Naja, billiger sinds bestimmt, aber das au nur, will die Meiste nonig uf de Zättel in Ängland, Spanie sind. Ich bin der Meinig, dass die Dütsche gseh händ, wie guet eusi usbildet werdet: sie händ das glaubs au vor x-Jahr agfange "kopiere".
Wieviel sind Captain + Stammspieler? Zu dem wirsch i de BL bestimmt nöd nur, will billiger bisch...
Zudem mached glaubs d'Östriecher s'ähnliche dure wie mir: d'Jugend isch guet usbildet + wird drum in Zuekunft i d'BL abhaue. Es sei denn, RB schaffts irgendwänn mal no i d'CL ![]()
Beiträge von larlf
-
-
gasch mal chli in München go Spiel luege: ich finds en derbe Unterschied!
aber isch klar: das isch au nur bi de top 4-5 Verein i de BL so, jedefalls vom spielerische (Tempo, etc) her gseh.
Vermarktig & was alles rund um s'Spiel botte wird, find ich cool & schad, dass es bi eus nöd gmacht wird. -
Bis er S04 trainiert hät, bini Fan vom chline gsi, aber das wo er bi S04 "usegholt" hät, hett glaubs au de Keller gmacht. Nur hät de wohl wenig Kredit bi de Fan gha?
schneechätzli hät sicher e gnaueri Analyse über ihn

Vo DE chömed minere Meinig nah nur wenig in Frag, au Murat gsehni nöd in Züri. Nimmt mi Wunder, wer sich dem ahhnimmt.... -
ok, dann habe ich das falsch verstande: mit Adler i de Nati hani au mini Müeh!
Entweder spielsch für es Land und verhaltisch Dich au so, Hymne isch mir persönlich no egal, oder spielsch ebe für s'Heimatland vo de Elterä.Easy: han kei Problem, wänn öpper motzt. Isch mir nur grad ufgfalle, dass die Wuche chli die junge Fuessballer dra gno häsch.
Wird wahrschienlich eifach z'schnäll, z'viel Gäld usgschüttet: was evtl. gwüssi Familie dezue verleitet, nur no uf d'Fuessballkarte z'setzä.
Sorry, wänn en 17/18 jährige 2-300k hei nimmt, dänn verstahni en Bauarbeiter wo alles defür macht, dass de Nachwuchs erfolg hät. (das wo de Larry amigs bi de [zu] früene Uslandtransfer ahspricht).
Aber was die einzelne Spieler i de BL für Stati erreicht händ, das findi e super Entwicklig, wänn mer das mit de früenere Jahr verglicht!
Die meischte Spieler sind Stammspieler + z.Teil no Captain und das nöd nur i de Abstiegsteams... -
hmmm, mir wo am meiste Spieler i de BL händ, sölled es problem ha???
am Daywalker sin Kommentar stimmt au, will am wichtigste sind die regelmässige Iisätz & nöd de Name vom Verein...
Du häsch (momentan?) eifach es Problem mit junge Millionär, wieso au immer, aber bisch scho die ganz Wuche über sie am motze.
Ob ächt Hockeyaner bescheidener wäred, wännd i de gliche Situation wäred?!? -
yups, Gigi hät gmerkt, dass sie ihri "Nachwuchspyramide" so eifacher chan fördere

wahrschienlich hät eifach en private sie's Portemonnaie ufgmacht + sich bim Transfer entsprächendi Kohle zuesichere lah?
solang er die Saison so wieter spielt, lohnt sich sowas für all involvierte... -
hoffe mer mal, dass er gnueg vorbereitet isch und nöd scho wieder uf em bänkli afangt! ich finds eini vo de beschte lösige für ihn und hoffe, dass er ändlich wieder i d'Startformation chunt.
suscht hämmer dänn bald mal en darts wältmeischter
-
-
schön isch, dörf gern so wieter gah: http://www.blick.ch/sport/fussball…-id4053609.html
-
ächt? geil!
das wird demfall tüür (für mich): mueni grad (ändlich wieder) go sk poste :-))) -
was ich nie wird verstahn, isch: wie chan mer amne Trainer für die neu Saison festhalte + dänn nach 3-4 Spiel entlah?
machsch gschieder vorher en Schnitt, holsch en neuä wo chan s'Team zämestelle und au grad i de Summerpause mit ihne trainiere. naja, mal luege, wer bald uf mim Heiweg ahz'träffe sie wird; für s'3-rad hetts jedefalls gnueg Platz und de Muri wär sicher guet, Frag isch (wie bim Roli) ob nöd scho "zu guet" (tüür)?
-
wännscho im trio: emine nöd vergässe

-
irgendwie erinnered mich das an en andere amateur verein i dere stadt...
-
70.- pro person, damit ich de ball gsehn?
schad, wär schöns wätter für en Usflug gsi, aber bi dene Priese luegi lieber chli TC -
bald? die Tuble händ ja nach 3 spiel scho 5 pünkt vorsprung, wird eimal meh kei Frag sie wer Meister wird...
-
wänn vo eus nur scho 3-4 gnoh würdet, wäri das minere Meinig nah seeehr viel!
git gnueg juniore & länder, wo entweder au ufgholt händ oder scho lang vor eus sind... -
wieso bruched mir dänn 20mio pro jahr, wänn mir nur mit junge und em kallström (wo dank de touriprospekt bi eus underschriebe hät)?
-
Zitat von Der Weise
Es hat nicht mehr viel mit Scouting zu tun. Man holt 4-5 ganz junge Spieler zu noch bezahlbaren preisen und hofft dass einer einschlägt. Einen Spieler zu verpflichten der sich bereits einen Namen gemacht hat können sich nicht mehr viele Klubs leisten. Wenn ich denke dass ein Firmino für 41 Mio weggeht, ist dass die logische Konsequenz davon!
klar sind d'Priese wäge Ängland krank! aber Favre hät klar gseit, dass er au nöd all junge vom FCZ kännt hät und die ihm vo de Scouts empfohle worde sind.
CH hät halt no s'Gäld Problem, dh chan usser Basel kei riese Löhn zahle & drum simmer für BL nomal interessanter.
und zum Schluss no de wichtigst Punkt: CH Nachwuchs hät dank de Usbildig & de Secondos super Ruef & das zählt hoffenhlich meh als paar gsparti Euro!
-
no interessant, dass niemer uf d'idee chunt, dass d'Teams vo de BL gaaanz viel Lüüt beschäftiged, wo all die junge Spieler gönd über längeri Ziet go beobachte & sich wohl vo 99% vo de Verpflichtete erhoffed, dass sie sich entsprächend duresetze werdet. klar sinds jung, aber ich find die bisherige Transfer nöd soo schlimm, wie anderi bisherigi: bin de Meinig, dass sie zu guete Klubs wächslet, wo sie nöd scho nach 1 Saison gheie lah würed...
-
Elfmal liess er die GC-Fans in der vergangenen Saison jubeln. Seine Treffsicherheit hat Caio bei GC einen neuen Vertrag eingebracht. Die Hoppers verlängern vorzeitig bis 2018, heisst es in einer Mitteilung. «Es freut mich sehr, dass Caio, ein äusserst starker Offensivspieler und absoluter Leistungsträger unserer Mannschaft, weiterhin ein Grasshopper bleibt», wird CEO Manuel Huber zitiert