so wie bisher machts doch ändlich wieder Spass!
Beiträge von larlf
-
-
herrlich

han mir au überleit, ob ich söll zum Bhf laufe, aber zum Glück isch de Bus grad cho + hät sogar (für all?) Platz gha...
-
ich han's gester herrlich gfunde, wieder mal vo nöchem de Spieler zueluege chöne. Aber Dübi Halle mit ÖV isch scho chli doof, mal luege, obi mir W'thur ahtuen.
drum bini au am Sevi sinere Meinig: lieber im August/Sept. no i chline Halle und wänns wieter wür gah, dänn uf grösseri uswiche.
-
btw. danke no für d'Info beträffend Kosten CH/USA, hät mi grad chli überrascht: isch def. teuer, wänn meh als 1 Junior häsch...
-
de Zahner gsehts genau umgekehrt:
Uswahl Dübi isch korräkt gsi, gsehsch ja a de Zueschauerzahle. -
wie gsehts in USA mit em finanzielle Aspekt us, bi de Juniore?
Bi eus isch es glaubs eher schwer, dass mer Schuel/Sport mitenand chan verknüpfe und nöd viel Gäld defür zahle muen. D.h. jedefalls no vor 20 Jahr so gsi, isch das immerno so schlimm?
Han nur ghört, dass 1 Wuche Trainingslager d'Elterä locker 1k chostet, was bi 1 Kind nöd soo viel isch, aber wännd mehreri häsch + all das wännd... -
Problem find ich no "schlimmer" als i de BL: bi eus hät niemer die finanz. Mittel, um Basel über paar Jahr lang z'nervä!
D.h. sie müend zwar all Jahr die Beschte abgeh, chönd s'Kader aber glichziitig wieder mit de Beschte "verbliebene" wieder uffülle.Das wird wohl würklich über Jahre langwielig bliebe, es sei denn de FC Wil oder RB chunt i d'Super League :roll:
-
doch, isch min Ernst: wieviel gönd in Dübi ine? han vor 30 (oder meh) Jahr döt glernt und ich schätze 3-400?
und bi denä Priesä, dörft mer doch au die paar Lüüt anebringe wo so krank sind und au gäge d'Franzose im Summer gönd go luege.
edit:
ok, gönd bitzeli meh ine: "Geschlossene Eishalle mit Tribüne (für ca. 2000 Sitz- und Stehplätze)"
bin ich doch gaaanz liecht denäbed gsi, mit minere Schätzig... dänn isch es scho verständlich, dass es nöd usverkauft isch. -
überrascht mich, dass es für de Do. immerno Tickets git
-
Für en GC Fan tönt das super: kei Punkt, defür en Co-Trainer wo d'Ufstellig im Griff hät und en neue Coach, wo Kommunikator isch und die negativ Spirale chan stoppe und d'Kehrtwändi iileite :twisted:
naja, hoffe mer mal, dass es nöd ganz so schlimm chunt, suscht bliebt dänn glich no Vaduz obe
-
R.I.P. "Kasperli"
Der Volksschauspieler starb mit 80 Jahren
Jörg Schneider ist totDer beliebte Volksschauspieler Jörg Schneider hat seinen Kampf gegen den Krebs verloren. Die Stimme des Kasperli ist verstummt.
-
han zwar de Teil vom 0-3 zum 3-3 nöd gseh, aber nie s'Gfühl gha, dass sie eus schlah chönd.
-
klar: DAS isch s'Wunschprofil vom Canepa gsi! Ob das Sinn macht, das isch e anderi Frag, aber die wird ab Sept. beantwortet...
Finds au interessant, dass mer es Team übernimmt, wo mer no keis! Spiel devo gseh hät?!? Nach de erste Ahfrag luegsch doch mal es Spiel, sust weisch ja gar nöd, was Dich erwartet. Aber er hät müese zügle, das isch au ok :-)) -
gahn mit em Roli einig: wänn d'Leistig vorher nöd interessiert, wieso isch dänn niemer vo eus de neu Trainer worde?
Aber au am Canepa sini "These" sind interessant, dass en Trainer muen en guete Spieler gsi sie & dass Verteidiger offensiver Spiele lönd.
Nimmt mi scho Wunder wie das use chunt, immerhin laht er ihn nöd gäg Basel im Räge stah; Doof wär halt, wänn en Rizzo jetzt no 2 Spiel gwünne wür

-
Zitat von Larry
AC wollte scheinbar Heiko Vogel verpflichten (den hätte ich auch genommen!), aber der hat abgesagt.Er bleibt lieber Trainer von Bayern II in der Regionalliga Bayern (aka 4. Liga)!
han gmeint er chunt us de Region und vor allem isch er ja scho früener lang bi ihne U19 Trainer gsi. Aber wännd bimne Top Klub in Europa en "Nachwuchskoordinator" und Trainer vo de Junge überchunsch, da würed glaubs mängi de Job amne Job bi eus i de Super League bevorzuge.
Klar, chunt druf ah, wie/wo du i de Trainerkarriere stahsch, aber wirsch sicher mit weniger Druck und mit vielne Talänt chöne schaffe + zwar mit Talänt wo wännd, à la Matthews, und nöd wie eusi wo nach 1-2 Spiel scho abhebed.
Isch doch au schön, wännd chasch säge, hegsch: "unter anderem Philipp Lahm, Thomas Müller, Toni Kroos und Mats Hummels als Jugendliche trainiert."Chunt de UF au in Frag?
Gits nöd no de Jürgen Seeberger? (De hani damals au nöd so schlächt gfunde, hät glaubs meist mit wenig Budget müese us cho) -
ich finds halt interessant, will d'Heulsuse AdC jährlich brüelet, wie arm etc. sie halt döt obe uf de Bergli sind.
Es isch zwar glaubs jedem nöd Steibock klar, dass er nur jammeret, aber so wirds halt no mit Zahle hinderleit... -
mit ihrem tüürschte Kader: http://www.nzz.ch/sport/eishocke…usch-1.18598631
-
dänn müend ihr aber hoffe, dass die letscht Station vo ihm en "Usrutscher" gsi isch, suscht gsehts dänn nöd sooo guet us:
(us bild.de, wo er Kandidat für Fortuna Düdo gsi isch)
Der Finne trainierte von 2012 bis 2014 Leverkusen, hat Champions-League-Erfahrung. Nach seiner Entlassung bei Bayer heuerte Hyypiä beim englischen Zweitligsten Brighton an.►Hoffentlich kein schlechtes Omen für Fortuna: Ziel war dort eigentlich der Aufstieg in die 1. Liga – doch nach nur einem halben Jahr schmiss Hyypiä kurz vor Weihnachten von sich aus hin. Grund: Nur ein Sieg in 18 Spielen, Abstiegsplatz...
-
hmmm, wüsst nöd wieso mir e fusion sötted wellä: mir sind ja sooo wiet vorne + vor eu

us finanz. sicht würs sicher Sinn mache, aber alles andere: nei danke!
interessant no dini Ussag wäg em Keller, das wo ich als "Hass gäg ihn" ufgfasst han, isch wahrsch. würklich das wo Du seisch: als Trainer händs en eifach nöd möge (wohl berächtigt). Naja, nimmt mich glich Wunder, ob + wer sich eusi Liga und no es Källerchind :))) ahtue wett. ich tippe uf: de rené weiler! ....falls er vo sim höche Ross abe chunt.
ach stimmt: er isch ja "no" bi nürnberg, aber wohl nüme lang. -
de Senderos?!? bisch du au GC fan?

bin de Meinig, dass Senderos/Djourou scho lang nümme Spitzefuessball sötted spiele, wills für beid stolperi eifach z'schnäll worde isch...