wännd underhaltig wettsch, chasch SF luege, wännd bitzeli Analyse wettsch, dänn muesch wohl die Dütsche luege:
mir hät de Kahn uf jedefall gfalle. vor allem döt, wo er am Reporter gseit hät, was er jetzt no wäge Fifa/Bckenbauer welli, nach somne Match...
was ich halt def. nöd verstahn:
wieso häts au a de WM kei Schiri bi de Goal?
Irgendwie scho krank: s'wichtigste Turnier vo de Wält, aber weder die beschte Schiri, no all Möglichkeite usgnützt, zum Fehler z'minimierä!
...aber defür gits d'Torlinietechnik, wo eus d'Fifa immer wieder zeiged, nach de ach so knappe Goal :roll:
Penalty für d'Spanier dörft au en Schiri gseh, wo guet staht: schliesslich gsehsch, dass de Spanier gar nüme an Ball cho chan und sich drum entscheidet, chli uf s'Bei vom Holländer z'stah.