Beiträge von larlf

das gäbt sicher au es interessants shirt:
    die letschte 24 resultat gäge d'waldbuebe & en kommentar dezue à la: "Derbysieger"

wobie ich mal ahnimm, dass mir immerno hine lieged, i de gsamte spiel gäge de dorfclub.

han zwar (sehr) luut grüeft, dass die letscht Verlängerig z'lang gsi isch: aber ich bin no so froh, dass er immerno bi eus isch und au no länger bliebt!
    vo mir us chan er au mit em Tixi i d'Kabine gfahre werde, solang ihn d'Mannschaft brucht...

danke Segi!!!

«Nein, wir haben keine Krise»
    Die ZSC Lions weisen eine miserable Auswärtsbilanz auf. Flügel Patrik Bärtschi (30) ist sich dessen bewusst, will aber nichts von einem Meisterblues wissen.

Das 1:3 in Zug war die 9. Niederlage im 13. Auswärtsspiel für die Lions. Kann der ZSC auf fremdem Eis nicht mehr gewinnen?
    Das kann man so nicht stehen lassen. Man muss die Niederlagen klar unterscheiden. Wirklich schlechte Spiele zeigten wir nur wenige. Meistens war es so, dass wir die sogenannt engen Duelle verloren. Das war in den letzten Jahren anders. Aber es ist schon so: Wir müssen wieder zur alten Auswärtsstärke zurückfinden.

Aber diese Bilanz sieht für einen Meister nicht gerade rosig aus. Letzten Winter legten die ZSC Lions eine beeindruckende Siegesserie hin.
    Eigentlich möchte ich nicht mehr vom letzten Jahr sprechen. Das ist Vergangenheit. Wichtig ist nun, dass es uns gelingt, diese engen Spiele für uns zu entscheiden.

Aber was ist die Ursache für die Baisse?
    Ich muss gestehen, dass unser Powerplay schlecht ist. (Der ZSC hat mit einer Quote von 15,46 Prozent gemäss dem Verbandsstatistiker den drittschlechtesten Wert der Liga.) Und wenn man weniger Tore schiesst, so hat das im Eishockey auch erklärbare Gründe. Wir müssen vermehrt und konsequenter den Abschluss suchen, uns verstärkt vor dem gegnerischen Tor aufhalten, gefährlichere Situationen provozieren, mehr Torchancen kreieren und effizienter werden.

Ist nun ein Krisenfondue der gesamten Mannschaft angesagt?
    Natürlich: Die Auswärtsbilanz genügt unseren Ansprüchen nicht, die Resultate sprechen ja für sich. Aber man darf nicht vergessen: Wir hatten einen guten Saisonstart, zeigten auch gute Leistungen, vor allem zu Hause. (Die Lions entschieden 11 von 13 Heimpartien für sich.) Unser Teamgeist ist intakt. Wir müssen jetzt einfach anfangen, auswärts erfolgreicher zu sein. Ich muss es nochmals betonen: Wirklich schlechte Auftritte waren die Ausnahme.

Dann würden Sie nicht von einer Krise sprechen?
    Nein, wir haben keine Krise, die wir bewältigen müssen. Alle sind professionell genug, alle ziehen bei uns am gleichen Strick. Es ist nun wichtig, dass wir nicht in Panik verfallen.

Also auch kein Meisterblues?
    Nein. Wenn man Meister ist, dann sind die Gegner besonders motiviert, gegen einen anzutreten. Ich will die sportliche Situation nicht schönreden, aber ich will sie auch nicht schwarzmalen. Wir arbeiten täglich hart, um uns zu verbessern. Nach der bitteren Niederlage in Zug möchte man am liebsten gleich wieder antreten, um zu gewinnen. Der Spielkalender sagt aber etwas anderes, wir müssen erst wieder am Sonntag antreten. Wir nehmen uns für das Spiel in Lausanne viel vor, damit die Auswärtsbilanz besser wird.

Sie sind zusammen mit Morris Trachsler und Robert Nilsson nach der 2:3-Overtime-Niederlage in Biel von Trainer Marc Crawford harsch kritisiert worden. Motiviert Sie diese Kritik, oder nagt sie an Ihrem Selbstvertrauen?
    Ich habe ein bisschen ein Problem damit, dass ich stets auf diese Kritik angesprochen werde. Der Trainer hat gesagt, dass wir in Biel einfach zu wenig gebracht haben. Aber das ist nun wirklich Schnee von gestern. Ich bin genug selbstkritisch. Eigentlich ist das Ganze nicht mehr der Rede wert.

Die Statistik besagt, dass Sie bisher erst sechs Goals erzielt haben. Zum gleichen Zeitpunkt vor einem Jahr waren es doppelt so viele. Kann man bei Ihnen von einer Torflaute sprechen?
    Es ist nicht das erste Mal in meiner Laufbahn, dass ich eine Torflaute, wie Sie es nennen, durchmache. Ich habe in dieser Meisterschaft schon siebenmal an den Pfosten geschossen. Manchmal fallen die Pucks ins Tor, manchmal weniger. Aber wenn wir mehr Chancen erarbeiten, dann fallen auch mehr Treffer. Ich mache mir diesbezüglich keine Sorgen. (Tagesanzeiger.ch/Newsnet)

(Erstellt: 27.11.2014, 11:55 Uhr)

erinnered eim fast bitzeli an Shaqi: bin de Meinig, dass mer all Lüüt söll gah lah, wo so starch sind, dass sie sich für jedä Match ufdränged!
    am Beschtä no persönlich bi ihm bedanke, dass mer en nöd länger zahle muen und en Platz im Kader frei mache chan, für motivierti wo nöd mit 20i scho s'Gfühl händ, sie seged de chli Ibra...

ui, dänn wäred ja die politischi underschti :floet:
    nei, im ernst: finds so scho schwer gnueg, imne forum, go meinige platziere und das im sportbereich.

politik etc. hät wohl einiges grössere bereich als die paar sportarte wo mir "abdecked" und somit no viel schwerer, nur schriftlich, z'kommunizierä/diskutiere.
    usser mer machts wie d'politiker: eifach ihri statements abe lierä, ohni uf em andere sini Ussage iiz'gah...

Sensationelle Sieg gsi, au dank em Stan wo de Roger einersiets mitgrisse und anderersiets mit em 1. Punkt am Friitig au chli Druck gnoh hät. Schön, dass er mal chli us em Roger sim Schatte hät chöne cho:

:welle:

damit no öppis vo de nr. 1 häsch, vo dinere arschloch clubtabälle ;)

s'ganze Interview da:
    http://www.sport1.ch/sport1ch/gener…0081500000.html

de Teil wo ich interessant finde, wills en ähnliche Fall isch wie bim Yapi:

Ex-Dortmunder Bakalorz als Übeltäter

Ausgerechnet der Ex-Dortmunder Marvin Bakalorz hatte dem 25-Jährigen die Verletzung durch ein rüdes Einsteigen beschert.

"Ich kenne Marvin schon eine Weile. Es gab immer wieder Situationen, wo es passiert, dass er unkontrolliert grätscht", sagte Klopp, der seinem früheren Spieler schon auf dem Platz eine Standpauke hielt. Absicht schloss der BVB-Trainer aber explizit aus: "Auch wenn das Dummheit pur war, ist er ein Top-Junge."

Entschuldigung beim Ex-Zimmerkollegen

Bakalorz hatte sich da bereits für das harte Einsteigen entschuldigt. "Wir waren damals im Trainingslager zusammen auf dem Zimmer - ich würde Marco Reus niemals gewollt umtreten", sagte der Paderborner bei Sky: "Ich wollte zum Ball gehen, aber ich berühre ihn, das war zu heftig. Es tut mir auf jeden Fall leid."

....und zum Schluss: armi Sau de Reus, hoffe nöchst Jahr wird für ihn persönlich chli besser; Lüdenscheid dörf aber gern döt une bliebe :mrgreen:

naja, bisher hämmer so Sache (Politik) eigentlich nöd i dem Forum gha, was ich au guet finde. da ich de Meinig bin, mer söll Sport und Politik tränne (was zwar nöd/nümm würklich möglich isch) da ja au de Sport under de Politik liedet...

Jede Wette, dass eine Mannschaft welche in der Quali 50 Spiele Vollgas durchzieht, je länger desto ausgelaugter ist (physisch & psychisch) und nicht bis in den PO Final durchziehen kann.

Das geht im Normalfall im Sport einfach nicht. Es braucht zwischendurch Erholungsphasen, um danach wieder durchstarten zu können.

Ich finds hüt eher lustig, wänns heisst: ich zahle, also will ich unterhalte werde & sie müend sich us-chotze.

minere Meinig nah gits uf dem Niveau niemer, wo nöd jedes Spiel gwünne wett.
    aber je nach Iistellig, Gägner, Eigevermöge & Momentum gwünnt mer Spiel au im Schongang oder chan nach em Gang abeschalte nüme reagiere. Das buech ich under: sälber Schuld, hoffentlich öppis für PO glernt ab.

Was söll dänn de Crawford ihne für Ahreiz geh? Als Spieler zählt genau de Titel und all andere händ verlore.

chum jetzt: ich han mir äxtra so viel müeh geh, zum film schriebe, wo bitzeli zu dinere lischte chönted passe ;)

aber da du zu de ählich alte sorte ghörsch wie ich, kännsch halt au die alte film scho.

wännd vorschläg vo aktuelle film wettsch, chani gern kollege im büro fröge, hät paar ahgfrässni mit kinopass (ich luege sit jahre (fast) nur no live sport im tv und im kino bini au niemeh gsi...)

Ich denke mal, dass unsere Einstellung nicht gross anders ist, als in der letzten Quali. Nur ist halt dieses Jahr der Unterschied: wir sind die Gejagten und noch viel wichtiger, die anderen Teams haben ihre eigene Unfähigkeit (scheinbar) abgelegt und wieder zurück in die Spur gefunden.
    Für mich kein Grund zu Panik und schon gar nicht im November, da wurden noch keine Meisterschaften gewonnen.

Wichtig ist dass, wie von vielen bereits erwähnt, im neuen Jahr mit neuem Elan die PO vorbereitet werden und wir so lange wie möglich das Heimrecht haben (was halt auch eine gewisse Konstanz in der Quali verlangt, aber nicht der totalen Dominanz bedingt).

eieiei, du bisch ja no schlimmer als ich ;)

konzentrier mich die saison (us diverse pers. gründ) wieder uf d'po, inkl. so viel wie möglich uswärtsspiel und d'quali luegi meist im tc. letscht jahr isch das ja guet gange, zwar au bitz tüür worde mit gänf, aber zum Abschluss de "Meischter im Schluefweg" isch sowieso unbezahlbar :mrgreen:

was hüt Abig grad no im TV cho wür:
    - Salt (hani unterhaltsam gfunde)
    - Mississippi burning - Die Wurzel des Hasses (känni nöd, wird aber nöd soo schlächt bewertet)

was mir suscht no gfallt + uralt isch:
    - The cube
    - The great dictator
    - Black Rain
    - Backdraft
    - The Fugitive
    - The Big Lebowski

Neui Sache wo guet bewertet sind oder ich guets drüber ghört han (aber sälber nonig gseh):
    - The Grand Budapest Hotel
    - Big Hero 6
    - The Lego Movie
    - The Maze Runner (2. Teil wird no cho)

thx für's schiebä: wär wohl gschieder de Stan geschter wieter cho. hoffe mer mal, dass es nüt schlimms isch und er defür de DavisCup holt!

Federer muss auf Final verzichten!

Schock für die Schweizer Tennis-Fans! Roger Federer kann in London nicht zum Final antreten.
    Um 16.00 Uhr hätte Roger Federer auf Trainingsplatz 1 spielen sollen. Doch auch um halb fünf Uhr Schweizer Zeit ist vom Baselbieter in der Londoner O2-Arena nichts zu sehen. Wilde Gerüchte machen die Runde.

Federer soll es im Rücken zwicken – und das nur fünf Tage vor dem Davis-Cup-Final gegen Frankreich in Lille. Der Rekord-Sieger sagt sein Training schliesslich ganz ab. Und verzichtet auf seinen Final-Start.

Um 18.28 Uhr betritt Federer den Platz. «Es tut mir leid, aber ich kann auf diesem Niveau heute nicht spielen. Ich wollte euch das persönlich mitteilen. Ich hoffe, ich kann im nächsten Jahr wieder hier spielen.»

Er habe gestern Nacht und auch heute alles probiert, um spielen zu können. Um was für eine Verletzung es sich handelt und wie schwerwiegend diese ist, sagte Federer in seiner kurzen Ansprache nicht.

weiss nöd, ob's en Federer/Wawrinka Thread git: aber das Spiel vo geschter wär def. eine Wert.
    Eifach absolut geil gsi, was die zwei geschter botte händ!!! Wär cool, wänns das no mit em DavisCup chönted chröne.

ok, ich wür mal de Vorsatz weglah, dänn bliebt no Eventualvorsatz und Fahrlässigkeit.

es isch sich bestimmt jedä Spieler dem bewusst, dass mer mit sonere Aktion de Gägner schwer verletze chan. aber, was ich scho lang wett säge (aber offebar nöd acho isch), dass en Wieser innerhalb vomne Bruchteil muen entscheide, wie er wieter macht. Wo er gmerkt hät, dass er z'spat chunt.

Sini Möglichkeite sind in etwa:
    - ich probier de Ball glich no z'verwütsche und riskier es foul
    - ich gib uf, bin z'spat und luege, dass ich am Yapi no verbie chume, ohni ihn z'verwütsche

Aber de gross Unterschied zum Promillefahrer isch doch, dass de Promillefahrer gaaaanz lang Ziet hät, zum a) de Entscheid mache und b) zum de Entscheid wieder rückgängig mache / abbräche.
    Er füllt sich zerscht mal paar Stunde lang d'Lampe, muen irgendwänn zum Auto torkle und inehocke, de Schlüssel füre neh, s'Auto starte und abfahre. Au nach em abfahre hetti er no d'Möglichkeit zum ahalte und usstiege.
    De Wieser aber chunt, merkt dass er z'spat isch und muen entscheide: nach dem er d'Entscheidig troffe hät, isch s'Resultat devo au scho ersichtlich (innerhalb vonere wietere Sekunde).

Drum säg ich halt: er söll all Strafe übercho, wo ihm en (Sport-)Richter ufbrummt und falls de Yapi finanzielle Schade hät, au vo ihm oder sinere Versicherig no belangt werde. Aber es brucht nöd zuesätzlich es absoluts drufhaue, wie z.bsp. bi Vorfäll wie bi de WM-Quali 2006 oder Zidane im Final, etc. das sind alles Sache gsi, wo wiet weg vom Spielgeschehe passiert sind und drum find ich die viel schlimmer, was mich dezue bringt, am Wieser nöd die gforderet Todesstraf oder Steinigung z'geh (so chönt mer's mängisch meinä).

Aber isch öppe Ziet zum das Thema z'beände und de snowcat bim erschte Träffe mitere klassische Grätsche us em anno dazumal z'Begrüessä :mrgreen:
    Btw. stell Dir mal all die Aktione vo so voll begabte Verteidiger vor, wie mir sie no live erläbt händ:
    Ramon Vega, Andi Egli, Urs Meier zum paar vo eusere Gleissiet z'nänne, wo's im Griff gha händ :floet:
    Was sind das bi eu gsi, müesst öppe amne Schöneberger oder Marc Hodel entspräche, wänn ich das no richtig in Erinnerig han.

Krass, han gar nöd gwüsst, dass de Weiler mal bi eu gspielt hät: bin immer de Meinig gsi, dass er's nie ganz gschafft hät, aber (ok stimmt ja i demphall au :rofl: )
    http://www.weltfussball.de/teams/fc-zuerich/1998/2/

genau das macht ja de Fuessball so interessant:
    dass so Idiote wie mir sowieso nie glicher Meinig sind, au wänn mer die glich Szene/Aktion beurteilt...

aber wänn Du nöd wieterhin der Meinig bisch, dass de Wieser i dere Situation bewusst en andere Spieler wett verletze, dänn behaupt ich eifach mal, dass Du sicher nie (guet*) Fuessball gspielt häsch! (* Mit "guet" mein ich nur, dass mer das Niveau übertrifft, wo mer au mal de Chopf chan lupfe, damit mer gseht, was anderi mached, ohni dass mer über de Ball oder die eigne Füess gheit :floet: )
    Will, wänn ich öpper han welle umhaue, dänn han ich das anderscht gmacht, aber nöd i sonere Situation wo's um de Ball gaht. Und au dänn machsch es eso, dass er eifach fescht uf d'Frässi gheit, aber sicher nöd, dass en verletze wettsch, au wänn de Hass no so gross gsi wär (was es bi mir i dene 20 Jahr so ziemlich nie geh hät, dass ich öpper uf em Fäld "grächt" han.)