eingang für beide Fan-Lager. Auf den Sitzplätzen herrscht wie immer freie Platzwahl. Bitte die nötige Toleranz aufbringen, wenn es ein bisschen enger wird als in der Meisterschaft."