Beiträge von larlf

wännd underhaltig wettsch, chasch SF luege, wännd bitzeli Analyse wettsch, dänn muesch wohl die Dütsche luege:
    mir hät de Kahn uf jedefall gfalle. vor allem döt, wo er am Reporter gseit hät, was er jetzt no wäge Fifa/Bckenbauer welli, nach somne Match...

was ich halt def. nöd verstahn:
    wieso häts au a de WM kei Schiri bi de Goal?
    Irgendwie scho krank: s'wichtigste Turnier vo de Wält, aber weder die beschte Schiri, no all Möglichkeite usgnützt, zum Fehler z'minimierä!
    ...aber defür gits d'Torlinietechnik, wo eus d'Fifa immer wieder zeiged, nach de ach so knappe Goal :roll:

Penalty für d'Spanier dörft au en Schiri gseh, wo guet staht: schliesslich gsehsch, dass de Spanier gar nüme an Ball cho chan und sich drum entscheidet, chli uf s'Bei vom Holländer z'stah.

krass, wie (wahrschienlich) Spieler glich chönd en Trainer usewerfe!
    Findi no lustig, i mänge andere Verein hett mer d'Spieler gschmisse, aber interessanterwies nöd bi Basel.

Ich tippe mal uf de doppleti Stinktstiefel, i Form vo Zwilling...

das sind die, wo immer alles scho vorher wüssed:

Roman Bürki wird in der kommenden Saison für den SC Freiburg in der Bundesliga spielen. Die «Sonntagszeitung» meldet den Transfer heute als perfekt.

Der 23-Jährige Keeper wechselt für die Ablösesumme von zwei Millionen Euro in die Bundesliga. Beim SC Freiburg wird der Goalieposten frei, weil Oliver Baumann zu Hoffenheim geht.

GC-Trainer Skibbe wird in der «Sonntagszeitung» wie folgt zitiert: «Ich freue mich, wenn Bürki bei Freiburg gut hält, weil ich einen kleinen Beitrag geleistet habe, seine Karriere weiter anzuschieben – sofern das bei ihm überhaupt nötig war.»

Bürki wird heute in Sion (16 Uhr) also zum letzten Mal im GC-Kasten stehen.

Ist bei GC Ex-Hopper und Ex-Natigoalie Eldin Jakupovic schon in der Warteschlaufe? Skibbe zu «SonntagsBlick»: «Im Moment ist er noch kein Thema.» (zbi)

oder doch direkt: Weiler fcb?

erst rächt, wännd das us em Blick liesisch:

"Seit um 12.22 Uhr öffentlich wird, dass sich Meister Basel von seinem Trainer Murat Yakin trennt, klingelt bei GC-Trainer Michael Skibbe ununterbrochen das Telefon.

War auch ein Anruf vom FC Basel darunter?

«Nein», sagt Skibbe auf dem Weg zum GC-Campus in Niederhasli zu blick.ch, «es hat mich keiner vom FC Basel angerufen.»

Und wenn der Hilfe-Ruf aus Basel noch kommt, was dann? Skibbe: «Wer auch immer anrufen würde, ich würde ihm mitteilen, dass ich bei GC noch ein Jahr unter Vertag stehe.» Skibbe glaubt, dass Basel sicher schon einen anderen Trainer in der Hinterhand hat."

....und de Weiler hät im Interview letschti gseit, dass er bereit isch für höcheri Ufgabe: spricht für mich klar für de fcb...

guet, öpper wo eh nume uf anderi losed (und kei eigni Meinig hät) de sött sowieso gschieder kei Gäld für so Sache usgeh...

mal luege, was i de nöchste Tag/Wuche alles no passiert. Wird sicher nonig die letscht Mäldig zu dem Thema gsi sie, us eusem Lager.

das git sicher e tolli "Stimmig" im Stadion, wänn nur no die eigne döt sind.

Zudem, aber das isch halt vielnä nöd bewusst, wird sich das ganze irgendwo andersch hie verlagerä:
    die Lüüt müend ja irgendwo ihrä tüüfi Fruscht ablah chöne und werdet chum nur wäg sonere Reglä, nur no dihei hocke und döt chli i d'Wand haue...

Das sind für mich 2 verschiedeni "Ebene", s'einte isch uf Liebi und s'andere uf Glücksgfühl:

Bim de Geburt vom 1. Chind han ich's scho krass gfunde, dass das chline Ding eusi "Juniorin" isch!

Und wänn ich's glich wie am 1. April gfiiret hett, dänn wär ich jubelnd, schreiend und vor allem hacke dicht dur de Spital ghüpft... weiss nöd, ob das sooo guet acho wär.

Dass es nachher e gwüssi Ziit brucht, bis us em "Staubfänger" (de Begriff isch glaubs vo dim Brüeder? isch mir doch bliebä ;) de Junior(in) wird, da gib ich dir rächt: das dured bi de meischte Manne es Ziitli....

Mini "emotional" Meisterrehefolg wär:
    2000, 2001, 2012 + 2014, 2008

2014 isch eigentlich nur wäg em Gägner würklich interessant gsi. Da hani 2001 in lugaNO viel krasser gfunde, vor allem no, will mer döt no de Hass gspürt hät und scho fascht um sie's Läbe grännt isch, nach em Spiel...

Aber vo de Wichtigkeit her, isch für mich d'Reihefolg: 2000 + denah scho de im 2014 (dräcks Klote!!!)