danke boe!
hani erst jetzt gseh, dass es da ja sogar no schön druf isch:
http://www.zsclions.ch/home/multimedi…lay-off/140401/
danke boe!
hani erst jetzt gseh, dass es da ja sogar no schön druf isch:
http://www.zsclions.ch/home/multimedi…lay-off/140401/
was ich mal no han wellä fröge: hät irgendwer usegfunde, was d'Choreo bedütet hät?
ich han jedefalls nüt chöne läse, was ich schad gfunde han. bi somne Ufwand!
findi feini iestellig: http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2768144.html
Zitat von RetoSo e Kiss-Cam wär doch mal öppis.
händs das aber nöd öppe im letschte Spiel (in Gänf) am TV zeiged?
die händ e "bisou cam"!
was meinsch wieso ich i de Pause nie hocke bliebe bin? ![]()
ich han au demit grächnet, dass es für Spiel 5 en Ahsturm git: gseht aber gar nöd denah us.
han au scho vo einige ghört:
"gaht ja no um nüt. ich luegs am tv und zahle nöd (nonig) 75.- für e ahständigi Sicht..."
schad, aber falls es du Dir no andersch überlege söttsch: mäldsch dich eifach bi mir.
ich verstahn, dass mer us gaanz vielne Gründ nöd immer (oder nur wenig) a Spiel chan gah, aber ich verstahn nöd, wie mer als Fan chan säge: "ich han kei Lust"!
klar mached schlächti Phase kei Spass, aber mer understützt sie's Team trotzdem oder sogar erst rächt, au wänns mal nöd so toll lauft.
und btw. mir sind im HF, also wer da vo "schlächti Phase" redet, de hät sowieso nöd all Tasse im Schrank!
(Team)Sport isch halt nöd öppis wo mer de Erfolg eifach so chan plane, das isch ja genau das, wo de Sport so schön macht...
und no zum Schluss (für hüt):
will ja sowieso s'ganze Team da ine mitläse tuet und sie äxtra nur dihei Scheisse spieled (hauptsächlich wäg eune beide Kommentär, zum eu en Dänkzättel verpasse) -> genau drum werdet mir am Di. s'Spiel dihei gwünne, da ihr 2 ja de Halle fern bliebe werdet.
Ich freu mi jedefalls uf s'nöchste Spiel!!!
Zitat von gringo
Ich gseh da kei wildi Hüehner
Ich ha nur g'hofft, dass de Videoentscheid kein Rugel spielt!
ich nimm mal ah, dass mer die Huscheli nie im TV gseh hät: aber das isch ja ächt underschti gsi, was die Meitli botte händ! Schlimmer als mir bim 0-5...
Han gfunde, dass d'Mannschaft e gwüssi Sicherheit usgstrahlt hät: sie händ gschosse und sind uf d'Abpraller gange und hine händs ufgruhmt.
Hine simmer eus nur sälber in Wäg cho, ob mit emne Pass quer dure oder hinderem Goal füre fahre, diräkt in Gägner: scho bitz gar schlimm was de MAB gmacht hät. Aber solang mir gwünned, interessierts mi nöd gross.
Zitat von zsc79Trotzdem gehe ich nicht in die Halle.
5 Heimspiele in den Playoffs und keines war auch nur annähernd gut !
Jetzt zum dritten Mal auswärts besser gespielt, mehr gekämpft und gewonnen = Verarschung des Heimpublikums !
So geht das nicht !
scho luschtig: häsch dich au über all die Qualispiel beschwert, wo's so guet gspielt händ?
also ich wür dir suscht dini SK scho für paar Franke abchaufe, wänn du nüme gasch: git gnueg wo's würed neh.
und damit sich de Maurizio nöd ganz so allei fühlt: das Agebot gilt natürlich au für Dich...
wieso lönds überhaupt Fans uswärts zue?
die meischte vo denä Idiote händ wohl e Stadionverbot bi eus, also sölleds halt eifach uf en eigne Sektor bim Uswärtsspiel verzichte...
dänn no d'Stehplätz abschaffe und mit guete Kamera und hertem duregrieffä häsch die paar Glöhn bestimmt schnäll usegholt!
chönt jedi Wett mache, dass in Valencia scho wieder paar Sache flüge werdet...
schön isch es gsi in Gänf, au wänn ich bi JEDEM Underbruch die sogenannte "wild eagles" vor de frässi gha han ![]()
han irgendwie s'Gfühl gha, dass Gänf eher glücklich zu ihrne Goal cho sind und drum nie gross Angst um eusi gha.
ich hoffe jetzt eifach, dass mir au die nöchste Spiel so wieter spieled und nöd scho wieder einä uf locker mached...
cool, vielen dank für die Info!
Ticket isch kauft ![]()
bin wohl z'doof: wo gits Tickets für Sa.Spiel Gänf für eusä Sektor?
oder isch es au (ohni Problem) möglich, als Z Fan uf d'Haupttribühne z'hocke?
Ok, han LugaNO früener au scho überläbt, aber döt als "neutral" Kleidet und mit mulmigem Gfühl...
was ich no han wellä säge: es grosses Lob a d'Lausanner Supporter!!!
han's einersiets (wider erwarte) ziemlich luschtig und unterhaltsam gha, mit ere handvoll vo ihne uf em Weg i d'Halle.
Aber was ich würklich fein gfunde han: wie sie ihres Team am Schluss no gfiired händ, wo d'Halle scho zu öppe 95% leer gsi isch...
frage zu gänf pour les anfänger:
lohnt sich de bsuech am sa. in gänf? (vom stadion, stimmig, stadt)
falls ja: wellä sektor isch eus (oder bi eusem: zum sitzä)?
falls ich gahn: bin alt, mag nöd car fahre und de letschti zug isch mir au z'heikel, drum: gits es ahständigs hotel wo per zuefall öpper empfehlä chan?
Zitat von SbornajaGeil gschriebe Thomi, gibt nüt wo vergesse häsch und ich Schlüsse mich dem a.
War ne geile Saison, mit vielen vielen Hochs und ganz wenigen Tiefs!
nur doof, wänn s'gröste Tüüf am Schluss chunt.
aber das isch scho so: Form vo einzelne Spieler chasch nöd plane + mängisch wird us z'viel wellä halt au e Verchrampfig usglöst...
ich gahn devo us, für den Fall der Fälle, dass die Zueschauer wo am Schluss no i de Halle sind, au applaudierä werdet (die andere bliebed wahrsch. gar nöd bis zum Schluss).
wichtiger wär aber def., dass mir während 60 min e Stimmig anebringed.
das lieht minere Meinig nah nöd (nur) a de Halle, sondern vor allem a de Zueschauer + was gruefe/gsunge wird, zum s'Team pushe!!!
Es muen halt au öppis sie, wo ALL mitmached + nöd nur paar Schnäuz us em 3.Rang känned...
das isch aber dooof & ich han gmeint, mir heged das sälber i de hand?
huerä gejammere, ziit zum de finger use neh & gas geh!!!
en afang chönt ja au vo eus cho & mir understützed s'team no lüüter & vor allem vo afang ah & au (oder erst rächt) wänns nöd so laufe sött?!?
au wänn d'halle morn nöd voll sie wird, es wird gnueg lüüt ha, zum e geili stimmig ha!
wänns totenstill isch & vo de idiote no pfiffä wird, chömmer au grad lausanne in hf träge...
morn wär ziit, zum au uf de räng einheitlich (mit stimmigsmacher & nöd mit ändlos-loop geträllere) ufz'trätte & de lausanner zeige, wer d'quali souverän dominiert hät!
haben sie (glaubs) schon in den letzten Jahren so gemacht, wenns ein 7.Spiel gab, dann gab es diese zu den jeweils nächsten "PO-Runden-Preise", d.h. das sind bereits die HF Preise.
aber 75.- für 2. rang, etc. finde ich schon auch happig. zudem kommt das Spiel morgen im TV, da werden einige auf das Geld verzichten und sagen: wenn sie auf dem Eis Leistung zeigen und sich für HF qualifizieren, dann komme ich wieder.
Das zeigt wohl auch der Umstand, dass es momentan noch sehr viele Karten hat...
nimmt mich wunder, wieviel am Di. zuesätzlich i d'Halle chömed: bi derä Leistig i de letschte 2 Spiel & bi denä Einzelticketpriesä, für en VF...
mir müessted eifach so wie in Spiel 3 + 4 ufträtte und alles wär wieder guet...
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/N…/story/18442334
...morn wird d'Reaktion cho (müese)!
aber de Willä isch da gsi und zwar jedesmal, wänn mir's brucht händ!
leider nöd viel meh, d.h. es isch amigs relativ früeh "abegfahre" worde...
drum: morn die erschte Ahstürm guet überstah und nachher nomal zeige wie's würklich gaht, damit mir die Serie ändlich abschlüsse chönd.
Ich gahn scho devo us, dass de Crawford die richtige Wort finde wird, falls das überhaupt notwändig isch.
Das chunt scho guet, wür mi überrasche wänn mir über 7 Spiel müessted...