Beiträge von larlf

falsch: ausser mir haben das alle fcz'ler so gesehen ;)

btw. luegsch mal chli d'Kommentär zu dene Bericht ah (da zbsp: http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3728823.html) und Du wirsch gseh, es isch wie fast immer im Fuessball:
    glichi Szene, wird vo vielne Lüüt underschiedlich "bewertet", dementsprächend findet mer das Urteil guet oder halt nöd.

Mini Meinig isch immerno:
    Falls de Yapi oder sini Versicherig das hät wellä, dänn isch das sie's Rächt. De Canepa hät für mich nüt demit z'tue, au wänn für ihn evtl. chli Gäld uf em Spiel gstande isch. Drum hani vo Afang ah am Canepa sin Rundumschlag verurteilt!
    Au s'Foul findi nöd toll, aber bin + bliebe bi minere Meinig: es chan halt leider Gottes passiere, will's mängisch übermotivierti Spieler git. Aber ich han müeh demit, wänn mer söttig Sache vor Zivilgericht zieht; Wänn er ihn verprüglet hetti, dänn ok, aber nöd bimne Foul.

Mal luege was die nöchste Instanze urteile werdet, chan mir nöd vorstellä, dass das s'letschte Urteil I dem Fall sie wird...

isch scho so, nur frög ich mich: wieso muen mer defür "undercover" Lüüt mit Kamera schicke, wieso langed nöd die bereits installiertä?
    minere Meinig nah, isch das eine vo de wichtige Faktore i de Premier League: dass sie döt jede Tubel sofort identifiziere chönd...

wobie mer au erwähne dörf, dass das nöd nur eus betrifft ;)
    aber klar, isch sicher nöd eifach, bi sottige temp. z'spielä.

momentan chömmer ja immerhin säge: bis uf s'erste Spiel, händs wenigstens die notwändige Pünkt iigfahre!
    Wie + wieso isch ja im Nachhinein egal, aber für e WM wo mer sich b'halte chan, bruchts no e starki Steigerig; Wer weiss, evtl. gaht de Chnopf ja glich no uf, wänn kei Druck me vorhande isch?!?

ach, die hetted au sust gäg eus punkt gholt.
    wür mi überrasche, wänn mir hüt abig locker flockig würed gwünne!
    s'resultat vo usa vs norwege isch zwar au üsserscht knapp gsi, aber die händ ihri pflicht erfüllt und d'pünkt gholt

mal luege was dänn würklich gaht:

In Portland verwandelten sie einen maroden Club in ein hochprofitables Unternehmen, und damit kam der Appetit auf mehr: Man wollte dieses Modell in Europa ausprobieren. Vor ein paar Jahren zeigte ASE Interesse am ZSC, nun entwickelte sich eine angedachte Kooperation mit Kloten innert weniger Wochen in eine Übernahme. «Wir wollten in die Schweiz», sagte Ken Stickney, der neue Präsident.

de ganz Artikel: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/D…/story/27819954

Klar, dass nur die Allerwenigste die Gruppe werdet Ahmache oder sogar Useschmeisse wellä, drum au no s'Verpfieffä, falls mer öpper devo kännt: damit die normale SK-Fans (also, die wo sich normal verhalted ;-)) au Uswärts wieder chönd go Spiel luege.
    Wie de Larry scho gschriebä hät + ich vermueted han: statt gäg die Tuble vorgah, tuet mer sich wieder gmeinsam gäge d'Bulle uflehnä.
    Einersiets unterschti Schublade, anderersiets hoff ich, dass es bald mal zumne Eigegoal wird!
    Je meh söttig Aktione stattfindet, desto weniger Akzeptanz.

ich wär irgendwänn gnervt, dass ich wäg andere nümme dörf a d'spiel gah + wür evtl dumm tueh, wänn d'tuble wieder afanged.
    zbsp ändlich die schuldige bim name nänne oder us de kurve schmeisse?

evtl. hilfts ja, zum de "normale" ufzeige, dass sie halt wäg de Idiote liedet?
    wahrsch. nöd/nonig bim 1. Mal, aber evtl. wür's ja hälfe, wänn mer das immer + immer wieder nach so Vorfäll macht?!?

wohl nur es Wunschdänke vo mir...

irgendwie hani s'Gfühl, es lieht eifach am verhalte vom Trainer oder wieso söll en abc besser sie als de Crawford?
    Ich bin lieber mit ruhige Type 3 mal i 4 Jahr im Final, als mit Choleriker, wo ewigs uf Understatement mached + ziemlich sicher nur als "Alleinherrscher" chönd würke.
    Gemäss dine Ahforderige gäbts i de Schwiiz: de Kevin, McS + abc.
    Ehrlich gseit: sölled all döt bliebe wo's sind; Mini Meinig...

Zitat von Raphael_hl

brauche trotzdem 2 Saisonkarten :) hoffentlich findet sich jemand der seine abgeben will :)

ich glaub, du chunsch scho PN über, wänn öpper sini Karte abgeh will: wer vo Afang ah liest, gseht Dini Frag. Aber ich bezwieflä, dass (jetzt scho) öpper sini Karte abgeh wett; Sind schliesslich viel alti Säck da drin, wo scho s'Läbe lang i d'Halle gönd :winke:
    Wie Du richtig schriebsch: am ehnschte no öpper, wo wäg de neue Sitzordnig sini Karte wett abgeh und kein andere Platz wett. Aber de gaht wahrschinlich zerscht go "probe hocke".

glich viel Glück debie!

naja, wenn sie im Stadion filmen + diejenigen könn(t)en sie ja dann auch rausnehmen oder spätestens beim Ausgang von der Trachtengruppe Urania in Empfang nehmen lassen. Schlägerei/Probleme wirst Du bei so einer Aktion immer haben, egal, ob der Hausfrauenverein, die Deltas oder Urania die Idioten in Empfang nimmt... wohl auch, wenn Du sie versuchst am Einlass zu hindern.

Wieso macht man zbsp nicht einfach personalisierte Tickets nur in der Kurve?
    Rein kommt nur, wer mit Ausweis/Ticket übereinstimmt. Wäre noch interessant: bleiben die Chaoten dann draussen oder registrieren sie sich?
    So kann der FCZ locker Leute aus der Kurve nicht reinlassen, wenn sie nicht mitmachen...

Die Reaktion wäre wohl:
    Die ganze SK "streikt" und Canapé kriecht wieder, damit sie zurück kommen. Aber versuchen könnte man es, würde ja "nur" die Kurve betreffen und somit auch vertretbar sein.